gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 15 maart 2015 - 19:36:05
Wow, de FOM heeft zelfs post race interviews online gegooid, en dat nog op de dag van de race zelf. http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/3/Post_Race_Interviews.html

Ze hebben eindelijk door dat dit 2015 is en niet 2005! Dank FOM!


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Perton op 15 maart 2015 - 15:58:08
Citaat van: Kootje op 15 maart 2015 - 10:56:13
Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 10:49:24
Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

Ze konden die info niet geven, omdat ze die info niet mogen geven. Tenminste ... naar mijn weten is het sinds dit seizoen verboden om rijders op die wijze bij te staan.
Dit inderdaad. Ik denk dat het een grote illusie is dat Rosberg enige kans op de overwinning had vandaag (technische problemen voor Hamilton of een domme fout van hem daargelaten natuurlijk). Hij was gewoon niet snel genoeg. En misschien was dat gat minimaal, maar toch groot genoeg om nooit gevaarlijk te worden.
Rosberg was (vandaag) wel snel genoeg voor de overwinning, hij zat alleen op de verkeerde positie ;) dat houdt het nog enigzins spannend voor de rest van het seizoen.

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2015 - 21:45:05
Citaat van: Jozef op 15 maart 2015 - 19:36:05
Wow, de FOM heeft zelfs post race interviews online gegooid, en dat nog op de dag van de race zelf. http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/3/Post_Race_Interviews.html

Ze hebben eindelijk door dat dit 2015 is en niet 2005! Dank FOM!

Er zijn ook highlights en interviews met de top 3, maar dan moet je wel die 27 euro per jaar betalen waar je dan ook de app mee krijgt, gedetailleerde live timing etc. Ik denk dat ik het ga proberen, maar er is eerst nog een trialperiode tot 13 april, dat is dus inclusief Maleisiƫ en China!

http://www.formula1.com/content/fom-website/en/subscribe-to-f1-access.html

Maikel0230

Tja FOM zou FOM niet zijn als er geen paywall zou zijn, toch is het opmerkelijk dat er een klein beetje content gratis is, althans, nu nog.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

KVDracer

Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2015 - 22:14:45
Tja FOM zou FOM niet zijn als er geen paywall zou zijn, toch is het opmerkelijk dat er een klein beetje content gratis is, althans, nu nog.
Ik vind als je dan ziet wat je krijgt, 30 euro niet overdreven is. In deze tijden kost alles geld, zelfs ergens gaan plassen kost u al snel 50cent.

Perton

Citaat van: Tuesday op 15 maart 2015 - 21:47:54
Citaat van: Perton op 15 maart 2015 - 15:58:08
Citaat van: Kootje op 15 maart 2015 - 10:56:13
Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 10:49:24
Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

Ze konden die info niet geven, omdat ze die info niet mogen geven. Tenminste ... naar mijn weten is het sinds dit seizoen verboden om rijders op die wijze bij te staan.
Dit inderdaad. Ik denk dat het een grote illusie is dat Rosberg enige kans op de overwinning had vandaag (technische problemen voor Hamilton of een domme fout van hem daargelaten natuurlijk). Hij was gewoon niet snel genoeg. En misschien was dat gat minimaal, maar toch groot genoeg om nooit gevaarlijk te worden.
Rosberg was (vandaag) wel snel genoeg voor de overwinning, hij zat alleen op de verkeerde positie ;) dat houdt het nog enigzins spannend voor de rest van het seizoen.
Ja goed, tuurlijk had ie em ook wel gewonnen als ie op de eerste plek had gereden, maar je snapt wel hoe ik hem bedoelde volgens mij ;). Hij was niet dusdanig snel(ler) dan Hamilton dat ie die inhaalactie ook kon plaatsen, zoals Hamilton afgelopen seizoen in de laatste paar races wel enkele malen had.

0634

Ik heb geen idee of Rosberg snel genoeg was voor de winst. Ik weet niet wat Hamilton deed.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2015 - 05:53:08
Ik heb geen idee of Rosberg snel genoeg was voor de winst. Ik weet niet wat Hamilton deed.
rosberg reed op de max en Hamilton controleerde. Iig dat is wat ze zelf zeggen.

