gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

robbert

Aangezien de eerste grand prix al dit weekend is, wordt het tijd voor een topic.
Wie gaat er winnen? Niet moeilijk natuurlijk, een mercedes :)
Redbull en williams strijden om podiumplaats 3. Ferrari zal het nog moeilijk hebben, aangezien ze een mindere motor dan die van barcelona, zullen meehebben, uit vrees voor technische problemen. Mclaren is nog onduidelijk, hoe die zullen presteren. Ik vrees dat ze zullen moeten tevreden zijn dat ze de top 10 halen

Arthur

Bedankt voor het topic!

Ik zeg [gok]:

1. Mercedes
2. Ferrari
3. Williams

Let's bring it on 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ik kan niet wachten, nog een paar dagen.

Ik zet mijn geld op Mercedes  :)
Ben heel erg benieuwd naar Max Verstappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik kan wel wachten. 

Kootje

Weinig andere keus, we moeten wel wachten. ;)

Perton

Giedo kan ook niet wachten denk ik.

robbert

Ja. Dat wordt dan nasr op straat zetten denk ik. Rechter heeft beslist

Fietser

Gelukkig, het is weer zover. het gaat down under van vroem-vroem. Na maandenlang geknutsel, testrondjes op kille circuits en vooral heel veel woorden van volgers (ik voeg er hier 108 aan toe), gaat seizoen 2015 eindelijk los.
Mijn verwachtingen zijn hoog, maar godzijdank word ik niet heel erg gestoord/verblind door voorkeuren. Dat gezegd hebbende hoop ik toch stiekem dat de zilveren pijlen van Das Haus nog steeds dominant zijn – gewoon omdat dominantie een  zekere schoonheid is zich heeft, vind ik. Tja. Ook hoop ik stiekem dat jonkies als Nasr en Sainz sterk debuteren (tenminste, mits Nasr debuteert gezien het gekrakeel rond Giedo). En dat Kvyat doorpakt. En... ach, genoeg geluld. Let the games begin.

robbert

ik hoop vooral dat hamilton en rosberg vaak met elkaar in de clinch gaan, zorgt voor veel spectakel en zorgt ook ervoor dat de andere piloten ook nog kans hebben om een race te winnen

FolkertE

Citaat van: robbert op 11 maart 2015 - 12:07:21
ik hoop vooral dat hamilton en rosberg vaak met elkaar in de clinch gaan, zorgt voor veel spectakel en zorgt ook ervoor dat de andere piloten ook nog kans hebben om een race te winnen
Een raceje voor Max, Kimi, Vettel, Button en Bottas hier en daar zou mooi zijn.

robbert

Citaat van: FolkertE op 11 maart 2015 - 13:29:31
Citaat van: robbert op 11 maart 2015 - 12:07:21
ik hoop vooral dat hamilton en rosberg vaak met elkaar in de clinch gaan, zorgt voor veel spectakel en zorgt ook ervoor dat de andere piloten ook nog kans hebben om een race te winnen
Een raceje voor Max, Kimi, Vettel, Button en Bottas hier en daar zou mooi zijn.
ja ma voor sommige f1 fans zou dat niet goed zijn. Dan lijkt het seizoen weer onvoorspelbaar zoals in 2012

FolkertE

hehe, ja maar er zullen altijd mensen zijn die niet tevreden zijn.

Edwin90


Jehoentelaar

Dit is het racetopic? Mooi. Zendt BBC deze race uit?

Edwin90

Nope, Malseisië wel weer.  :)