Crash Alonso Catalunya topic

Gestart door Sabai, 27 februari 2015 - 16:28:39

« vorige - volgende »

Tuesday

en dit is een buitenkansje. Als ik hem was zou ik toch wel ff mn best doen.

0634

Ja, vind je dat hij zijn best moet doen?

Jehoentelaar


Tuesday

jullie hebben toch wel enig gevoel van understatement? er wordt hierboven gezegd dat ie zn kans vorig jaar al gehad heeft. Dit soort invalbeurten kunnen toch een carriere maken of breken. Het wordt bv ook zn eerste race voor Honda. Mocht ie indruk kunnen maken en Button heeft een zwak begin van het jaar, dan weet je maar nooit wat er nog mogelijk is voor 2015 of anders 2016. Dit soort momenten moet je benutten.

Jehoentelaar

Maar wat zou 'ie dan kunnen bereiken in 2015? Alonso of Button vervangen?

0634


Jehoentelaar

Daarom. Heel veel meer dan z'n functie behouden gaat er niet in zitten. En voor 2016 is 'ie eerder afhankelijk van wat Alonso en Button doen dan dat 'ie er zelf voldoende invloed op heeft. Daar gaat één race niks aan veranderen.

Tuesday

tja, ik had m ook niet in Melbourne verwacht. Je weet het niet. Een carriere kan soms zo ineens voorbij zijn, ook die van een wereldkampioen (kijk naar JV). Natuurlijk is die kans niet groot, maar je weet het maar nooit. Hoe dan ook is het zn eerste race nadat ie zn stoeltje kwijt raakte, dan kun je iig laten zien dat je uit het juiste hout gesneden bent. Net als een speler die gepaseerd wordt en op het laatste moment toch moet invallen. En dan roept zo'n trainer vaak ook; 'laat maar zien dat ik het fout heb gezien'. Zo las ik Gloudiesaurus zn opmerking meer.

0634

Ik zeg overigens niet dat zijn loopbaan erop zit hoor, ik zeg alleen dat hij niet nu ineens Alonso of Button uit die wagen rijdt.







Jozef

Idd, en juist omdat het het begin van het seizoen is, gaat dit weinig invloed hebben op 2016, want dan zit Melbourne al weer ver weg in het geheugen. Als het nu de laatste race van het seizoen was, ja dan was het een uitgelezen kans voor Magnussen om iets te forceren voor 2016. Maar nu? Nee, niet echt. Natuurlijk moet hij het goed doen, maar veel zal het niet helpen imo.

0634

Daarbij, hoe realistisch is het? Het hele vorige jaar heeft hij goed, maar niet buitengewoon goed gepresteerd. Dan is 'goed' ook nu het enige dat je van hem zou mogen verwachten lijkt me.

Sphinx

Zoals Honda er nu aan toe is, denk ik dat Magnussen al heel blij kan zijn als hij dat barrel aan de finish brengt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

#102
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 06:08:21
Daarbij, hoe realistisch is het? Het hele vorige jaar heeft hij goed, maar niet buitengewoon goed gepresteerd. Dan is 'goed' ook nu het enige dat je van hem zou mogen verwachten lijkt me.
hij moet zichzelf in de picture houden. Als hij als enige die McLaren dik in de punten kan rijden na al die moeilijkheden dan zal dat m zeker veel krediet opleveren. Wordt ie outqualified door Button en crasht ie in de race, dan kan het zo maar einde verhaal zijn. Het scenario dat Folkert schets is idd onrealistisch, maar dat geeft ie zelf ook aan. Button is al 35, er komt een keer een eind aan. Het eindschot van vorig jaar heeft m gered. Als ie nu heel matig begint en Magnussen laat zien wel gretig te zijn dan kan McLaren wellicht later in het jaar alsnog besluiten om op jonkie Magnussen in te zetten. Ga ik niet vanuit, maar totaal onrealistisch is het toch ook niet, zeker niet voor 2016.

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 04 maart 2015 - 09:10:48
Zoals Honda er nu aan toe is, denk ik dat Magnussen al heel blij kan zijn als hij dat barrel aan de finish brengt.


Ik zou niet verrast zijn als McLaren-Honda in de eerste drie GP's de finish niet weet te bereiken.


CitaatAls ie nu heel matig begint en Magnussen laat zien wel gretig te zijn dan kan McLaren wellicht later in het jaar alsnog besluiten om op jonkie Magnussen in te zetten. Ga ik niet vanuit, maar totaal onrealistisch is het toch ook niet, zeker niet voor 2016.


Niet onrealistisch IMHO. Vergeet niet dat Ron Dennis liever Magnussen naast Alonso had gezet.

Sabai

Las ergens dat er gespeculeerd wordt dat Alonso een schok van 600 watt zou hebben gehad. Ik denk dat als dit waar is dat Alonso er niet meer was geweest. 600 watt is toch dodelijk?