Crash Alonso Catalunya topic

Gestart door Sabai, 27 februari 2015 - 16:28:39

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Pancake Shield op 06 maart 2015 - 02:58:46
Tot zover ik weet is er geen onduidelijkheid.

Het verhaal is simpel. Alonso is gecrasht, heeft daarbij een hersenschudding opgelopen en heeft daardoor van de doktoren advies gekregen niet te starten in Melbourne. Oorzaak van de crash is een windvlaag. Rest is in onderzoek bij de FIA om volgende keer dergelijke ongelukken te voorkomen.

Dat is een heel duidelijk verhaal volgens mij.

Alle andere verzinsels van stroomschokken tot zelf weggevallen etc zijn ook gewoon totaal nergens op gebasseerd behalve dat ze waarschijnlijk uit de dikke duim van een Spaanse journalist komen. Iedereen gaat daar graag in mee, omdat het veel interessanter is. Daarom zijn wij mensen ook zo verzot om complottheorietjes of films met een geweldige twist aan het einde.

BINGO !!!

Hamilton#44

Citaat van: Jozef op 05 maart 2015 - 19:48:24
Citaat van: Pancake Shield op 05 maart 2015 - 12:48:46
http://nos.nl/artikel/2022839-na-de-crash-dacht-alonso-dat-het-1995-was.html

het orginele artikel: http://deportes.elpais.com/deportes/2015/03/04/actualidad/1425497733_743825.html

Dat zal dan toch wel een goeie klap geweest zijn zeg. En als je dat leest is het misschien nog wel begrijpelijker dat de doctoren zeggen van: 'het beste is als je nog even wacht'

Grappig, op een Italiaanse nieuwssite las ik dan weer dat Bild had gemeld dat hij Italiaans sprak en zei dat hij voor Ferrari reed.

Met andere woorden, die kranten verzinnen er ook maar wat op los. ::)

;D

Heeft dat Bild dat serieus geschreven? Maar goed, tijdelijk geheugenverlies is wel een mogelijkheid bij zo'n crash. Het zou wel verklaren waarom hij lang in het ziekenhuis is gebleven.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 06 maart 2015 - 02:58:46
Tot zover ik weet is er geen onduidelijkheid.

Het verhaal is simpel. Alonso is gecrasht, heeft daarbij een hersenschudding opgelopen en heeft daardoor van de doktoren advies gekregen niet te starten in Melbourne. Oorzaak van de crash is een windvlaag. Rest is in onderzoek bij de FIA om volgende keer dergelijke ongelukken te voorkomen.

Dat is een heel duidelijk verhaal volgens mij.

Alle andere verzinsels van stroomschokken tot zelf weggevallen etc zijn ook gewoon totaal nergens op gebasseerd behalve dat ze waarschijnlijk uit de dikke duim van een Spaanse journalist komen. Iedereen gaat daar graag in mee, omdat het veel interessanter is. Daarom zijn wij mensen ook zo verzot om complottheorietjes of films met een geweldige twist aan het einde.
tja, dat laatste zal vast voor bepaalde mensen gelden, maar ik heb toch de indruk dat meeste twijfelaars oprechte twijfels hebben. jammer dat jullie dat dan weer niet willen geloven. Dat is ook weer een vorm van argwaan, of niet?

Kootje

Ik geloof best dat jij twijfels hebt, deel ze alleen niet omdat ik niet inzie waarom ik de verklaring van McLaren in twijfel zou moeten trekken. ::)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 06 maart 2015 - 14:56:53
Ik geloof best dat jij twijfels hebt, deel ze alleen niet omdat ik niet inzie waarom ik de verklaring van McLaren in twijfel zou moeten trekken.
oprechte twijfels, geen complot denken zoals jullie het benoemen.

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 06 maart 2015 - 10:25:31
Citaat van: Pancake Shield op 06 maart 2015 - 02:58:46
Tot zover ik weet is er geen onduidelijkheid.

Het verhaal is simpel. Alonso is gecrasht, heeft daarbij een hersenschudding opgelopen en heeft daardoor van de doktoren advies gekregen niet te starten in Melbourne. Oorzaak van de crash is een windvlaag. Rest is in onderzoek bij de FIA om volgende keer dergelijke ongelukken te voorkomen.

