Melbourne cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 07:35:48

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai

Welk cijfer geven jullie voor deze race?

LucvanDijk

Een zes. Achteraf gezien gebeurde er eigenlijk helemaal niets, maar ik heb me geen moment echt verveeld.

Pancake Shield

Een 5. Niet echt heel bijzonder, de gekte was eigenlijk vooral voorafgaande aan de race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

KVDracer

Een 4, buiten uitvallers was er niets te zien aan de race. En dat Mercedes er met kop en schouders boven uitsteekt, wisten we al. Maar dat er zelfs in het middenveld niets te beleven valt, dat is gewoon triestig.

SDG

Mager startveld, magere race. Zesje.

gloudiesaurus

Door aan de aanwezigheid van Max Verstappen was deze race voor mij speciaal.

Maar als je objectief naar de race kijkt dan was er nauwelijks spanning. Mercedes domineert opnieuw, Rosberg kan geen vuist maken.
En het magere startveld helpt ook niet mee.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25


Edwin90

Race opzich was niet heel boeiend, maar toch één die in het geheugen blijft door het debuut van Max. Daarom een zeven, één punt extra omdat het de opener is.  8)

Maikel0230

4/10

Mager startveld, matige actie, matig alles eigenlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai


0634

5,5, afgerond dan maar een 6. Matig.

Wallie

Vijf maar doordat het de eerste race van het seizoen is een 6.
Niet veel bijzonders gezien.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Citaat van: Wallie op 15 maart 2015 - 11:14:20
Vijf maar doordat het de eerste race van het seizoen is een 6.
Niet veel bijzonders gezien.

+1


Op 'n paar gevechtjes na, doodsaai en eigenlijk niet de moeite waard om zo vroeg voor op te staan.

Fietser

Ik geef doorgaans hogere cijfers dan gemiddeld, hiero. Maar vandaag ga ik niet hoger dan een vijf. Een erg matige ouverture, dat was het m.i. in Melbourne. Een uitgedund veld; nauwelijks dogfights; slechte pitstops (Raikkonen, Sainz) die de al matige spanning verder teniet deden. Kortom: een kleurloze boel. Dat kun je gerust ook letterlijk nemen met 4 teams (Mercedes, McLaren, Force India, Lotus) in saaie grijze of zwarte maatpakken, daarbij nog Torro Rosso in haar bekende bloedeloze livery en boven dit alles een grijze hemel. Meest bedroevend vond ik nog die surrealistische computeranimatie die de coureurs op de grid moest voorstellen. De bedenkers hiervan (geleend van Playstation?) moeten geen hoge dunk hebben van de gemiddelde tv-kijker.
Was er nog iets goeds te melden? Jazeker, die paar brute rondjes die Vettel er uitperste om voor Massa te komen, maar dat werd niet opgemerkt door de regie...

Jozef

Ik heb m'n luie kont niet uit bed kunnen tillen om de race te kijken. Blijkbaar niet veel gemist. Al had ik het wel willen zien, een startgrid van 15 auto's. Hopen dat het een eenmalige gebeurtenis is en dat het er in Maleisië gewoon weer 20 zijn.