Wie wordt de beste rookie van 2015?

Gestart door 0634, 21 maart 2015 - 13:31:30

« vorige - volgende »

Wie wordt de beste nieuweling?

Felipe Nasr
1 (8.3%)
Max Verstappen
9 (75%)
Carlos Sainz
1 (8.3%)
Roberto Merhi
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

0634

Het is natuurlijk wel makkelijk om Verstappen te roepen, maar in race 1 deden Sainz en Nasr natuurlijk ook niet veel fout. In mijn ogen een lastige keuze dus.

Jullie?

robbert

een beetje te vroeg om dat nu al te zeggen  denk ik

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2015 - 13:31:30
Het is natuurlijk wel makkelijk om Verstappen te roepen, maar in race 1 deden Sainz en Nasr natuurlijk ook niet veel fout. In mijn ogen een lastige keuze dus.

Jullie?

Heb je helemaal gelijk in, maar chauvinist als dat ik ben .... ;)

0634

Citaat van: robbert op 21 maart 2015 - 16:50:43
een beetje te vroeg om dat nu al te zeggen  denk ik

Het is dan ook een voorspelling. Zou gek zijn om het achteraf te doen.

0634

Citaat van: Kootje op 21 maart 2015 - 17:53:39
Citaat van: Jeroen op 21 maart 2015 - 13:31:30
Het is natuurlijk wel makkelijk om Verstappen te roepen, maar in race 1 deden Sainz en Nasr natuurlijk ook niet veel fout. In mijn ogen een lastige keuze dus.

Jullie?

Heb je helemaal gelijk in, maar chauvinist als dat ik ben .... ;)

Ik ga zelf ook voor Max. Denk dat hij uiteindelijk de beste van de vier is. Al kan het chauvinisme zijn, plus de hype rond hem heen.

Tuesday

puur qua punten denk ik dat het Nasr gaat worden, maar Max gaat natuurlijk de meeste indruk maken ;)

janke

Bij Rookie of the Year wordt de titel vergeven aan het einde van het seizoen. Bij een complete grid wil ik wel eens zien of een Sauber en STR bij de top zeven kunnen rijden.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nou ja Manor en McLaren zullen nog geen bedreiging zijn. Bottas en Kvyat uiteraard wel. Maar je hebt gelijk, ik moet het ook nog maar zien.

janke

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2015 - 20:35:36
Nou ja Manor en McLaren zullen nog geen bedreiging zijn. Bottas en Kvyat uiteraard wel. Maar je hebt gelijk, ik moet het ook nog maar zien.

Ik heb het over bij de eerste zeven. Voorlopig ziet dat er voor McLaren slecht uit. Een race waar Manor punten pakt geloof ik niet in. Die zijn dit seizoen nog vertrokken.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: Tuesday op 21 maart 2015 - 19:43:19
puur qua punten denk ik dat het Nasr gaat worden, maar Max gaat natuurlijk de meeste indruk maken ;)
Of Sauber het over het hele jaar vol gaat houden valt natuurlijk nog te bezien, maar als ze zorgen dat ze in de eerste paar races blijven profiteren, dan is dat goed mogelijk ja.

Verder denk ik ook dat over het hele jaar genomen Verstappen het meest in het oog zal springen.

janke

Citaat van: Perton op 21 maart 2015 - 21:13:45
Citaat van: Tuesday op 21 maart 2015 - 19:43:19
puur qua punten denk ik dat het Nasr gaat worden, maar Max gaat natuurlijk de meeste indruk maken ;)
Of Sauber het over het hele jaar vol gaat houden valt natuurlijk nog te bezien, maar als ze zorgen dat ze in de eerste paar races blijven profiteren, dan is dat goed mogelijk ja.

Verder denk ik ook dat over het hele jaar genomen Verstappen het meest in het oog zal springen.

Aan Sainz heeft hij de handen vol. Dat is ook goed zo.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: Perton op 21 maart 2015 - 21:13:45
Citaat van: Tuesday op 21 maart 2015 - 19:43:19
puur qua punten denk ik dat het Nasr gaat worden, maar Max gaat natuurlijk de meeste indruk maken ;)
Of Sauber het over het hele jaar vol gaat houden valt natuurlijk nog te bezien, maar als ze zorgen dat ze in de eerste paar races blijven profiteren, dan is dat goed mogelijk ja.
nou, profiteren vind ik niet helemaal op zn plaats; afgezien van Raikkonen en Bottas heeft ie iedereen op eigen kracht verslagen. In racepace ook gewoon 35 seconden (het verlies bij de pitstop niet meegerekend) sneller dan Sainz.

Perton

Zo bedoelde ik em niet. Ik bedoel meer dat ik verwacht dat over het hele jaar genomen de andere teams (denk ook aan Force India bijvoorbeeld) zich wat beter zullen ontwikkelen en dat de punten van Sauber dan schaarser worden. Van die situatie moeten ze profiteren door nu zoveel mogelijk te scoren. Ik bedoelde niet dat ze in de races zelf profiteren door misfortuin van anderen. Sorry als dat wel zo overkwam.

Maar goed, da's slechts een verwachting natuurlijk, ik kan het ook helemaal mis hebben.

Jehoentelaar

Nasr of Max. Geen flauw idee wie van de twee.

Tuesday

Citaat van: Perton op 21 maart 2015 - 22:08:23
Zo bedoelde ik em niet. Ik bedoel meer dat ik verwacht dat over het hele jaar genomen de andere teams (denk ook aan Force India bijvoorbeeld) zich wat beter zullen ontwikkelen en dat de punten van Sauber dan schaarser worden. Van die situatie moeten ze profiteren door nu zoveel mogelijk te scoren. Ik bedoelde niet dat ze in de races zelf profiteren door misfortuin van anderen. Sorry als dat wel zo overkwam.

Maar goed, da's slechts een verwachting natuurlijk, ik kan het ook helemaal mis hebben.
maar dat geldt misschien nog wel meer voor de teams waar de andere rookies rijden. Ze zullen zeker geen vaste klant worden in de top 5, maar geregeld punten halen moet er toch wel inzitten voor Nasr