Red Bull dreigt met vertrek uit Formule 1

Gestart door gloudiesaurus, 15 maart 2015 - 15:18:58

« vorige - volgende »

0634

Weet niet wat er met Sainz of Ricciardo is, maar als dat ook allemaal Renault gerelateerd is...

Pancake Shield

Ik begin te denken dat zowel Red Bull als Renault aan een staarwedstrijdje aan het doen zijn. Degene die het eerste opgeeft (lees toegeeft niet verder te gaan met de ander) betaalt de hoofdprijs aan de ander.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634


Arthur

Mis ik iets of zat Eddy Jordan er helemaal naast te verwijzen naar het resultaat van Grosjean en dat de Renaultmotor toch niet zo heel slecht is? Volgens mij ligt er toch echt een Mercedes in die Lotus.... :o
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2015 - 17:26:46
Mis ik iets of zat Eddy Jordan er helemaal naast te verwijzen naar het resultaat van Grosjean en dat de Renaultmotor toch niet zo heel slecht is? Volgens mij ligt er toch echt een Mercedes in die Lotus.... :o


Eddie wordt oud...

Hamilton#44

Heeft ie dat echt gezegd? Ai, dat is dan wel pijnlijk als analist.

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 11:58:30
Heeft ie dat echt gezegd? Ai, dat is dan wel pijnlijk als analist.


De Ierse Olav Mol... ;D
;)

0634


Robbert65

Viel mij vooral op dat die juf en David Coulthard het duidelijk ook hoorden, maar er niet tegenin gingen... Ze hadden even een hand op zijn schouder kunnen leggen en zeggen: Dat was vorig jaar, nou ligt er een Merc in...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 28 augustus 2015 - 06:12:28
Jeez hij maakt een keer een foutje...

Nou, hij zegt dat waarschijnlijk om een punt te maken dat Renault niet zo slecht zou zijn? Dat vind ik het wel erg ja, dan heb je er over nagedacht.

0634


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Ik maak ook nooit fouten, het is alleen dat anderen onregelmatigheden vinden in wat ik zeg.

janke

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2015 - 23:54:47
Citaat van: Hamilton#44 op 27 augustus 2015 - 11:58:30
Heeft ie dat echt gezegd? Ai, dat is dan wel pijnlijk als analist.


De Ierse Olav Mol... ;D
;)

Dat is appels met peren vergelijken. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

http://www.gppits.net/nieuws/overname_lotus_door_renault_bijna_rond/

Dus de overname van Lotus door Renault lijkt te gaan gebeuren. Wat dan met Red Bull en STR.

Interessante tijden nietwaar?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25