Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisië

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21


FolkertE

Maar zomertijd. Dat betekend toch dat het eigenlijk 8 uur is? Klok gaat uur vooruit?

0634

Ja. Maar de race is om 9 uur. Zomertijd dus.

Jehoentelaar

Als je je klokken niet overzet of laat overzetten zou het inderdaad acht uur zijn, ja.

Perton

Citaat van: Tuesday op 28 maart 2015 - 19:18:34
Nou, ik geloof juist niet in per ongeluk ophouden. Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker. Maar goed, je hoeft sowieso niet zo fel te reageren hoor
Ik bedoelde het niet fel, sorry als het zo overkwam.

En ik snap je punt niet zo goed over de middelste sector. Daarin werd Hamilton opgehouden door Rosberg. Dus nogal wiedes dat ie daarin zijn ronde afbrak.

Maar goed, dan was het wel expres. Ik probeer juist een slag om de arm te houden omdat ik niet Rosberg van van alles wil beschuldigen, maar als jij het onaannemelijk vindt dat hij alles per ongeluk deed, dan wil ik daarin best meegaan met jou en dan heeft Rosberg gewoon in het tweede raceweekend van het jaar al de psychologische strijd verloren. Is ook prima.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 21:06:31
Citaat van: Jeroen op 28 maart 2015 - 20:35:36
Totaal niet waar, dat over Lewis. Het stoom kwam uit zijn oren na Monaco én Spa vorig jaar. Ga mij niet vertellen dat hij zich toen in hield.
laten we idd hopen dat hij zich torn niet inhield, want als hij zo doet als hij zich inhoud....

@tuesday: maar hoe weet Rosberg dat Hamilton 3 seconden verloor in sector 2?
omdat hij bij de eerste meting onder zn eigen tijd zat en bij de 2e 3 seconden langzamer was. Dan verlies je dus 3 seconden.
@Jozef, Hamilton ging daarvoor al duidelijk van zn gas af, als je dat op tv al kunt zien, dan ziet/voelt een coureur op de baan dat zeker. Tja, blijkbaar is dat de F1 van tegenwoordig, altijd op zoek naar controverse.

Tuesday

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 00:15:46
Citaat van: Tuesday op 28 maart 2015 - 19:18:34
Nou, ik geloof juist niet in per ongeluk ophouden. Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker. Maar goed, je hoeft sowieso niet zo fel te reageren hoor
Ik bedoelde het niet fel, sorry als het zo overkwam.

En ik snap je punt niet zo goed over de middelste sector. Daarin werd Hamilton opgehouden door Rosberg. Dus nogal wiedes dat ie daarin zijn ronde afbrak.

Maar goed, dan was het wel expres. Ik probeer juist een slag om de arm te houden omdat ik niet Rosberg van van alles wil beschuldigen, maar als jij het onaannemelijk vindt dat hij alles per ongeluk deed, dan wil ik daarin best meegaan met jou en dan heeft Rosberg gewoon in het tweede raceweekend van het jaar al de psychologische strijd verloren. Is ook prima.
nou, in mijn ogen was er helemaal niks aan de hand, geen ophouden, niks. Dus ook geen psychologische strijd.

Pancake Shield

Stevens gaat door brandstofproblemen niet van start. Zou de FIA hier nu ook weer naar gaan kijken?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

robbert

ja man, snap niet waarom dit team nog meedoet.
Ik hoop op regen, dan gaan we een spektakelrace zien, anders wordt het terug treintje rijden

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 29 maart 2015 - 07:14:32
Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 21:06:31
Citaat van: Jeroen op 28 maart 2015 - 20:35:36
Totaal niet waar, dat over Lewis. Het stoom kwam uit zijn oren na Monaco én Spa vorig jaar. Ga mij niet vertellen dat hij zich toen in hield.
laten we idd hopen dat hij zich torn niet inhield, want als hij zo doet als hij zich inhoud....

