Red Bull dreigt met vertrek uit Formule 1

Gestart door gloudiesaurus, 15 maart 2015 - 15:18:58

« vorige - volgende »

0634

Nou, Renault zal Red Bull er nog wel fijntjes op wijzen inderdaad.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 11:35:24
Komt omdat Renault Toro Rosso betere motoren geeft om Red Bull in een kwaad daglicht te zetten.

Laten we niet vergeten dat het ook de schuld van Renault is dat Hulkenberg en Kvyat elkaar raakten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Persoonlijk zou ik wel eens willen weten wat Peter R de Vries van de hele kwestie vindt.

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 11:33:28
Red Bull zal zich na vandaag wel eens achter z'n oren krabben. Ze zijn gewoon keihard en eerlijk verslagen door het zusterteam.
In China Ricciardo en Kvyat in de STR, en Max plus Carlos in de RBR? ;D

Perton

Mooie subtiele dis van Hamilton naar Red Bull in zijn interview met Sky:

"Some people have to eat their words after last race."

0634

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 11:42:42
Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 11:33:28
Red Bull zal zich na vandaag wel eens achter z'n oren krabben. Ze zijn gewoon keihard en eerlijk verslagen door het zusterteam.
In China Ricciardo en Kvyat in de STR, en Max plus Carlos in de RBR? ;D

Waarom wil jij Max en Carlos straffen voor een prima prestaties?  ;)


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 11:52:58
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 11:42:42
Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 11:33:28
Red Bull zal zich na vandaag wel eens achter z'n oren krabben. Ze zijn gewoon keihard en eerlijk verslagen door het zusterteam.
In China Ricciardo en Kvyat in de STR, en Max plus Carlos in de RBR? ;D

Waarom wil jij Max en Carlos straffen voor een prima prestaties?  ;)
:D

Pancake Shield

He, Marko loopt weer eens om zich heen te slaan:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32688667

Boeiends vind ik nog wel dat ie een competieve motor eist en anders overstapt naar Audi. Waarmee dus a) nog geen contact is geweest en b) als ie kijkt naar Honda nog wel eens een groter probleem kan krijgen.

Horner zou eens Marko op zijn klep moeten mikken.

Op een gegeven ogenblik zullen ze bij Renault ook wel zeggen: "weet je wat, zoveel kritiek, we kappen met F1. Doei Red Bull, rijdt dit jaar maar uit op een verder niet ontwikkelde motor en kijk maar wat je volgend jaar doet"
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

lieven

ze hebben nog een contract voor volgend seizoen...
Maarja misschien is het goedkoper om dat gewoon af te kopen dan om op deze manier verder te doen...
Goede reclame is het allesinds niet voor Renault!

Hamilton#44

Denk dat Audi wel gaat komen na deze uitspraken van Marko. Ook wel interessant wat dit voor de toekomst van Verstappen gaat betekenen.

Perton

Ik vraag me af waarom je als Audi in zee zou gaan met een partij die haar huidige partner waar veel successen mee zijn geboekt zo loopt af te zeiken. Dan zou ik als Audi eerder eens kijken naar Lotus of Williams, twee teams die met een redelijke financiële injectie best wel eens succesvol kunnen zijn, want de infrastructuur daarvoor is er wel.

Hamilton#44

Vorig jaar was Renault natuurlijk ook al niet best, vind dat Red Bull zit nog redelijk lang koest gehouden heeft.

Fietser

Ik begrijp de frustratie van Red Bull wel. Sympathiek is het natuurlijk niet, maar daar is het in deze sport ook helemaal niet om te doen. We kijken naar puur Darwinisme wat o.a. inhoudt dat men worstelt en schopt zodra het niet goed gaat, eventueel lekker vet en smeuïg via de media, want dan wordt je het meest gehoord. Als Renault de auto zou leveren en Red Bull de aandrijving, dan zouden de Fransen net zo reageren.
De F1 is nu eenmaal geen leuke show - ofschoon velen dat wel denken. Figuurlijk is het een bloederige arena vol zogenaamde vriendjes die zich zomaar tegen je kunnen keren.

0634

Red Bull heeft zich overigens tot 2020 gecommiteerd aan de sport. Dus tenzij ze een koper kunnen vinden die het team in leven houdt, kunnen ze echt niet zomaar weg.