Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisië

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 09:07:34
Lullig voor Raikkonen.
Gelukje dat een onnodige sc.

Mercedes stopt. Vettel leid een race. Raar.

Perton

Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 09:11:59
Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 09:07:34
Lullig voor Raikkonen.

sc een mazzeltje voor hem. De Ferrari lijkt trouwens de pace van Mercedes te kunnen volgen  ;D karma voor Rosberg die dat zo graag wou.
Als Rosberg het echt meent, zal die daar in de persco zijn complimenten wel voor geven ;). Hij zal er in ieder geval over gevraagd worden denk ik zo.

Perton

Ik was trouwens net wat drinken pakken, maar waarom is dit:

07:10 Verstappen is told to let Sainz go through

Sabai

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 09:14:20
Ik was trouwens net wat drinken pakken, maar waarom is dit:

07:10 Verstappen is told to let Sainz go through

max lijkt een rem probleem te hebben. 

Perton

Vast de schuld van Renault als Marko zijn mening erover mag geven.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 29 maart 2015 - 08:57:59
Citaat van: FolkertE op 29 maart 2015 - 08:52:34
Citaat van: Tuesday op 29 maart 2015 - 07:14:32
Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 21:06:31
Citaat van: Jeroen op 28 maart 2015 - 20:35:36
Totaal niet waar, dat over Lewis. Het stoom kwam uit zijn oren na Monaco én Spa vorig jaar. Ga mij niet vertellen dat hij zich toen in hield.
laten we idd hopen dat hij zich torn niet inhield, want als hij zo doet als hij zich inhoud....

@tuesday: maar hoe weet Rosberg dat Hamilton 3 seconden verloor in sector 2?
omdat hij bij de eerste meting onder zn eigen tijd zat en bij de 2e 3 seconden langzamer was. Dan verlies je dus 3 seconden.
@Jozef, Hamilton ging daarvoor al duidelijk van zn gas af, als je dat op tv al kunt zien, dan ziet/voelt een coureur op de baan dat zeker. Tja, blijkbaar is dat de F1 van tegenwoordig, altijd op zoek naar controverse.
ja maar jij zegt dat Rosberg wist dat Hamilton 2-3 seconde verloor voordat hij Rosberg inhaalde, en dat vind ik nog al knap. Informatie mag niet gedeeld worden met de coureur. En Rosberg kan Hamilton niet zien behalve in zijn dpiegels, maar dan ga je niet opletten of hij tijd verliest of niet. Dat kan hij onmogelijk weten.
ik zei dat hij 3 seconden verloor in de 2e sector. Maar goed, dan geloof je Rosberg niet. Prima. Voor mij is er totaal geen issue.
Waar zei Rosberg dan dat hij wist dat Hamilton 3 seconde verloor? Zover ik weet zei hij alleen dat hij wist dat Hamilton tijd verloor, maar hoe kan hij dat weten? Hoe kan hij weten dat Hamilton tijd verloor? Maar wel opvallend dat je vorige race Hamilton niet geloofde en Rosberg nu wel. :)

FolkertE

Verstappen gaat wel lekker, gelijke ronde tijden met Saintz, maar op nieuwe harde banden. Saintz op redelijk nieuwe softere banden. Word leuk.


REGEN kom naar beneden en sla je slag.

Sabai


FolkertE

#158
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 09:43:19
Wat een heerlijke race
Vettel gaat lekker, maar ik denk toch dat hij het niet gaat redden. Beiden moeten nog stoppen en Vettel gaat laatste stint op hard. Benieuwd hoelang Merceddes kan door rijden. Verstappen wel redelijk vroeg binnen.

Was de vroege stop een vergissing van Mercedes die hun nu veel gaat kosten? Of is Ferrari echt zo snel en gaat Vettel deze winnen? Het is iig echt spannend.

Perton

#159
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 09:43:19
Wat een heerlijke race
Klopt inderdaad. Mooi hoe er na één race alweer allerlei dom gezeik was hoe het mis was met de sport. Net als Bahrein vorig jaar volgde/volgt gelukkig snel een mooie race.

Hoewel ik zelf meer van actie op de baan ben dan van tactische races, kan ik toch wel genieten van de verschillende strategieën tussen Vettel en Hamilton nu.

Man of the race wordt overigens voor mij degene die dat gevecht wint, want die heeft de tactiek van zijn team het sterkste uitgevoerd. Of ik doe Verstappen misschien wel, daar ben ik nog niet over uit.

Sabai

Max gaat ook lekker!  Renault geeft ook veel zwarte rook uit de wielen bij rbr  :P

Perton

Ja ik heb het idee dat die rookwolken alleen bij de Renault-teams flink zichtbaar zijn, beetje toevallig. Of heb ik het van andere coureurs gemist?

Perton


KVDracer

Rosberg en Hamilton rijden dezelfde tijden terwijl Rosbergs Hards heeft en Hamilton Mediums

Perton

Rosberg is keihard aan het stampen zodat ie Vettel nog kan pakken met een inhaalactie en Hamilton pakt Vettel sowieso bij de pitstops. Althans, dat zal de redenatie van Mercedes wel zijn.