Red Bull dreigt met vertrek uit Formule 1

Gestart door gloudiesaurus, 15 maart 2015 - 15:18:58

« vorige - volgende »

0634

Zekers. Renault heeft in het verleden wel wat neergezet. Ik zeg: rol Briatore maar weer naar voren ;).

Ben in ieder geval blij dat Renault voor de sport lijkt te worden behouden.

janke

#256
Figuren die naast de pot hebben gepiest horen niet in de wereld van autosport thuis. Dat geldt niet alleen voor Ullrich maar ook voor ouwe playboy Briatore. Coureurs opdracht geven om te crashen, dan ben je volledig de weg kwijt. Onbetrouwbaar en een beetje een mafkees. Nee, een grote mafkees. Maar dat vind ik.

PS,

Dat geldt ook voor de desbetreffende coureur. Hij doet dat gewoon, hij kan ook weigeren. Dan heeft hij ballen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Hij heeft geen misdaad gepleegd. Hij is gestraft, daarmee is het klaar. Pat Symonds werkt ook allang weer in de F1. Al denk ik niet dat hij ooit nog een dergelijke functie zal uitoefenen.

janke

Geen misdaad gepleegd??, hoela. Briatore was de baas. Simonds had een andere functie. Briatore is uitschot. Teringlijertje. Meer kan ik er niet van maken. Die gast is een non issue in de F1. We horen er (gelukkig) weinig meer van. Lekker houden zo.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Nee. Opzettelijk crashen is geen misdrijf nee. Verkrachting. Moord. Dat zijn misdrijven waarbij iemand geen tweede kans dient te krijgen. Crashgate was dat niet. En als je zo fel bent tegen Briatore en Piquet jnr, snap ik niet dat je schijnbaar geen enkel probleem hebt met Symonds, toch een absolute hoofdrolspeler van Crashgate.

gloudiesaurus

Briatore heeft overigens wel grootste dingen gedaan bij Benetton (met Schumacher) en Renault (met Alonso). Hij snapt het spelletje wel.
Die actie met Piquet, daar is hij voor gestraft. Dan is het voor mij klaar.

Briatore heeft nog een kwaliteit, hele mooie vriendinnen scoren  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Zou jou en mij ook lachend lukken met dergelijke bankrekeningen. Dat zie ik niet als talent

0634


Perton


Robbert65

ik heb er altijd veel plezier in, zo'n smile op m'n bek ;-) Maar 't is waar, Flavio's meisjes zijn legendarisch...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens schijnt Red Bull weer iets positiever te zijn over haar toekomst in de Formule 1:
http://www.onestopstrategy.com/article/25600-After+quit+threats%2C+Red+Bull+now+looking+into+F1+future.html

Maar goed dat Mateschitz Formule 1 fan is en naar verluidt 7 miljard bezit  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

gelukkig maar, stel dat RBR én STR ineens niet meer meedoen.... dan is er wel een heel grote crisis in F1... Maar goed, eerst maar eens kijken hoe dat met die motoren afloopt....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 29 augustus 2015 - 14:37:12
Zekers. Renault heeft in het verleden wel wat neergezet. Ik zeg: rol Briatore maar weer naar voren ;).


Die is inmiddels ook 65.  ;)

Briatore is nu net wel een beetje teveel maffia voor Renault denk ik, zeker na crash gate.

0634

Ik vond hem leuk. Spraakmakend. Vaak ook een klootzak. En ach, Ron Dennis is 68. Ecclestone nog veel ouder.

Maar goed, gaat niet gebeuren.