Grand Prix van Duitsland geannuleerd?

Gestart door sjakie, 18 maart 2015 - 09:03:40

« vorige - volgende »

0634

Net zo duur als toen. Dus daar zit het hem echt niet in.

Jehoentelaar

Basht alleen wel lekker, die hoge prijzen.

Zeeuw

Toch zonde dat Duitsland verdwijnt. Is een van de landen die er gewoon bij hoort en al sinds het begin een grote rol speelt in de F, op veel facetten.

Miguel

Citaat van: Sphinx op 18 maart 2015 - 09:39:56
genoeg goedkopere alternatieven

En leukere alternatieven. Dagje VLN of FIA WEC waarbij je de grootste GT-supersterren en de vetste auto's ter wereld die je óók nog eens op straat voorbij ziet rijden, kan zien en ontmoeten, kan nooit op tegen de grootheidswaanzin van de F1. En het hoeft je geen godsvermogen te kosten.
Peace out yo.

Perton

Wat maakt mij het uit dat ik die auto's ook op straat kan zien? Dan ga ik wel gratis langs de A28 staan, hoef ik ook niet naar Duitsland. Dat ik F1 kijk is juist omdat het NIET lijkt op auto's op straat.

En leuk dat ik auto's kan ontmoeten. Hoe gaat dat in zijn werk precies?

Kootje

#20
Citaat van: Miguel op 19 maart 2015 - 09:27:49
Citaat van: Sphinx op 18 maart 2015 - 09:39:56
genoeg goedkopere alternatieven

En leukere alternatieven

Niet echt. Een alternatief is pas 'n alternatief als het in hetzelfde weekend plaats vind. Als je onze kalender erbij pakt, zie je dat de enige alternativen dat weekend, de SBK op Laguna Sega en de Indy Lights in Iowa zijn. Die zijn echt niet goedkoper. Entree wel, maar de reis maakt het stukken duurder. En leuker ... daar valt over te twisten, maar ik gok dat de gemiddelde F1 fan daar anders over denkt.

Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 19 maart 2015 - 10:35:36
Wat maakt mij het uit dat ik die auto's ook op straat kan zien? Dan ga ik wel gratis langs de A28 staan, hoef ik ook niet naar Duitsland. Dat ik F1 kijk is juist omdat het NIET lijkt op auto's op straat.

En leuk dat ik auto's kan ontmoeten. Hoe gaat dat in zijn werk precies?

Waar was je met je Jehoentelaar fanwear en vlaggen toen ik in Oosterpoortkleuren voorbij kwam tuffen?

Perton



NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 19 maart 2015 - 13:43:45
Citaat van: Perton op 19 maart 2015 - 10:35:36
Wat maakt mij het uit dat ik die auto's ook op straat kan zien? Dan ga ik wel gratis langs de A28 staan, hoef ik ook niet naar Duitsland. Dat ik F1 kijk is juist omdat het NIET lijkt op auto's op straat.

En leuk dat ik auto's kan ontmoeten. Hoe gaat dat in zijn werk precies?

Waar was je met je Jehoentelaar fanwear en vlaggen toen ik in Oosterpoortkleuren voorbij kwam tuffen?

Aaaah in die Opel Astra zeker?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Tuesday

Met Oosterpoort vergeleken valt zelfs de hele Red Bull opleiding in het niet. Daar krijgen de echte talenten een kans en worden de beste coureurs afgeleverd. Tenminste, zo was het een jaar of 10 geleden. Zo te horen/lezen is er niet zoveel meer van over ;)

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 19 maart 2015 - 18:42:12
Peugeotje. ;)

Oh dan zat je nog bij de oude garde. Als ik ze nu zie, zijn het voornamelijk Astraatjes...

Wel in 1 keer geslaagd?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 19:06:31
Met Oosterpoort vergeleken valt zelfs de hele Red Bull opleiding in het niet. Daar krijgen de echte talenten een kans en worden de beste coureurs afgeleverd. Tenminste, zo was het een jaar of 10 geleden. Zo te horen/lezen is er niet zoveel meer van over ;)

Bedankt <3

Citaat van: NielsD op 19 maart 2015 - 19:59:49
Oh dan zat je nog bij de oude garde. Als ik ze nu zie, zijn het voornamelijk Astraatjes...

Wel in 1 keer geslaagd?

Yes!

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 19 maart 2015 - 22:43:50
Citaat van: Tuesday op 19 maart 2015 - 19:06:31
Met Oosterpoort vergeleken valt zelfs de hele Red Bull opleiding in het niet. Daar krijgen de echte talenten een kans en worden de beste coureurs afgeleverd. Tenminste, zo was het een jaar of 10 geleden. Zo te horen/lezen is er niet zoveel meer van over ;)

Bedankt <3

Citaat van: NielsD op 19 maart 2015 - 19:59:49
Oh dan zat je nog bij de oude garde. Als ik ze nu zie, zijn het voornamelijk Astraatjes...

Wel in 1 keer geslaagd?

Yes!
met de onderste quote bevestig je de bovenste quote ;) als het recent was, dan gefeliciteerd!!
@Niels: ze rijden bij Oosterpoort al sinds mensenheugenis met Astraatjes ;)