Round 3: 2015 Grand Prix of China

Gestart door Zeeuw, 02 april 2015 - 15:11:26

« vorige - volgende »

Wie zal de race gaan winnen?

Rosberg
3 (20%)
Hamilton
7 (46.7%)
Raikonnen
2 (13.3%)
Vettel
3 (20%)
Massa
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 14:52:38
ik weet het niet, maar op de Telegraaf site wordt Verstappen gequote en zegt hij 'motorprobleem'. Dus Renault.

In het persbericht spreekt Renault over de ICE die kapot ging? Geen idee wat dat is?
Volgens Renault is dit niet eerder gebeurd, niet tijdens testen en ook niet op de testbank.

Zonde dat Verstappen dit weer moet overkomen  >:(
Zonder die problemen had hij in alle eerste drie Grand-Prix punten gescoord.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 12 april 2015 - 15:00:29
Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 14:52:38
ik weet het niet, maar op de Telegraaf site wordt Verstappen gequote en zegt hij 'motorprobleem'. Dus Renault.

In het persbericht spreekt Renault over de ICE die kapot ging? Geen idee wat dat is?
Volgens Renault is dit niet eerder gebeurd, niet tijdens testen en ook niet op de testbank.

Zonde dat Verstappen dit weer moet overkomen  >:(
Zonder die problemen had hij in alle eerste drie Grand-Prix punten gescoord.
ICE=Internal Combustion Engine, de motor zelf zeg maar.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/inside-f1/rules-regs/Power_Unit_and_ERS.html

Renault maakt er wel een potje van zeg. Het zal maar je enige optie zijn, ben je mooi klaar mee.
http://f1today.net/nl/nieuws/201073/renault-kan-motorproblemen-bij-grand-prix-van-bahrein-niet-uitsluiten

0634

Mja... Kvyat ook nog natuurlijk. En dan ook nog eens nul vermogen. Het is een soepzooitje bij Renault.


gloudiesaurus

Damn eerder riep Renault nog dat alle problemen waren opgelost.

Daarnaast klaagt Red Bull ook. Ze zouden dit weekend 60 PK meer hebben, maar die zijn er volgens Red Bull dit weekend niet geweest...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Naja, daar moeten we wel bij zeggen dat Red Bull zelf nou ook niet bepaald een briljante wagen lijkt te hebben gebouwd.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:16:19
Naja, daar moeten we wel bij zeggen dat Red Bull zelf nou ook niet bepaald een briljante wagen lijkt te hebben gebouwd.
vorig jaar wel. Kan me voorstellen dat het ook niet echt motiverend werkt als je vantevoren eigenlijk al weet dat je kansloos bent. Verder vind ik het totaal niet relevant of RBR wel of niet een goede auto heeft gebouwd. Feit blijft dat Renault gewoon een inferieure motor levert die ook nog eens de duurste is van allemaal.

0634

Dat zal ik zeker niet ontkennen. En er lijkt ook geen enkele verbetering in te zitten.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 12 april 2015 - 15:14:23
Damn eerder riep Renault nog dat alle problemen waren opgelost.

Daarnaast klaagt Red Bull ook. Ze zouden dit weekend 60 PK meer hebben, maar die zijn er volgens Red Bull dit weekend niet geweest...


Renault was vergeten de login-code mee te geven... :P

BMW.WilliamsF1

Waar stond Renault ook alweer voor? Roest en narigheid bezorgen u ellende lange tijd :)

Wat een troep die motor. Te traag, al lijkt het bij STR wel mee te vallen, die auto is echt heel goed in de bochten. Belooft nog wat als de betrouwbaarheid op orde is.

Jehoentelaar


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Het was dus: Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd

Troep is het iig.

Wel apart dat ze in de winter probleemloos hebben kunnen rijden en dat het ding nu al 2 keer kapot is gegaan.

Zeeuw

En in het verleden heeft Renault laten zien wel te weten hoe we een F1 motor moeten bouwen. Maar de conclusie is simpel: Mercedes en Ferrari hebben de zaakjes beter voor elkaar. Wel een aantal keer Max in de top tien van de speed trap zien verschijnen. Dat is voor het eerst dit seizoen.

BMW.WilliamsF1

Zal na een slipstream + DRS van een andere auto geweest zijn :)

Verder valt de snelheid van de Renault me nog mee hoor..helemaal als je ziet dat ie toch 2 Saubers in kan halen met een hogere topsnelheid.

Het is gewoon jammer van de betrouwbaarheid op het moment. Dan vergeten we maar snel de successen van Renault in het verleden :D

Edwin90

Met DRS kwam hij niet eens dichterbij toch?  :-X Volgens mij was het meer ultra laat remmen waardoor hij er tussendoor prikte.