gp australie

Gestart door robbert, 10 maart 2015 - 21:48:18

« vorige - volgende »

Zeeuw

De Mercedessen zijn amper in beeld geweest, wat ook wel iets zegt over de  strijd aan de top. Opvallend dat Rosberg probelemen met zijn verbruik had, aangezien hij had aangegeven daar op getraind te hebben in de winter. Hoe is me dan weer niet duidelijk.

En Verstappen wel sterk optreden, maar feit is wel dat Sainz sterker voor de dag kwam als dat ik op voorhand had verwacht. Kan een mooie strijd worden tussen die twee.

En wie had verwacht dat Arnold Schwarzenegger interessante vragen kon stellen :D

FolkertE

Hahaha ja Arnold was opdreef. Ik moest echt lachen om zijn intervieuw met Hamilton.

rafael25

" I'm here to win the title. Not to defend anything "-Lewis Hamilton
That's the spirit !

gloudiesaurus

Citaat van: Zeeuw op 15 maart 2015 - 14:44:51
De Mercedessen zijn amper in beeld geweest, wat ook wel iets zegt over de  strijd aan de top. Opvallend dat Rosberg probelemen met zijn verbruik had, aangezien hij had aangegeven daar op getraind te hebben in de winter. Hoe is me dan weer niet duidelijk.

En Verstappen wel sterk optreden, maar feit is wel dat Sainz sterker voor de dag kwam als dat ik op voorhand had verwacht. Kan een mooie strijd worden tussen die twee.

En wie had verwacht dat Arnold Schwarzenegger interessante vragen kon stellen :D

Vond het wel goed van de regie om de Mercedes boys niet steeds in beeld te brengen. Dat is wel eens anders geweest.
En wat zou de race dan saai zijn geweest  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Klopt. Het is een goede zaak dat de regie nu altijd in handen is van de FOM. De Duitsers en Japanners waren er in het verleden vooral erg goed in om hun favorieten te laten zien.  ;D

Sowieso een dikke pluim voor de weg die de FOM dit jaar is ingeslagen m.b.t sociale media en interactief zijn met de fans via bijvoorbeeld de app. Ik denk dat de sport langzaamaan weer wordt teruggegeven aan de fans.

gloudiesaurus

Formule 1 heeft  nu zelfs instagram

De werkgroep sociale media werpt zo toch zijn vruchten af.
Al had dit 5 jaar geleden moeten gebeuren  ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Er was zelfs een officiële F1-video op Youtube een paar dagen geleden, mét beelden uit de races van vorig jaar. :o :o

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 15 maart 2015 - 15:29:03
Er was zelfs een officiële F1-video op Youtube een paar dagen geleden, mét beelden uit de races van vorig jaar. :o :o

Jep klopt, en die werden zelfs op Twitter geplaatst  :o

Tot vorig jaar werden alle Formule 1-filmpjes meteen van Youtube verwijdert, nu plaatsen ze zelfs filmpjes.
En draai van 180 graden...

Ze beginnen het eindelijk te snappen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dat verwijderen zal wel enigszins door blijven gaan. En terecht, want het blijft schending van copyright wat er gebeurt.

Perton

Citaat van: Kootje op 15 maart 2015 - 10:56:13
Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 10:49:24
Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

Ze konden die info niet geven, omdat ze die info niet mogen geven. Tenminste ... naar mijn weten is het sinds dit seizoen verboden om rijders op die wijze bij te staan.
Dit inderdaad. Ik denk dat het een grote illusie is dat Rosberg enige kans op de overwinning had vandaag (technische problemen voor Hamilton of een domme fout van hem daargelaten natuurlijk). Hij was gewoon niet snel genoeg. En misschien was dat gat minimaal, maar toch groot genoeg om nooit gevaarlijk te worden.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2015 - 12:49:52
Zeg jij als huisklager dat ik geen echte F1-fan ben?

voel jij je dan aangesproken? Ik heb niemand speciaal genoemd, en ik doeldde dus op de fans algemeen. Maar als jij je daarbij aangesproken voelt, geen probleem dan

Tuesday

Citaat van: Sabai op 15 maart 2015 - 06:16:07
Die Nasr is wel een racer volgens mij. Mooi ook dat blauw van de Sauber.
de mooiste auto van het veld

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 15 maart 2015 - 15:31:05
Citaat van: Jozef op 15 maart 2015 - 15:29:03
Er was zelfs een officiële F1-video op Youtube een paar dagen geleden, mét beelden uit de races van vorig jaar. :o :o

Jep klopt, en die werden zelfs op Twitter geplaatst  :o

Tot vorig jaar werden alle Formule 1-filmpjes meteen van Youtube verwijdert, nu plaatsen ze zelfs filmpjes.
En draai van 180 graden...

Ze beginnen het eindelijk te snappen  ;)

Nu nog alle races online streamen op Formula1.com en ik neem onmiddellijk een account.  ;)

Jozef

Wow, de FOM heeft zelfs post race interviews online gegooid, en dat nog op de dag van de race zelf. http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/3/Post_Race_Interviews.html

Van Wijk

Citaat van: Perton op 15 maart 2015 - 15:58:08
Citaat van: Kootje op 15 maart 2015 - 10:56:13
Citaat van: Van Wijk op 15 maart 2015 - 10:49:24
Waarom ik vermoed dat Rosberg aan kon.....Op 5 ronden voor het einde " vage" communicatie tussen Rosberg en Pit? Volgens mij vroeg hij indirect ( what feul mix is Hamilton on ) of hij mocht aanvallen, het antwoord: we can not give you this information, dit terwijl ze bij Mercedes alles weten van iedere auto die op het circuit rond rijdt....teamorders?

Ze konden die info niet geven, omdat ze die info niet mogen geven. Tenminste ... naar mijn weten is het sinds dit seizoen verboden om rijders op die wijze bij te staan.
Dit inderdaad. Ik denk dat het een grote illusie is dat Rosberg enige kans op de overwinning had vandaag (technische problemen voor Hamilton of een domme fout van hem daargelaten natuurlijk). Hij was gewoon niet snel genoeg. En misschien was dat gat minimaal, maar toch groot genoeg om nooit gevaarlijk te worden.

Natuurlijk had ik absoluut niet de illusie dat Rosberg in de buurt van Hamilton kon komen, laat staan hem inhalen. Echter vond de communicatie tussen pits en Rosberg op zijn minst vreemd genoeg om op het forum hier meer info over te vragen .