Test 2 CIRCUIT DE CATALUNYA

Gestart door Leroy, 17 februari 2015 - 09:53:49

« vorige - volgende »

FolkertE

Onduidelijkheid omtrent Kvyat? Doel je daar op het gerucht dat Max Kvyat zou vervangen als Kyvat niet goed presteert?

Miguel

Citaat van: Franky R. op 04 maart 2015 - 16:12:37
http://www.gppits.net/magazine/f1_analyse_wintertests_en_seizoen_2015/
TL;DR, maar als je eens wat geld over hebt, zou ik Perton betalen om wat analysen te schrijven over tests en trainingen en zo. Dat kan hij goed.
Peace out yo.

Perton

Moet ik de tests wel volgen en dat heb ik dit jaar totaal niet gedaan.

0634

Citaat van: FolkertE op 04 maart 2015 - 17:34:46
Onduidelijkheid omtrent Kvyat? Doel je daar op het gerucht dat Max Kvyat zou vervangen als Kyvat niet goed presteert?

Ik ken geen onzekerheid omtrent Kvyat, en om eerlijk te zijn is Red Bull ook geen team dat in dit stadium een rijder onzekerheid biedt.

Het enige dat ik weet, en sommige NLse media maakten daar weer heel wat van, is dat Max een Red Bull stoeltje heeft in laten meten. Maar dat doen alle STR rijders. Dus dat zegt nul.

Kvyat moet gewoon presteren, net als ieder anders, maar ik verwed er heel wat om dat hij dit jaar keurig bij Red Bull uit zal rijden. Hoe goed Max het ook zal doen.

Miguel

Citaat van: Perton op 04 maart 2015 - 22:08:43
Moet ik de tests wel volgen en dat heb ik dit jaar totaal niet gedaan.
Daar gaat weer een payday, helaas.
Peace out yo.

Leroy

Citaat van: Miguel op 05 maart 2015 - 09:42:23
Citaat van: Perton op 04 maart 2015 - 22:08:43
Moet ik de tests wel volgen en dat heb ik dit jaar totaal niet gedaan.
Daar gaat weer een payday, helaas.

ik snap der geen JOTA van ....

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 22:38:02
Kvyat moet gewoon presteren, net als ieder anders, maar ik verwed er heel wat om dat hij dit jaar keurig bij Red Bull uit zal rijden. Hoe goed Max het ook zal doen.
Precies. Red Bull is zeer hard in het selecteren en laten vallen van haar talenten, maar ze krijgen wel minimaal 2 jaar de tijd om zich te bewijzen. Je gaat niet eerst een coureur een jaar lang analyseren, hem belonen met een promotie naar het grote moederteam om hem vervolgens na wat wintertests te laten vallen. Geloof ik helemaal niets van. Omgekeerd gaan ze Verstappen na een paar bemoedigende wintertests echt niet direct in een Red Bull stoppen.

Maikel0230

Red Bull gaat Kvyat heus niet laten vallen, die jongen heeft vorige jaar met vlagen zijn potentieel getoond en voor een eerste jaar was het voldoende. Dat ie die promotie kreeg was voor iedereen een verassing vooral omdat normaal gezien STR coureurs twee a  drie jaar krijgen om zich te ontwikkelen maar de hand van Red Bull werden geforceerd door het vertrek van Vettel.

Wie Kvyat heeft zien rijden in de GP3 weet heus wel dat die jongen voldoende talent bezit om met een goede wagen (die de RB11 wel lijkt te zijn) mooie resultaten kan neerzetten.

Max moet nog überhaupt bewijzen mee te kunnen draaien op dit niveau, alhoewel ik daar niet aan twijfel. Bepaalde Nederlandse media moeten zich eens goed aan hun hoofd voelen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 22:38:02
Citaat van: FolkertE op 04 maart 2015 - 17:34:46
Onduidelijkheid omtrent Kvyat? Doel je daar op het gerucht dat Max Kvyat zou vervangen als Kyvat niet goed presteert?

Ik ken geen onzekerheid omtrent Kvyat, en om eerlijk te zijn is Red Bull ook geen team dat in dit stadium een rijder onzekerheid biedt.

Het enige dat ik weet, en sommige NLse media maakten daar weer heel wat van, is dat Max een Red Bull stoeltje heeft in laten meten. Maar dat doen alle STR rijders. Dus dat zegt nul.

Kvyat moet gewoon presteren, net als ieder anders, maar ik verwed er heel wat om dat hij dit jaar keurig bij Red Bull uit zal rijden. Hoe goed Max het ook zal doen.
Ik geloof het ook niet hoor, maar dat is het enige gerucht over eventuele onzekerheid van Kvyat dat ik ken. Dus was meer een vraag naar Franky toe. Het zou misschien gebeuren als Kvyat echt als een zeepbel rond rijd en om de haverklap 10 tallen duizenden euro's schade rijd en RBR veel punten kost. Maar dat zie ik Kvyat niet doen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 04 maart 2015 - 22:08:43
Moet ik de tests wel volgen en dat heb ik dit jaar totaal niet gedaan.
En daarom deed ik het maar... ::)

0634

gewoon blijven doen, Franky.

Franky R.