Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisiƫ

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

#165
Citaat van: KVDracer op 29 maart 2015 - 10:03:08
Rosberg en Hamilton rijden dezelfde tijden terwijl Rosbergs Hards heeft en Hamilton Mediums
Dat viel me ook op. Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton sneller kan, maar deze stint zo lang mogelijk wil rekken. Maar Rosberg laat zich weer van zijn betere kant zien. Maar die gaat aan het einde problemen krijgen met zijn banden.
1) Hamilton
2) Rosberg
3) Vettel
4) Kimi.


@Perton:Er is behoorlijk wat gevecht op de baan. Ik vermaak me ook zeker. En ik ga met je mee, de winnaar van het gevecht Hamilton / Vettel, Verstappen of Kimi.

Ik ga echt steeds meer respect krijgen voor Vettel.  >:( >:( en begin zelfs een beetje warm te lopen voor Ferrari.

Of gaat Hamilton de race uitrijden op deze banden?

Perton

Ebt vanzelf weg hoor. Had ik ook toen het tijdperk met Domenicali enzo begon.

FolkertE

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 10:12:18
Ebt vanzelf weg hoor. Had ik ook toen het tijdperk met Domenicali enzo begon.
Hahah, ja had ik ook al na Schumacher en Brawn.

Maar Hamilton op Hard? Wtf?


Perton

Beetje paniekvoetbal nu bij Mercedes / Hamilton.

KVDracer

Rare strategie bij Mercedes, ik denk niet dat ze de werking van de banden goed begrepen hadden, maar dat Vettel racewinner wordt is 95% zeker

Sabai


Sabai

Allemaal  karma vandaag. Die Rosberg met zijn wijze gelul. Nou daar komt hij hoor.

FolkertE

Vettel gaat het misschien wel redden ook. Gaaf.

Perton

Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 10:23:36
Allemaal  karma vandaag. Die Rosberg met zijn wijze gelul. Nou daar komt hij hoor.
Haha inderdaad. Ik heb nu al wel zin in de persconferentie. Al zal ie wel met wat diplomatiek gelul komen dat dit goed voor de sport is.

Hamilton gaat Vettel niet meer pakken denk ik, leuk. Naja niet voor mij. Maar wat spanning kan geen kwaad.

Perton

Haha Autosport omschrijft het wel treffend:

08:25 At the moment we're on course for a Ferrari win and an extremely annoyed Hamilton post-race.

Perton

En om Lotus maar te parafraseren, gaat Red Bull na vandaag ook janken over de prestaties van Ferrari?

Perton

Nog 1 ronde en dan heeft Hamilton Vettel bijgehaald, volgens de voorspelling van Mercedes eerder. Spannend!

FolkertE

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 10:26:02
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 10:23:36
Allemaal  karma vandaag. Die Rosberg met zijn wijze gelul. Nou daar komt hij hoor.
Haha inderdaad. Ik heb nu al wel zin in de persconferentie. Al zal ie wel met wat diplomatiek gelul komen dat dit goed voor de sport is.

Hamilton gaat Vettel niet meer pakken denk ik, leuk. Naja niet voor mij. Maar wat spanning kan geen kwaad.
Mooie overwinning van Vettel, maar Mercedes moet nog veel leren. Wat een fouten zeg.

KVDracer

Citaat van: FolkertE op 29 maart 2015 - 10:36:28
Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 10:26:02
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 10:23:36
Allemaal  karma vandaag. Die Rosberg met zijn wijze gelul. Nou daar komt hij hoor.
Haha inderdaad. Ik heb nu al wel zin in de persconferentie. Al zal ie wel met wat diplomatiek gelul komen dat dit goed voor de sport is.

Hamilton gaat Vettel niet meer pakken denk ik, leuk. Naja niet voor mij. Maar wat spanning kan geen kwaad.
Mooie overwinning van Vettel, maar Mercedes moet nog veel leren. Wat een fouten zeg.
mss een gevoel van onoverwinnelijk te zijn?