Melbourne : Banaan van de race?

Gestart door Sabai, 15 maart 2015 - 08:08:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
Kimi
Ericsson
Button
Perez
Ferrari pitcrew
iemand  anders namelijk. ...

FolkertE

Ja ik geloof van wel. Er was een ketting reactie in bocht 1 en ik geloof dat Saintz iemand aantikte. Oorspronkelijk dacht ik dat het Vettel was die Kimi aantikte, maar die miste elkaar net.

Kootje

Oke ... ik dacht echt dat Kimi de aanstichter was van die kettingreactie.

Sabai

Het was Grosjean die Kimi als eerste aantikte waardoor de kettingreactie begon.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 16 maart 2015 - 18:31:55
Het was Grosjean die Kimi als eerste aantikte waardoor de kettingreactie begon.
Volgens mij is het echt Saintz die Kimi aan tikt en Maldonado die Nasr probeert te knijpen die op zijn beurt dan Kimi ligt toucheerd.

Sabai

#49
Citaat van: FolkertE op 16 maart 2015 - 18:37:48
Citaat van: Sabai op 16 maart 2015 - 18:31:55
Het was Grosjean die Kimi als eerste aantikte waardoor de kettingreactie begon.
Volgens mij is het echt Saintz die Kimi aan tikt en Maldonado die Nasr probeert te knijpen die op zijn beurt dan Kimi ligt toucheerd.

Je hebt gelijk had het verkeerd gezien,Die auto's van tegenwoordig lijken ook zoveel op elkaar ,


Perton

Citaat van: Sabai op 16 maart 2015 - 18:31:55
Het was Grosjean die Kimi als eerste aantikte waardoor de kettingreactie begon.
Dat kan niet eens, want Grosjean had een belachelijk slechte start. Die had de medical car nog niet eens aan kunnen tikken.

Maar gelukkig heb je het inmiddels al gezien ;).

Het was inderdaad Sainz. Lekker ook voor Raikkonen, twee keer getikt worden door een rookie in twee edities van Melbourne.

Fietser

Citaat van: Matthijs op 16 maart 2015 - 08:46:34
Citaat van: Fietser op 16 maart 2015 - 08:41:53
Perez klungelde inderdaad hier en daar aan het begin van de race. Maar om zijn incident met Button helemaal aan de Mexicaan te wijten, gaat me toch wat ver. Hij bevond zich bijna naast de Brit toen de laatste de deur dichtsmeet. Perez was hier wellicht ietwat overmoedig, maar Button (aangevuurd vanuit zijn pits) was op ramkoers. Ik zeg, net als de wedstrijdleiding: gewoon race-incident. Of schuld bij beiden.
Zeker niet mee eens. Kijk de beelden maar terug: Button liet echt wel ruimte. Hij reed in ieder geval niet langs de kerbs, maar verder naar buiten. En Perez reed bijna naast Button? Ook discutabel. Perez schoot door, wat suggereert dat hij met teveel snelheid de bocht in ging. In dat geval is wat mij betreft het weerwoord: 'ik zat er naast' niet meer geldig.

Check dit:

Je hebt gelijk. Ik heb je Youtube-filmpje nog even teruggezien en trek mijn woorden terug. Perez schoot door, ging te snel. Foutje van Perez en van mij.

Matthijs


Franky R.

Ferrari crew met huhn spaghetti-pitstops...plus een oneervolle vermelding voor Renault dat erg grote stappen vooruit....achteruit heeft gemaakt.

Miguel

iemand  anders namelijk. ... Perton.
Peace out yo.

Perton

Terecht. Maar ik vind de timing van de grap ongepast na wat er afgelopen weekend is gebeurd.

Miguel

Peace out yo.