Jouw ideale rijdersduo 2015

Gestart door Jozef, 28 februari 2015 - 14:28:26

« vorige - volgende »

Wie wil je in je team?

Hamilton
5 (27.8%)
Rosberg
0 (0%)
Ricciardo
5 (27.8%)
Kvyat
0 (0%)
Bottas
2 (11.1%)
Massa
0 (0%)
Vettel
5 (27.8%)
Räikkönen
3 (16.7%)
Alonso
7 (38.9%)
Button
0 (0%)
Verstappen
3 (16.7%)
Magnussen
0 (0%)
Iemand anders, nl...
0 (0%)
Nog iemand anders, nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 12 maart 2015 - 14:28:26

Perton

barrichello en trulli zou dan ook mijn ideale rijdersduo zijn.

Jozef

Citaat van: Arthur op 11 maart 2015 - 18:56:34
Citaat van: Fabian op 11 maart 2015 - 16:39:49
Citaat van: Arthur op 10 maart 2015 - 21:19:50
Citaat van: Fabian op 01 maart 2015 - 12:54:30
Verstappen en Bottas. Een beetje chauvinisme gecombineerd met een echte racer. Is Verstappen overigens ook.

Hey Fabian, ook mijn keuze!
Kijk, ook verstand van zaken!  ;)

En ook in je redenering kan ik me prima vinden. Beiden talent waar Bottas zijn kunnen in F1 al heeft bewezen. Echte racers ook inderdaad. Fris bloed met toekomst zie ik graag [wie trouwens niet!]

Als buitenstaander zie je dat graag, maar als ik teambaas van een topteam ben dan wil ik echt minstens 1 rijder waarvan je kunt vertrouwen dat hij een serieuze titelstrijd kan leveren. Dus moet je imo wel iemand hebben uit het lijstje Hamilton/Alonso/Vettel en eventueel Rosberg en Ricciardo. Al die andere, jongere talenten hebben misschien wel de potentie maar je weet het niet zeker.

Verstappen en Bottas zijn leuk om te hebben in de toekomst, maar de vraag was wel wat het beste duo is om te hebben in 2015.

Arthur

Dan heb je het over het sterkste rijdersduo. Da's niet verrassend als je nergens naar hoeft te kijken. Die namen zijn allemaal al dubbel en dwars genoemd.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Perton op 11 maart 2015 - 20:02:13
barrichello en trulli zou dan ook mijn ideale rijdersduo zijn.

T water loopt me in de mond.

Jehoentelaar


Jozef

Citaat van: Arthur op 11 maart 2015 - 21:25:46
Dan heb je het over het sterkste rijdersduo. Da's niet verrassend als je nergens naar hoeft te kijken. Die namen zijn allemaal al dubbel en dwars genoemd.

Nee, ook in 2015 kun je wel een zekere toekomstvisie opnemen in je strategie. Daarom dat ik zelf gekozen heb voor Hamilton en Ricciardo en niet voor pakweg Alonso en Vettel.

Maar een toekomstvisie mag er niet toe leiden dat je het heden uit het oog verliest. Dan klopt er iets niet in je visie (je doel is uiteindelijk het winnen van een titel, niet alleen in de toekomst maar ook om dat in 2015 te doen).

Zeeuw

Mocht ik teammanager zijn zou ik graag een combinatie van ervaren en talentvol willen zien in het rijdersduo. Ontwikkeling en feedback is belangrijk terwijl de branie van een nieuw talent de oude rot wat opjaagt.

Alonso en Verstappen bijvoorbeeld.