Round 3: 2015 Grand Prix of China

Gestart door Zeeuw, 02 april 2015 - 15:11:26

« vorige - volgende »

Wie zal de race gaan winnen?

Rosberg
3 (20%)
Hamilton
7 (46.7%)
Raikonnen
2 (13.3%)
Vettel
3 (20%)
Massa
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

FolkertE

Met een verbeterde Renault kunnen Max en Carlos misschien nog leuke dingen doen in China.

Maikel0230

Citaat van: FolkertE op 02 april 2015 - 16:48:40
Oh, Oh, Arme Maikel, weer niet snel genoeg ;D.

Maar mooie voorbeschouwing.

*Grommel >:(*

Prachtig topic Zeeuw, mijn complimenten! ;)

*Grommel :P*

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Hahaha, Ik had ook expres niks gedaan om jou de kans te geven. En zag ik vanochtend ineens dit topic.
Maar misschien kunnen we voor het rest van het seizoen een lijstje maken wie een GP voorbeschouwing wilt maken.
Ik zou bijvoorbeeld wel Canada, Spa en USA willen doen.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 03 april 2015 - 17:58:15
Citaat van: FolkertE op 02 april 2015 - 16:48:40
Oh, Oh, Arme Maikel, weer niet snel genoeg ;D .

Maar mooie voorbeschouwing.

*Grommel >:( *

Prachtig topic Zeeuw, mijn complimenten! ;)

*Grommel :P *
;D ;D ;D

Zeeuw

Oeps...  :o

Ik wilde niemand zijn werk afpakken natuurlijk, geen idee hoe de traditie in deze topics is. Zag dat er nog een was dus dacht er eentje te maken in al mijn onschuld :D

Maar zelf verwacht ik veel van de Mercedes-mannen, de track zou hun motoren moeten liggen. Renault zal aan de back moeten lijkt me.

0634

Hoe zijn de temperaturen in China eigenlijk?

Tuesday

Citaat van: Zeeuw op 04 april 2015 - 10:56:13
Oeps...  :o

Ik wilde niemand zijn werk afpakken natuurlijk, geen idee hoe de traditie in deze topics is. Zag dat er nog een was dus dacht er eentje te maken in al mijn onschuld :D

Maar zelf verwacht ik veel van de Mercedes-mannen, de track zou hun motoren moeten liggen. Renault zal aan de back moeten lijkt me.
ik weet niet of het op prijs gesteld wordt, maar er zitten wel een paar kleine foutjes in. Q3 duurt 12 minuten en Schumacher viel in de 1 na laatste race uit met een opgeblazen motor. Verder mooie voorbeschouwing, ik zet mijn geld op een overwinning van Mercedes/Hamilton (op eigen kracht).

Sabai

Citaat van: Jeroen op 04 april 2015 - 10:58:13
Hoe zijn de temperaturen in China eigenlijk?

tussen 15 en 25 graden in deze tijd van het jaar.

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 04 april 2015 - 15:20:26
Dus in het voordeel van Merc.
maar wel andere banden. Maar al met al schijnt dit wel weer een Mercedes circuit te zijn. In de afgelopen 3 jaar 3x pole en 2 overwinningen.

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 03 april 2015 - 16:37:22
Met een verbeterde Renault kunnen Max en Carlos misschien nog leuke dingen doen in China.

Twee weken is wel een erg kort tijdsbestek om verbeteringen te kunnen zijn aan de hand van de plekken op de grid en aan de finish.

Maikel0230

Citaat van: Zeeuw op 04 april 2015 - 10:56:13
Oeps...  :o

Ik wilde niemand zijn werk afpakken natuurlijk, geen idee hoe de traditie in deze topics is. Zag dat er nog een was dus dacht er eentje te maken in al mijn onschuld :D

Maar zelf verwacht ik veel van de Mercedes-mannen, de track zou hun motoren moeten liggen. Renault zal aan de back moeten lijkt me.

Er is geen traditie in deze materie, degene die er het snelste bij is wint. Ik ben voorbereid voor Bahrein, wacht maar, daar zal de champagne voor mij zijn ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik open gewoon volgende week al het GP van Brazilie topic. Ben ik in ieder geval de eerste?

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 april 2015 - 12:06:05
Ik open gewoon volgende week al het GP van Brazilie topic. Ben ik in ieder geval de eerste?

wedden dat je niet durft ;D Als je dit doet, dan open ik de rest van alle andere races, dan ben ik in iedere geval de eerste ;D ;D ;D