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 15 maart 2015 - 17:10:53
Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2015 - 12:49:52
Zeg jij als huisklager dat ik geen echte F1-fan ben?

voel jij je dan aangesproken? Ik heb niemand speciaal genoemd, en ik doeldde dus op de fans algemeen. Maar als jij je daarbij aangesproken voelt, geen probleem dan

Ja, want je reactie haakt in op de mijne. Niet verbaasd gaan zitten doen.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 16 maart 2015 - 10:20:59
Citaat van: robbert op 15 maart 2015 - 17:10:53
Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2015 - 12:49:52
Zeg jij als huisklager dat ik geen echte F1-fan ben?

voel jij je dan aangesproken? Ik heb niemand speciaal genoemd, en ik doeldde dus op de fans algemeen. Maar als jij je daarbij aangesproken voelt, geen probleem dan

Ja, want je reactie haakt in op de mijne. Niet verbaasd gaan zitten doen.

was nochtans geen reactie naar u toe. Wist niet dat je zo licht geraakt kon zijn Maar als jij je dan aangesproken voelt, wil ik dan mijn excuses aanbieden

Kootje

Citaat van: FolkertE op 16 maart 2015 - 08:52:40
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2015 - 05:53:08
Ik heb geen idee of Rosberg snel genoeg was voor de winst. Ik weet niet wat Hamilton deed.
rosberg reed op de max en Hamilton controleerde. Iig dat is wat ze zelf zeggen.

En dat geloof ik direct, want dat gevoel had ik sowieso al. Steeds als Nico iets van het gaatje afsnoepte, antwoorde Lewis met de snelste ronde. Ook in benzineverbruik was er wederom 'n substantieel verschil. Ik denk dan ook niet dat Nico in staat was geweest de koppositie te behouden, wanneer hij van pole was vertrokken, of deze bij de start had overgenomen.

Gerard

Tsja.. het zal wederom Merc zijn wat de klok slaat dit jaar..
ach, hebben die Engelsen ook eens een paar goede jaren...

FolkertE

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 11:13:03
Citaat van: FolkertE op 16 maart 2015 - 08:52:40
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2015 - 05:53:08
Ik heb geen idee of Rosberg snel genoeg was voor de winst. Ik weet niet wat Hamilton deed.
rosberg reed op de max en Hamilton controleerde. Iig dat is wat ze zelf zeggen.

En dat geloof ik direct, want dat gevoel had ik sowieso al. Steeds als Nico iets van het gaatje afsnoepte, antwoorde Lewis met de snelste ronde. Ook in benzineverbruik was er wederom 'n substantieel verschil. Ik denk dan ook niet dat Nico in staat was geweest de koppositie te behouden, wanneer hij van pole was vertrokken, of deze bij de start had overgenomen.
Was het benzine verbruik niet gelijk? Niet op gelet eigenlijk. Maar meende dat keer gehoord te hebben. Maar even had ik hoop dat Rosberg echt sneller was, want hij reed op een gegeven moment 6 tiende per rondje sneller, maar Hamilton pareerde weer. En ja ik geloof het ook, als Rosberg echt sneller was, had hij wel een echte poging kunnen wagen. Ben bang dat zonder pech Hamilton nog meer gaat winnen. En misschien wel alles. Kijk Vettel, 9 op een rij. Monaco is Nico's beste kans om te winnen denk ik.

Maar nu hoorde ik dat Ferrari al snel met een B-spec motor komt die veel meer vermogen heeft. Hoop dat ze Mercedes dan inhalen of iig een slag maken voor volgend jaar.

Perton

De enige keer dat brandstofverbruik in beeld gelijk was, was toen fom liet zien dat ze beiden 119 kilo hadden gebruikt. Maar dat is natuurlijk onmogelijk en was een duidelijk foutje.

Voor de rest had Hamilton volgens mij een lager gemiddelde.

FolkertE

Overigens met het vooruitzicht dat Mercedes niet meer bij te halen is dit jaar, hoop ik dat Hamilton dit jaar alle poles, races en snelste ronden wint. Zijn we tegen de tijd van Singapore klaar en kunnen ons richten op 2016.

Of Hamilton moet 3 kwalificaties op rij problemen krijgen en van achteraan moet komen en dan winnen.