Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisiƫ

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Perton

Ik vind het altijd mooi hoe de eerste pagina nooit over de race gaat, maar over de openingspost. :P

Franky R.

Citaat van: Perton op 23 maart 2015 - 12:10:10
Ik vind het altijd mooi hoe de eerste pagina nooit over de race gaat, maar over de openingspost. :P
:P

Zeeuw

Een van de leukere circuits in de agenda voor mij. Elke jaar toch wel een leuke race te zien daar. Denk dat de Renaults het inderdaad knap lastig gaan hebben met de lange stukken. Ook de wispelturigheid wat betreft het weer mag het weekend wel dicteren van mij, lekker lastige situaties creĆ«ren mbt afstellingen ed.  :)

FolkertE

Citaat van: Perton op 23 maart 2015 - 12:10:10
Ik vind het altijd mooi hoe de eerste pagina nooit over de race gaat, maar over de openingspost. :P
Ja daar heb je gelijk in, maar in dit geval is het ook meer dan terecht. Topicstarter heeft er echt prima werk van gemaakt. Ik wou dat ik dat zou goed kon  ;D

Maar bedankt voor de complimenten en Sorry Maikel :'( een kusje om het goed te maken?  :-*
Maar we kunnen rouleren per GP. Vond het leuk om te doen. Heb het vroeger zo nu en dan ook gedaan.

Jehoentelaar

Mooie opening van pagina 2, Perton!

robbert

en deze keer was men op tijd om een topic te starten. Anders moest ik terug 1 starten :)

0634

Is er al wat gezegd over de opening van dit topic?

Sabai

Beetje langdradige o.p   ;) maar heb zin in de race. Ben benieuwd hoe de Ferrari het in de snelle bochten gaat doen.

0634


Sabai


0634


robbert

 o ja, de opening van dit topic is super. Schitterend gedaan ;D

Vieze baas


Matthijs

Op de schaal van 1 tot 10 (10 superweer, 1 drama) geeft Weeronline Kuala Lumpur dit weekend een 1. Maarja, zondag is nog ver weg...

http://www.weeronline.nl/Azie/Maleisie/Kuala-Lumpur/3510379

Sabai

Ze geven 35% kans op regen. En aangezien het daar op vaste tijden regent zal het waarschijnlijk wel weer meevallen.