Melbourne cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 07:35:48

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

BMW.WilliamsF1

Een zesje...jammer dat het halve veld er al snel uit lag. Verder gebeurde er niet veel bijzonders na de start. Niet veel inhaalacties en de spanning in de race was helaas ook ver te zoeken...en toen viel Max ook nog eens uit :(

Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 15 maart 2015 - 22:17:13
Tsja die betrouwbaarheid was volgens velen juist de charme van die o zo gehypte (dit zonder waarde-oordeel, zelf weten of je het negatief of positief opvat als lezer) jaren '90 waarin er op het scherpst van de snede werd gereden.

En een paar jaar geleden liep de halve F1-fanbase op z'n achterste benen om maar te kunnen klagen dat het allemaal veel te betrouwbaar was geworden. Ach ja, fans.

Kootje

Was het ook, maar 2 bolides die de startgrid niet eens weten te halen is meteen het andere uiterste.  ;D

Perton

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 11:24:16
Was het ook, maar 2 bolides die de startgrid niet eens weten te halen is meteen het andere uiterste.  ;D
Nee, maar goed, dat lijkt me een incident. Ik gok niet dat er nu structureel allemaal auto's in de opwarmronde gaan uitvallen.

Matthijs

Precies. De F1 heeft een aantal grote problemen, maar dat er maar 15 auto's aan de start stonden was voor een groot deel ook dikke pech. Ik ga er tenminste vanuit dat er in Maleisiƫ minimaal 18 en in Bahrein gewoon weer 20 auto's aan de start staan. Even vanuitgaande dat Manor ook daadwerkelijk WIL zijn (en niet alleen voor het geld meedoet).

Gerard


FolkertE

Een 5je. Als Hamilton niet had gewonnen een 4. Had Verstappen in de punten gereden en 7tje. Maar nu was er echt niks aan. Ik zat juist te wachten op Verstappen op de softs die even door het veld ging, maar helaas.


Overigens zal Susie niet rijden als Bottas langs de kant blijft.
Werhlein zal Bottas dan vervangen.

Kootje

Citaat van: Perton op 16 maart 2015 - 12:08:34
Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 11:24:16
Was het ook, maar 2 bolides die de startgrid niet eens weten te halen is meteen het andere uiterste.  ;D
Nee, maar goed, dat lijkt me een incident. Ik gok niet dat er nu structureel allemaal auto's in de opwarmronde gaan uitvallen.

Daar ga ik niet van uit iig.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 17:28:38
Citaat van: Perton op 16 maart 2015 - 12:08:34
Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 11:24:16
Was het ook, maar 2 bolides die de startgrid niet eens weten te halen is meteen het andere uiterste.  ;D
Nee, maar goed, dat lijkt me een incident. Ik gok niet dat er nu structureel allemaal auto's in de opwarmronde gaan uitvallen.

Daar ga ik niet van uit iig.
zou anders wel heel erg triest zijn als dat gebeurt ja. Maar ik heb nog steeds een vreemd gevoel bij de start van dit seizoen.  Blauwe Sauber op p5, Button als enige coureur buiten de punten, Lotus er na 1 ronden al uit, 3 uitvallers in de opwarm ronde( al was het bij Magnussen nog wel verwacht en was het een wonder dat de Mclaren zo ver kwam.) Bottas die niet starten.

Sphinx

Nog even gemist dit. Een 5,5. De V8 Supercars races er voor waren trouwens een dikke 8 waard, al domineerde Prodrive wel op zijn Red Bulls.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!