Crash Alonso Catalunya topic

Gestart door Sabai, 27 februari 2015 - 16:28:39

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 maart 2015 - 09:32:40
Bensons verhaal. Alles duidt op een normale crash, wind, fout Alonso. Medici hebben niks van een schok of iets anders gevonden. Mijn indruk is nog steeds dat er idd teveel van wordt gemaakt.  Ook het missen van AUS is compleet terecht volgens Doc Hartstein.

http://m.bbc.com/sport/formula1/31732315
en toch lees je dit hele verhaal? dan houdt het jou dus ook bezig? en zoals je ziet staan er nog steeds genoeg vragen open.

0634

Zei ik ergens dat het me niet bezig houdt dan? Ik zeg alleen dat dit imo weer typisch zo'n verhaal wordt waar teveel van wordt gemaakt. Alonso zou zelfs al onder zijn contract uitwillen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 maart 2015 - 17:26:23
Zei ik ergens dat het me niet bezig houdt dan? Ik zeg alleen dat dit imo weer typisch zo'n verhaal wordt waar teveel van wordt gemaakt. Alonso zou zelfs al onder zijn contract uitwillen.
tja, dr zijn heel veel theorien waarvan er uiteindelijk maar eentje kan kloppen. sommige lijken idd wel heel vergezocht, maar tussen alle theorien zitten ook gewoon dingen die niet uit vallen te sluiten. Maar dr zit ook niks tussen waarvan ik denk, ja dat moet/zal het wel geweest zijn. Stuk voor stuk zijn ze allemaal vrij ongebruikelijk.

Jozef

Citaat van: Pancake Shield op 05 maart 2015 - 12:48:46
http://nos.nl/artikel/2022839-na-de-crash-dacht-alonso-dat-het-1995-was.html

het orginele artikel: http://deportes.elpais.com/deportes/2015/03/04/actualidad/1425497733_743825.html

Dat zal dan toch wel een goeie klap geweest zijn zeg. En als je dat leest is het misschien nog wel begrijpelijker dat de doctoren zeggen van: 'het beste is als je nog even wacht'

Grappig, op een Italiaanse nieuwssite las ik dan weer dat Bild had gemeld dat hij Italiaans sprak en zei dat hij voor Ferrari reed.

Met andere woorden, die kranten verzinnen er ook maar wat op los. ::)

0634

Daarom wordt het één groot pandemonium.   

FolkertE

zou dus heel goed kunnen dat hij wel een stroomstoot heeft gehad en daarom  werkte zijn time dialation device niet meer goed en ontstond er tijdelijke opening in het ruimte tijd continuïteit en bevond en bevond hij zich tijdelijk op 2 plaatsen tegelijk, Italië 1995 en Spanje 2015. Het zou best kunnen dat dat Alonso is vervangen door een buitenaardswezen van de toekomst, die probeerde de wereld te redden door wereld kampioen te worden in de Mclaren. Want laten we eerlijk wezen, die baard is toch echt niet van deze tijd hoor.
En dat zou ook verklaren waarom de scans in eerste instantie niet konden ontdekken dat hij een hersenschudding heeft gehad, want ja, hoe nauwkeurig werken onze primitieve apparaten nou op een geavanceerde alien?

Maar grote vraag is wat er nu gaat gebeuren als (alien) Alonso geen wereld kampioen word dit jaar, zal dat het einde van de wereld zijn?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 maart 2015 - 21:38:54
Daarom wordt het één groot pandemonium.
en dat komt alleen maar omdat er veel onduidelijkheid is, dan is al die speculatie vrij logisch. McLaren doet daar zelf overigens ook vrolijk aan mee.

Jozef

Er is geen onduidelijkheid. Er is alleen een algemene tendens om de duidelijke verklaring niet te willen geloven.


Jozef


Tuesday

Citaat van: Jozef op 05 maart 2015 - 23:31:51
Dat ligt dan aan jou.
tja, help me dan ff en onderbouw de verklaring met feiten. Dat de verklaring op zich duidelijk is, dat lijkt me duidelijk, het is me alleen niet helemaal duidelijk waarop de verklaring gebaseerd is. En dan doel ik met name op de aanleiding van de crash.

Jozef

En dan zijn we dus bij "niet willen geloven". ;)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 05 maart 2015 - 23:51:39
En dan zijn we dus bij "niet willen geloven". ;)
nee, helemaal niet. Is er nou onduidelijkheid of niet? of is alles zo klaar als een klontje? dat jij het wilt geloven, prima, ik sluit het ook niet uit. Maar ik vind het allesbehalve bewezen of zeer aannemelijk.

Pancake Shield

Tot zover ik weet is er geen onduidelijkheid.

Het verhaal is simpel. Alonso is gecrasht, heeft daarbij een hersenschudding opgelopen en heeft daardoor van de doktoren advies gekregen niet te starten in Melbourne. Oorzaak van de crash is een windvlaag. Rest is in onderzoek bij de FIA om volgende keer dergelijke ongelukken te voorkomen.

Dat is een heel duidelijk verhaal volgens mij.

Alle andere verzinsels van stroomschokken tot zelf weggevallen etc zijn ook gewoon totaal nergens op gebasseerd behalve dat ze waarschijnlijk uit de dikke duim van een Spaanse journalist komen. Iedereen gaat daar graag in mee, omdat het veel interessanter is. Daarom zijn wij mensen ook zo verzot om complottheorietjes of films met een geweldige twist aan het einde.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Naja er is door medici verklaard dat er geen sporen van stroomschokken in Alonso's lichaam zijn gevonden, en daarbij heeft McLaren verklaard dat dat ook bij de wagen niet het geval is. Dat is dan niet onduidelijk, maar toch is er nog steeds speculatie. Maar goed, het is F1, er is altijd speculatie. Misschien moeten ze het aantonen, maar ja, een arts zal dat sowieso niet mogen lijkt me.