Melbourne : Banaan van de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 08:08:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
Kimi
Ericsson
Button
Perez
Ferrari pitcrew
iemand  anders namelijk. ...

0634

Maldonado? Die kon hier echt helemaal niks aan doen. Hij kan vaak genoeg scoren in dit soort topics, maar dit keer is hij volledig onschuldig.

Sowieso geen banaan gezien. Ook alle rookies waren uitstekend.

Kootje

Bij gebrek aan 'n echte banaan op iemand anders gestemd, namelijk op: Renault


Nadat eerder dit weekend Ricciardo al gedwongen werd 'n nieuwe motor in te passen, ploft nu ook die van Verstappen al in race 1. De betrouwbaarheid van dit wanproduct is, net als de topsnelheid, wederom ver te zoeken. Leveren zij ook nog de versnellingsbak? Dan hebben ze ook nog eens Kvyatt's race om zeep geholpen. Maar ... ondertussen wel roepen dat ze zulke grote stappen gemaakt hebben.  :-\

0634

Ze hebben zelfs de pitcrew van Raikkonen geleverd.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje


0634

Je hebt overigens wel gelijk. Zowel qua snelheid als betrouwbaarheid de zwakste motor, ondanks alle inspanningen. Wel hebben ze nog de meeste tokens, dat is een kleine houvast. Maar Renault faalt inderdaad vreselijk, en dat kost Red Bull een topnotering.

Sabai


0634

Zit trouwens nog niet veel verbetering in tov teamgenootje.

Jozef

Nu heb ik de race niet gezien maar is dat geen héél vroeg oordeel? :/ Als hij in de eerste bocht wordt aangetikt en schade oploopt, en uiteindelijk de race moet staken, hoe kun je dan zeggen dat hij het veel slechter doet? Zaterdag zat hij er gewoon bij...


FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2015 - 10:30:32
Daar sluit ik me bij aan maar goed, het is nu niet anders...
Volgens mij word Kimi toch niet gestraft.


FolkertE

Citaat van: Kootje op 15 maart 2015 - 12:14:55
Haters  ;) :P :D
Ha, inderdaad en later dit jaar word hij een Max Fanboy ;D.

janke

Kan er niet één bedenken of het moet McLaren/Honda zijn. Wat een trieste performance vandaag. En inderdaad Maldonado treft geen enkele blaam.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Tsja niet echt bananen. Maar dan toch Pérez. Niet zozeer om zijn actie bij Button trouwens, dat vond ik niet eens zo schokkend. Maar in combinatie met Ericsson achter de SC inhalen en daardoor vastzitten op de laatste plek, heeft zijn kansen wel verpest.

Pérez was dus meer een banaantje dan een banaan in mijn optiek.