Dat is een heel duidelijk verhaal volgens mij.

Alle andere verzinsels van stroomschokken tot zelf weggevallen etc zijn ook gewoon totaal nergens op gebasseerd behalve dat ze waarschijnlijk uit de dikke duim van een Spaanse journalist komen. Iedereen gaat daar graag in mee, omdat het veel interessanter is. Daarom zijn wij mensen ook zo verzot om complottheorietjes of films met een geweldige twist aan het einde.

BINGO !!!


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Isnt that a scene from Inglorious Bastards?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 06 maart 2015 - 16:41:08
Indeed it is good sir.
Hahah, ja Christoph Waltz, geweldige acteur. Speelt ook erg goed in Django unchained.

Miguel

Citaat van: Tuesday op 06 maart 2015 - 14:48:18
tja, dat laatste zal vast voor bepaalde mensen gelden, maar ik heb toch de indruk dat meeste twijfelaars oprechte twijfels hebben.

Ooh de psychologische valkuilen waar mensen toch altijd weer met open ogen invallen :o
Peace out yo.

Tuesday

#145
Citaat van: Miguel op 06 maart 2015 - 17:22:41
Citaat van: Tuesday op 06 maart 2015 - 14:48:18
tja, dat laatste zal vast voor bepaalde mensen gelden, maar ik heb toch de indruk dat meeste twijfelaars oprechte twijfels hebben.

Ooh de psychologische valkuilen waar mensen toch altijd weer met open ogen invallen :o
ik weet dat je het liefst in one liners en losse termen spreekt, maar zou je dit nog wat kunnen toe lichten? Dit is wel een heel erg losse flodder.

Miguel

Enige losse flodder hier is jouw aanhoudende conspiracy theory. Wat je daar schreef was een heftig voorbeeld van een cognitieve bias, de bias blind spot.
Peace out yo.

Tuesday

Citaat van: Miguel op 06 maart 2015 - 19:55:04
Enige losse flodder hier is jouw aanhoudende conspiracy theory. Wat je daar schreef was een heftig voorbeeld van een cognitieve bias, de bias blind spot.
en wat is mijn conspiracy theorie dan precies?

Pancake Shield

Citaat van: Tuesday op 06 maart 2015 - 14:48:18
tja, dat laatste zal vast voor bepaalde mensen gelden, maar ik heb toch de indruk dat meeste twijfelaars oprechte twijfels hebben. jammer dat jullie dat dan weer niet willen geloven. Dat is ook weer een vorm van argwaan, of niet?

Welke twijfel zou je moeten hebben? En zeker geloof ik die niet. Alle 'conspiracy theories' komen van schimmige vage bronnen af, die ver van het incident af staan. Zelfs de GDPA zegt nu dat er van een stroomstoot geen sprake is geweest. Bovendien heeft de FIA op dit moment het incident in onderzoek, zodat er sowieso een definitieve duidelijkheid komt, voor zover deze er al niet is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 06 maart 2015 - 20:22:48
Citaat van: Tuesday op 06 maart 2015 - 14:48:18
tja, dat laatste zal vast voor bepaalde mensen gelden, maar ik heb toch de indruk dat meeste twijfelaars oprechte twijfels hebben. jammer dat jullie dat dan weer niet willen geloven. Dat is ook weer een vorm van argwaan, of niet?

Welke twijfel zou je moeten hebben? En zeker geloof ik die niet. Alle 'conspiracy theories' komen van schimmige vage bronnen af, die ver van het incident af staan. Zelfs de GDPA zegt nu dat er van een stroomstoot geen sprake is geweest. Bovendien heeft de FIA op dit moment het incident in onderzoek, zodat er sowieso een definitieve duidelijkheid komt, voor zover deze er al niet is.
nou, precies, ik wacht dus het onderzoek van de FIA af en doe verder niet mee aan conspiracy theorien. Maar goed, dat kwartje valt nogal moeilijk bij sommigen. Ik vind dat McLaren met de windtheorie slechts een mogelijkheid schetst die ze tot heden niet voldoende hebben kunnen onderbouwen. Dus blijft het voor mij een mogelijkheid en niet meer dan dat.