Round 3: 2015 Grand Prix of China

Gestart door Zeeuw, 02 april 2015 - 15:11:26

« vorige - volgende »

Wie zal de race gaan winnen?

Rosberg
3 (20%)
Hamilton
7 (46.7%)
Raikonnen
2 (13.3%)
Vettel
3 (20%)
Massa
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Perton

Citaat van: FolkertE op 12 april 2015 - 08:43:11
Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 08:40:45
Is Rosberg vergeten dat je moet inhalen als je sneller bent dan je voorganger
op zich heeft hij een punt, want ik denk dat Lewis weer bezig is met het sparen van de banden en brandstof en hopen dat Vettel dichterbij komt. Je zag het de eerste stint ook, Hamilton ging aan het einde van zijn stint ineens snelste ronden neer zetten.
Ja dus? Hamilton spaart elke stint van elke race. Deed ie in Australië ook, en in Maleisië ongetwijfeld ook waar dat kon, alleen toen won Vettel. Als Hamilton nu aan het sparen is en Rosberg denkt dat het voor zijn race beter is om te pushen, dan haalt ie hem maar gewoon in.

FolkertE

Saintz gaat gelukkig door, maar Verstappen heeft toch wel weer de overhand.

@Perton: Ja dat klopt, maar als Hamilton snel genoeg rijd om voor Rosberg te blijven is dat genoeg. Maar Rosberg kan ook niet te dicht bij komen want dan sloopt hij zijn banden. IIg dat zegt hij zelf.

Sabai

Mercedes en Ferrari lijken wel van een andere klasse dan de rest . Bijna 2sec sneller per ronde dan de rest

FolkertE

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de livetiming? Zowel op de app als op de site?

@Sabai: Ferrari zit er echt goed bij. Man, dat had ik niet verwacht. Maar Vettel zit op de limiet en Hamilton zit daar nog lang niet op denk ik.

robbert

Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 08:40:45
Is Rosberg vergeten dat je moet inhalen als je sneller bent dan je voorganger

mss mag hij niet van het team :P

Perton

Citaat van: FolkertE op 12 april 2015 - 08:54:22
@Sabai: Ferrari zit er echt goed bij. Man, dat had ik niet verwacht. Maar Vettel zit op de limiet en Hamilton zit daar nog lang niet op denk ik.
Nee, maar vorig jaar had Hamilton zonder limiet 30 seconden gepakt. Een goede update en Ferrari zit er gewoon écht bij straks.

Sabai

Weinig inhaal acties voor deze gp. Normaal word er hier veel i gehaald

robbert

Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 08:57:06
Weinig inhaal acties voor deze gp. Normaal word er hier veel i gehaald

ja, maleisie was dus een uitzondering. Dus ik vrees dat we de rest van het seizoen soortgelijke races zullen zien. Want Australie was ook niet spannend  é

FolkertE

Citaat van: Perton op 12 april 2015 - 08:56:14
Citaat van: FolkertE op 12 april 2015 - 08:54:22
@Sabai: Ferrari zit er echt goed bij. Man, dat had ik niet verwacht. Maar Vettel zit op de limiet en Hamilton zit daar nog lang niet op denk ik.
Nee, maar vorig jaar had Hamilton zonder limiet 30 seconden gepakt. Een goede update en Ferrari zit er gewoon écht bij straks.
Vorig jaar haalde hij toch ook iets van 20 seconde al?
En daar gaat Hamilton. Even 1,4 seconde op Kimi.

Perton

Citaat van: robbert op 12 april 2015 - 08:59:35
Citaat van: Sabai op 12 april 2015 - 08:57:06
Weinig inhaal acties voor deze gp. Normaal word er hier veel i gehaald

ja, maleisie was dus een uitzondering. Dus ik vrees dat we de rest van het seizoen soortgelijke races zullen zien. Want Australie was ook niet spannend  é
Oké jongen.

robbert

ja we zullen zien hoeveel er zullen klagen over de saaie race, aan de finish é jongen

FolkertE

Gaat Kimi Vettel nog pakken? Word spannend. Gun Kimi echt het podium.

Perton

Citaat van: robbert op 12 april 2015 - 09:06:38
ja we zullen zien hoeveel er zullen klagen over de saaie race, aan de finish é jongen
Oké, jongen.

Sabai

Citaat van: FolkertE op 12 april 2015 - 09:08:17
Gaat Kimi Vettel nog pakken? Word spannend. Gun Kimi echt het podium.


Hoe dan hij rijd niet eens in de buurt.

Mooie actie weer van Max!

FolkertE



@Sabai: Later remmen aan het eind van het rechte stuk, Vettel naar buiten duwen en dan de binnenkant pakken voor de laatste bocht.