gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

0634

Ongemakkelijk? Jullie zien een ander filmpje dan ik of zo? Voor mij zit hij daar op zijn gemak een semi-lollig gesprek met een collega te voeren. Ik zie het ongemak niet en ook geen vreemde blik van Lewis op het end.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2015 - 18:46:07
Ongemakkelijk? Jullie zien een ander filmpje dan ik of zo? Voor mij zit hij daar op zijn gemak een semi-lollig gesprek met een collega te voeren. Ik zie het ongemak niet en ook geen vreemde blik van Lewis op het end.
Kwam mij een beetje ongemakkelijk over van Rosberg. Maar Rosberg vind ik nooit echt heel sterk in Persconferenties.
Die blik van Hamilton ontgaat mij ook, dus je bent niet de enige.


Even iets anders, is Ferrari nu sneller geworden of is RBR langzamer geworden? Vorig jaar zat Ferrari op 35 seconde van Rosberg, dit jaar op 30 seconde van Hamilton.

Sabai

Citaat van: FolkertE op 18 maart 2015 - 18:43:53
Hahah, ja dat was echt erg ongemakkelijk voor Nico, Ik reeg zelf al een gevoel van plaats vervangende schaamte. ;D
Maar Ik snap ook niet helemaal wat Nico probeerde te zeggen, hij zat daar zelf ook een beetje ongemakkelijk.

Maar ik kon niet verstaan wat HAmilton zei.

Hamilton zei " We not all think the same like him"

0634

Citaat van: FolkertE op 18 maart 2015 - 18:55:28
Citaat van: Jeroen op 18 maart 2015 - 18:46:07
Ongemakkelijk? Jullie zien een ander filmpje dan ik of zo? Voor mij zit hij daar op zijn gemak een semi-lollig gesprek met een collega te voeren. Ik zie het ongemak niet en ook geen vreemde blik van Lewis op het end.
Kwam mij een beetje ongemakkelijk over van Rosberg. Maar Rosberg vind ik nooit echt heel sterk in Persconferenties.
Die blik van Hamilton ontgaat mij ook, dus je bent niet de enige.


Even iets anders, is Ferrari nu sneller geworden of is RBR langzamer geworden? Vorig jaar zat Ferrari op 35 seconde van Rosberg, dit jaar op 30 seconde van Hamilton.

Ik vind Rosberg zich altijd uitstekend verwoorden om eerlijk te zijn. Komt over als een uitgebalanceerd en intelligent persoon. Althans, op mij.

Jehoentelaar

Ik snap de grap in het filmpje ook niet echt. Mis elk gevoel van oprechtheid hierin. Alsof een stel uitgerangeerde acteurs een sketch van een F1-persco probeert na te spelen.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2015 - 19:02:37
Citaat van: FolkertE op 18 maart 2015 - 18:55:28
Citaat van: Jeroen op 18 maart 2015 - 18:46:07
Ongemakkelijk? Jullie zien een ander filmpje dan ik of zo? Voor mij zit hij daar op zijn gemak een semi-lollig gesprek met een collega te voeren. Ik zie het ongemak niet en ook geen vreemde blik van Lewis op het end.
Kwam mij een beetje ongemakkelijk over van Rosberg. Maar Rosberg vind ik nooit echt heel sterk in Persconferenties.
Die blik van Hamilton ontgaat mij ook, dus je bent niet de enige.


Even iets anders, is Ferrari nu sneller geworden of is RBR langzamer geworden? Vorig jaar zat Ferrari op 35 seconde van Rosberg, dit jaar op 30 seconde van Hamilton.

Ik vind Rosberg zich altijd uitstekend verwoorden om eerlijk te zijn. Komt over als een uitgebalanceerd en intelligent persoon. Althans, op mij.

Hij zet zichzelf gewoon voor lul i.m.o met zulke semi grappig bedoelde uitspraken.
Idem in dat stukje ervoor dat Vettel reageert op zijn bewering dat hij hoopt de andere teams sneller worden. En Mercedes dus langzamer, dat hoor je een echte kampioen echt niet zeggen.

0634

Dat zie ik er echt niet in terug hoor. Het is allemaal semi-lollig bedoeld, snap echt niet waarom er allerlei psychologische conclusies uit worden getrokken.

0634

Het is trouwens niet waar, dat een echte kampioen dat niet zegt. Hamilton zei recent om en nabij hetzelfde. Het liefst heeft hij veel tegenstand en racet hij iedere wedstrijd op het randje, liefst met zoveel mogelijk andere teams. Niks anders dan dat Rosberg zegt. Al kan het ook zo zijn dat Lewis ook geen echte kampioen is uiteraard  ;).

Sabai

Dit is wat ik heb gelezen.

CitaatLewis Hamilton is er klaar mee: "Komende jaren domineren zoals Red Bull"

Tuesday

hebben jullie de bijbehorende beschrijving op youtube ook gelezen? dat maakte voor mij nogal een verschil. toen ik alleen dit fragment zag dacht ik ook; rare snuiter die Rosberg, maar in t geheel van de persco vind ik het eigenlijk wel een goede vraag/grap.

0634

Citaat van: Sabai op 18 maart 2015 - 20:19:10
Dit is wat ik heb gelezen.

CitaatLewis Hamilton is er klaar mee: "Komende jaren domineren zoals Red Bull"

Ik heb geen idee wat voor quote dat is.

Ik ken deze: https://www.laureus.com/news/real-races-where-youre-overtaking-and-battling-thats-what-i-love-0

En daar zegt hij toch echt dat hij zoveel mogelijk tegenstand wil. Ook geen echte kampioen ;)?

Tuesday

ik denk toch dat ze in de F1 allemaal liever dominant 1e worden dan 2e na een mooi gevecht.

Perton

Op autosport forum ging men ook helemaal tekeer over hoe Rosberg zich voor lul had gezet en hoe zielig hij was dat ie niet wist wanneer ie moest stoppen (refereren aan zijn tweet) maar ik zie ook niet zoveel wat er mis is daar. Hij reageert op vettel, het komt er misschien wat lullig uit. Laat ze lekker.

0634

Citaat van: Tuesday op 18 maart 2015 - 20:36:52
ik denk toch dat ze in de F1 allemaal liever dominant 1e worden dan 2e na een mooi gevecht.

Dat weet ik dus niet. Ik denk oprecht dat Hamilton een liefhebber is. Dat hij het heerlijk vindt om te winnen na een groots duel. Dat ie schreeuwt in zn helm na een splijtende actie. Uiteindelijk geeft dat meer voldoening dan gewoon winnen omdat je ontwerper de slimste worden was. Denk ik dus.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2015 - 21:47:06
Citaat van: Tuesday op 18 maart 2015 - 20:36:52
ik denk toch dat ze in de F1 allemaal liever dominant 1e worden dan 2e na een mooi gevecht.

Dat weet ik dus niet. Ik denk oprecht dat Hamilton een liefhebber is. Dat hij het heerlijk vindt om te winnen na een groots duel. Dat ie schreeuwt in zn helm na een splijtende actie. Uiteindelijk geeft dat meer voldoening dan gewoon winnen omdat je ontwerper de slimste worden was. Denk ik dus.
ik zeg alleen dat dominant winnen boven verliezen gaat. Niet dat dominant winnen mooier is als winnen na een groots duel.