@tuesday: maar hoe weet Rosberg dat Hamilton 3 seconden verloor in sector 2?
omdat hij bij de eerste meting onder zn eigen tijd zat en bij de 2e 3 seconden langzamer was. Dan verlies je dus 3 seconden.
@Jozef, Hamilton ging daarvoor al duidelijk van zn gas af, als je dat op tv al kunt zien, dan ziet/voelt een coureur op de baan dat zeker. Tja, blijkbaar is dat de F1 van tegenwoordig, altijd op zoek naar controverse.
ja maar jij zegt dat Rosberg wist dat Hamilton 2-3 seconde verloor voordat hij Rosberg inhaalde, en dat vind ik nog al knap. Informatie mag niet gedeeld worden met de coureur. En Rosberg kan Hamilton niet zien behalve in zijn dpiegels, maar dan ga je niet opletten of hij tijd verliest of niet. Dat kan hij onmogelijk weten.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 29 maart 2015 - 08:52:34
Citaat van: Tuesday op 29 maart 2015 - 07:14:32
Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 21:06:31
Citaat van: Jeroen op 28 maart 2015 - 20:35:36
Totaal niet waar, dat over Lewis. Het stoom kwam uit zijn oren na Monaco én Spa vorig jaar. Ga mij niet vertellen dat hij zich toen in hield.
laten we idd hopen dat hij zich torn niet inhield, want als hij zo doet als hij zich inhoud....

@tuesday: maar hoe weet Rosberg dat Hamilton 3 seconden verloor in sector 2?
omdat hij bij de eerste meting onder zn eigen tijd zat en bij de 2e 3 seconden langzamer was. Dan verlies je dus 3 seconden.
@Jozef, Hamilton ging daarvoor al duidelijk van zn gas af, als je dat op tv al kunt zien, dan ziet/voelt een coureur op de baan dat zeker. Tja, blijkbaar is dat de F1 van tegenwoordig, altijd op zoek naar controverse.
ja maar jij zegt dat Rosberg wist dat Hamilton 2-3 seconde verloor voordat hij Rosberg inhaalde, en dat vind ik nog al knap. Informatie mag niet gedeeld worden met de coureur. En Rosberg kan Hamilton niet zien behalve in zijn dpiegels, maar dan ga je niet opletten of hij tijd verliest of niet. Dat kan hij onmogelijk weten.
ik zei dat hij 3 seconden verloor in de 2e sector. Maar goed, dan geloof je Rosberg niet. Prima. Voor mij is er totaal geen issue.

Perton

Citaat van: Tuesday op 29 maart 2015 - 07:14:32
Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 21:06:31
Citaat van: Jeroen op 28 maart 2015 - 20:35:36
Totaal niet waar, dat over Lewis. Het stoom kwam uit zijn oren na Monaco én Spa vorig jaar. Ga mij niet vertellen dat hij zich toen in hield.
laten we idd hopen dat hij zich torn niet inhield, want als hij zo doet als hij zich inhoud....

@tuesday: maar hoe weet Rosberg dat Hamilton 3 seconden verloor in sector 2?
omdat hij bij de eerste meting onder zn eigen tijd zat en bij de 2e 3 seconden langzamer was. Dan verlies je dus 3 seconden.
@Jozef, Hamilton ging daarvoor al duidelijk van zn gas af, als je dat op tv al kunt zien, dan ziet/voelt een coureur op de baan dat zeker. Tja, blijkbaar is dat de F1 van tegenwoordig, altijd op zoek naar controverse.
Nee, jij maakt er een controverse van. De rest vindt het gewoon een klein dingetje en dat vat jij blijkbaar op alsof men Rosberg op de schandpaal wil hebben. Niet elke discussie is omdat iets controversieel is. Knap dat Rosberg trouwens al aan het begin van sector 2 wist dat Hamilton 3 seconden ging verliezen en daarom niet van zijn racelijn afweek. Wat een inzicht moet die man hebben.

Perton

Citaat van: robbert op 29 maart 2015 - 08:42:57
ja man, snap niet waarom dit team nog meedoet.
Ja godverdomme man, waarom doet Red Bull nog mee, die hadden ook een auto die niet kon starten vorige race, net als McLaren.

Perton


Sabai

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 09:07:34
Lullig voor Raikkonen.

sc een mazzeltje voor hem. De Ferrari lijkt trouwens de pace van Mercedes te kunnen volgen  ;D karma voor Rosberg die dat zo graag wou.