FIA verbiedt meerdere helmen per seizoen

Gestart door Franky R., 19 februari 2015 - 01:50:32

« vorige - volgende »

Wat vinden jullie van het regel dat coureurs hun helmen niet meer mogen wijzigen?

Bizar, heeft de FIA niets beters te doen?
6 (37.5%)
Betuttelend...
5 (31.3%)
Ik vind het een goed idee. Verhoogd echt de herkenbaarheid
5 (31.3%)
Weet niet/ geen mening
0 (0%)
Anders...[gaarne aangeven in topic].
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 26 februari 2015 - 01:50:32

0634

Zonde. Want zo verkeerd is Max' oorspronkelijke helm helemaal niet.

Miguel

Citaat van: Sabai op 21 februari 2015 - 12:24:26
Citaat van: Miguel op 21 februari 2015 - 12:02:24
En zullen ook niet meer namen leren wanneer deze niet herkenbaar zijn.

Alsof een helm daar iets aan toevoegd  ::) .

::) Ja, want als twee auto's er hetzelfde uitzien, dan zal je het wel van de helmen moeten hebben. Ik had vroeger geen enkele moeite om Schumacher en Irvine van elkaar te onderscheiden, of Coulthard en Häkkinen. Maar nu lijkt alles op elkaar, dus dan speelt dat inderdaad geen rol meer, zeker voor de nieuwe fans die pas een jaar of tien F1 volgen en niet beter weten. Als je een helm bij een naam weet of vice versa, onthoud je een naam sneller (meervoudige codering en zo).

CitaatAl zal je dit zelf ook wel weten aangezien je met de vlaggen zwaait.

Ik zwaai niet met vlaggen.
Peace out yo.

Franky R.



0634

Vettel had toch voordat die regel kwam al geroepen dit jaar maar met 1 ontwerp te rijden? Die weet dan ook niet wat hij wil.

robbert

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 07:56:16
Vettel had toch voordat die regel kwam al geroepen dit jaar maar met 1 ontwerp te rijden? Die weet dan ook niet wat hij wil.

het is een kinderachtig ventje

Jehoentelaar

Citaat van: Miguel op 22 februari 2015 - 00:16:16
CitaatAl zal je dit zelf ook wel weten aangezien je met de vlaggen zwaait.

Ik zwaai niet met vlaggen.

Wanneer ik het weer ga oppakken over een tijdje ga je dit keer wel mee hè. ;)

Miguel

Citaat van: Jehoentelaar op 22 februari 2015 - 10:50:36
Wanneer ik het weer ga oppakken over een tijdje ga je dit keer wel mee hè. ;)
Wel naar de races, maar niet om te vlaggen. Tenzij je mij met de rode vlag laat zwaaien, voor de grap.
Peace out yo.

Perton

Citaat van: robbert op 22 februari 2015 - 10:36:03
Citaat van: Jeroen op 22 februari 2015 - 07:56:16
Vettel had toch voordat die regel kwam al geroepen dit jaar maar met 1 ontwerp te rijden? Die weet dan ook niet wat hij wil.

het is een kinderachtig ventje
Ach, zijn argumentatie was dat als het een boete wordt en het geld ervan naar een goed doel gaat, hij de boete graag betaalt. Zo kinderachtig vind ik het niet. Wel een beetje flauw van hem dat ie zoals Jeroen zegt eerst zegt nu een keer een vast ontwerp te willen en daar nu dan weer op terugkomen, maar goed, dat vind ik ook maar een detail. Eerst maar es zien hoe het gaat verlopen. Tenslotte was de FIA uiteindelijk ook maar erg slap met hun "Duidelijke nummers op de auto" waar ook niks van terecht is gekomen. Dus zoveel neem ik Vettel eigenlijk niet kwalijk, behalve dat ik het ietwat flauw is.

Tuesday

heeft ie dan gezegd dat ie het hele jaar met dezelfde helm wilde rijden? volgens mij niet. