Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisiƫ

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

Citaat van: Sabai op 24 maart 2015 - 09:13:15
Ze geven 35% kans op regen. En aangezien het daar op vaste tijden regent zal het waarschijnlijk wel weer meevallen.
Ik weet het niet, al sinds zaterdag word er veel regen voorspelt en het regent volgens weeronline al de hele week wel veel.
Een regen race zou mooi zijn, maar ik verwacht Mercedes ook dan weer ver vooraan. Al was Vettel vorig jaar in de regen wel heel dicht bij Pole.

robbert

Ja regenrace zou mooi zijn. Wel kans op rode vlag en veel sc fases. Ma ja slechter dan australie kan niet zeker

Matthijs

Citaat van: Sabai op 24 maart 2015 - 09:13:15
Ze geven 35% kans op regen. En aangezien het daar op vaste tijden regent zal het waarschijnlijk wel weer meevallen.
Kortom: als de weerinstituten het al niet eens zijn, komen wij er ook niet achter. Afwachten tot het weekend dus maar.

Jehoentelaar

Dat de bui gaat vallen bestaat geen twijfel over - zo zit dat klimaat daar in elkaar. Vraag is meer of 'ie samenvalt met de race of net erna.

BMW.WilliamsF1

Als het daar reget, dan regent het waarschijnlijk weer veel te hard om door te kunnen racen. Dus mss een opdrogende baan een beter idee of gewoon een plens water tussendoor ergens :)

robbert

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 maart 2015 - 22:01:02
Als het daar reget, dan regent het waarschijnlijk weer veel te hard om door te kunnen racen. Dus mss een opdrogende baan een beter idee of gewoon een plens water tussendoor ergens :)

ja inderdaad. Het heeft geen zin om terug een wolkbreuk te krijgen, want dan gaan ze zeker wachten om te starten, en zeker na het ongeluk in Japan. En voor de fans is dat ook niet goed. Europese fans moeten vroeg opstaan om naar een rode vlag situatie te zitten te kijken

Perton

Of ik nou vroeg opsta of pas 's middags een rode vlag zie, maakt mij niet uit.

robbert

Citaat van: Perton op 24 maart 2015 - 23:14:53
Of ik nou vroeg opsta of pas 's middags een rode vlag zie, maakt mij niet uit.

dan zal het mss beter zijn dat je gewoon de race opneemt en smiddags kijkt, dan kan je de rode vlag en sc fases doorspoelen ;)

Perton

Of ik sta gewoon op een normale tijd op, aangezien die race om 9 uur begint wat allerminst echt vroeg is, en maak nog wat van mijn dag als het een rode vlag wordt. Kan ook.

FolkertE

Citaat van: Perton op 25 maart 2015 - 11:10:12
Of ik sta gewoon op een normale tijd op, aangezien die race om 9 uur begint wat allerminst echt vroeg is, en maak nog wat van mijn dag als het een rode vlag wordt. Kan ook.
Precies, normale tijd. Enige wat ik nog moet proberen goed te praten is het bier op dat tijdstip ;D.

Gerard


FolkertE

Ferrari heeft een nieuwe hypermodern faciliteit gemaakt waarmee ze een inhaalslag willen maken bij Mercedes. Dit jaar nog willen ze Mercedes bij gehaald hebben. Ben benieuwd.

0634

Dat zal helpen want Mercedes werkt met oude troep.

FolkertE

Idd, waarschijnlijk nog uit de tweede wereld oorlog. Dit moet Ferrari makkelijk winnen.

Zeeuw

Och, was het niet BMW dat ooit oude blokken uit de 2002 gebruikte als basis voor hun F1 motor? Turbo erop knallen en gaan met die banaan.