Red Bull dreigt met vertrek uit Formule 1

Gestart door gloudiesaurus, 15 maart 2015 - 15:18:58

« vorige - volgende »

0634

IHet is ook een nadeel als Ferrari ermee stopt of McLaren of Hamilton. En het is ook een nadeel (vind ik dan) dat Duitsland weg is gevallen. Maar de sport overleeft het allemaal wel, daar ben ik van overtuigd. Die dingen (een nadeel zijn en al dan niet overleven van de sport) gaan dan ook niet hand in hand met elkaar in mijn ogen.


Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2015 - 11:05:23
Ja. Als goed georganiseerde organisaties de sport verlaten is dat een nadeel. Natuurlijk kan er een goed georganiseerde organisatie voor terugkomen, maar dan had ik die liever gehad in plaats van een ander team. Er zit in mijn optiek geen enkel voordeel aan een mogelijk vertrek van Red Bull.

In mijn optiek ook niet, maar dat is de rollen omdraaien wat je nu doet. Ik zeg namelijk nergens dat het voordelig voor de F1 zal zijn als Red Bull de sport verlaat, slechts dat het niet per definitie 'n nadeel is. Dat jij het ontbreken van voordeel gelijk stelt aan nadeel moet je mij niet aanrekenen, dat is jouw gebrek. ;D

Racingnews365

topic opgeschoond.

Heren aub on topic blijven en niet op een kinderachtige manier elkaar gaan uitdagen!
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

0634

Jezus, het was een doodnormaal en niet kinderachtig gesprek waar Kootje, ik en Folkert even wat geintjes over en weer maakten, zonder dat iemand zich ook maar op enig moment uitgedaagd voelde. Bovendien had Gloudi al gezegd weer ontopic te gaan. Doe ff relaxt, zo is er hier door de jaren heen nooit gemodereerd. Dat is juist één van de krachten van dit forum hier. Laten we dat ajb in stand houden. 

Racingnews365

#124
Een overspannen reactie is niet nodig hoor Jeroen. Denk aan de bloeddruk. ;) Er werd melding gemaakt door een van de leden die vond dat bepaalde reactie niet kon. Vandaar het aanpassen.

Als je als buitenstaander het topic las dan ging het niet meer over het onderwerp, maar over een cafediscussie tussen jullie. Het moet ook voor anderen leden uitnodigen om nog te praten over het onderwerp. That's all.

Iemand iets over Red Bull?  ;D



Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

0634

Ik kan me niet voorstellen dat iemand aanstoot eraan neemt dat Kootje, Folkert of ik van onszelf menen dat we beperkingen hebben. Verder dan dat, ging het niet.

Kootje

Ging het wel Jeroen, heb je blijkbaar gemist.  Miguel dacht namelijk dat het 'n vrijbrief was om mijn intelligentie te beledigen, wat ik niet pikte. Hoewel ik trachtte netjes te blijven, kan ik daarbij over de schreef zijn gegaan. Mijn excuses aan de overige forumleden die daar aanstoot aan namen.

En dan nu weer on-topic. ;)

0634

Dat heb ik idd gemist, mijn excuses, dan heb ik niks gezegd.

Jehoentelaar

Maar ik vind het wel aanstootgevend dat jullie vinden dat jullie beperkingen hebben. Ik dacht dat ik namelijk de enige was.

Racingnews365

hahaha, grapjas.  ;D Teveel red bull gedronken gisteren ::)

Terug on topic: Ik zie Red Bull de Formule 1 niet snel verlaten. Lastig voor ze is wel om een nieuwe motorenpartner te vinden mocht het met Renault niet goed komen qua prestaties.
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

0634

Mwah... die gaan wel weg vermied ik. Links en rechts lees je toch dat Mateschitz eruit wil.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2015 - 22:00:44
Mwah... die gaan wel weg vermied ik. Links en rechts lees je toch dat Mateschitz eruit wil.
als ze met terugwerkende kracht eind 2013 hadden kunnen stoppen, hadden ze dat wellicht wel gedaan. Nu eruit stappen zullen ze liever niet willen, maar als gewenste veranderingen uitblijven zullen ze het misschien toch doen. Kan alle kanten op, maar ik denk niet dat ze er nu uitstappen. Torro Rosso misschien wel naar Renault, maar k zie RBR toch nog wel ff blijven.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2015 - 22:00:44
Mwah... die gaan wel weg vermied ik. Links en rechts lees je toch dat Mateschitz eruit wil.


Ik lees -kennelijk- dezelfde berichten. Er zal wel stilletjes een koper worden gezocht voor de renstal? Maar wie kan een dergelijk groot F1-team als RBR betalen?

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2015 - 22:32:35
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2015 - 22:00:44
Mwah... die gaan wel weg vermied ik. Links en rechts lees je toch dat Mateschitz eruit wil.


Ik lees -kennelijk- dezelfde berichten. Er zal wel stilletjes een koper worden gezocht voor de renstal? Maar wie kan een dergelijk groot F1-team als RBR betalen?

Dat zullen er niet veel zijn... En dan is ook nog de vraag wie het wil?

Als ik Bernie was ging ik toch maar eens mijn best doen om Red Bull erbij te houden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Racingnews365

opvallend is dat er genoeg rijke sjeiks en zakenmannen zijn die wel een Grand Prix willen organiseren, maar geen raceteam willen...
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.