Red Bull dreigt met vertrek uit Formule 1

Gestart door gloudiesaurus, 15 maart 2015 - 15:18:58

« vorige - volgende »

Kootje

In F1 niet, maar de kansen om in F1 te komen heeft hij niet aan gegrepen. Dan houd het natuurlijk snel op.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 00:24:35
In F1 niet, maar de kansen om in F1 te komen heeft hij niet aan gegrepen. Dan houd het natuurlijk snel op.
hij heeft het bij RBR verkloot idd, maar daarna wel de WSR gewonnen. En in GP2 liet ie ook leuke dingen zien.
Maar goed, ik wilde verder helemaal niet in deze discussie mengen, gaat nergens over. Zie je het belang van Williams wel dan?

Sphinx

De grap is, Frijns heeft nooit in de belangstelling van Helmut Marko gestaan  ;) Christian Horner was van hem gecharmeerd, als enige binnen die organisatie. Daarom kreeg hij in de WSR ook van Horner het aanbod om voor Arden te rijden. Dat Lewis Williamson daar het stoeltje kreeg is louter en alleen omdat Frijns toen nee zei. En daar heeft ie het nog niet verknoeid, want hij won de titel en Williamson moest plaatsmaken voor iemand die wél door Marko was opgemerkt, Antonio Felix da Costa. Daarna is dat beruchte interview gekomen waarover de meningen nog steeds uiteen lopen. Op Gpupdate werd Frijns geciteerd als "je wordt niet echt fair behandeld", en de krant van Wakker Nederland maakte ervan "je wordt als een hond behandeld". Daarna was Horner idd ook niet meer geïnteresseerd  ;D Wat daarna gebeurde is aan Frijns slechte begeleiding door Werner Heinz terug te voeren, ik heb hem lang verdedigd maar als je Russian Time afwijst (die later de constructeurstitel wonnen) ben je gewoon stom bezig. Waar Mercedes ineens vandaan komt weet ik niet, volgens mij hebben ze daar geeneens mee gesproken. Caterham, tjsa, dat was de laatste strohalm. En toen Fernandez en Abiteboul (zijn grootste fans aldaar) weggingen was het idd klaar.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: Tuesday op 20 maart 2015 - 00:38:21
Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 00:24:35
In F1 niet, maar de kansen om in F1 te komen heeft hij niet aan gegrepen. Dan houd het natuurlijk snel op.
hij heeft het bij RBR verkloot idd, maar daarna wel de WSR gewonnen. En in GP2 liet ie ook leuke dingen zien.
Maar goed, ik wilde verder helemaal niet in deze discussie mengen, gaat nergens over.

Waarom dan toch? ::)


CitaatZie je het belang van Williams wel dan?

Uiteraard zie ik het belang van Williams. Het is echter niet WEL, maar OOK. Nergens zeg ik namelijk dat RBR/STR niet van belang zijn voor de sport. Tuurlijk zijn ze dat wel. Echter is dat belang niet van dusdanige aard dat ze onmisbaar zijn, een verlies voor de sport betekenen. Ja ... voor fans vd renstal, maar niet voor de sport an sich. Teams komen en gaan nu eenmaal, das nooit anders geweest. De sport heeft daar nooit onder geleden, dus zie ik niet in waarom dat nu wel zo zou zijn. Zoals ik al eerder zei, is het niet zo dat met het vertrek van Red Bull ook twee teams vd grid verdwijnen. Beiden zullen gewoon onder 'n andere naam voortbestaan.

0634

Dat valt op termijn nog maar te bezien.

Kootje

Mwah ... als er voor 'n team als Marussia kopers te vinden zijn, dan zijn die er ook voor RBR en STR. Moet je wel wat dieper voor in de buidel tasten, maar dan heb je wel 'n organisatie die al staat. Lijkt mij 'n groot pluspunt en 'n stuk aantrekkelijker dan 'n team waarvan louter de boedel over is.

Jehoentelaar

Er is geen garantie dat er überhaupt concrete interesse zal zijn voor een of beide teams.

Kootje

Net zomin als dat er zekerheid is dat beide teams verkocht worden. Dus waar lullen we dan over? ::)

0634

Over de onzekerheid van ons nietige bestaan.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 14:24:21
Net zomin als dat er zekerheid is dat beide teams verkocht worden. Dus waar lullen we dan over? ::)

Geestig, maar als jij komt met een ongefundeerde aanname, kom ik met een tegengestelde ongefundeerde aanname.

Sphinx

42. Dat is volgens Douglas Adams het antwoord op het leven, het universum en alles. Dus onder "alles" kan ook die onzekerheid in jullie aannames vallen  ;D Onthou het maar: 42!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 20 maart 2015 - 16:17:24
Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 14:24:21
Net zomin als dat er zekerheid is dat beide teams verkocht worden. Dus waar lullen we dan over? ::)

Geestig, maar als jij komt met een ongefundeerde aanname, kom ik met een tegengestelde ongefundeerde aanname.

Het verleden is mijn fundament.

0634

Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 10:49:13
Mwah ... als er voor 'n team als Marussia kopers te vinden zijn, dan zijn die er ook voor RBR en STR. Moet je wel wat dieper voor in de buidel tasten, maar dan heb je wel 'n organisatie die al staat. Lijkt mij 'n groot pluspunt en 'n stuk aantrekkelijker dan 'n team waarvan louter de boedel over is.

Je ziet het allemaal heel rooskleurig. Ik moet nog maar zien of er een goed en deugdelijk team komt te staan.

Kootje


0634

Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 16:41:34
Citaat van: Jehoentelaar op 20 maart 2015 - 16:17:24
Citaat van: Kootje op 20 maart 2015 - 14:24:21
Net zomin als dat er zekerheid is dat beide teams verkocht worden. Dus waar lullen we dan over? ::)

Geestig, maar als jij komt met een ongefundeerde aanname, kom ik met een tegengestelde ongefundeerde aanname.

Het verleden is mijn fundament.

Het verleden roept anders alleen maar meer onzekerheden op.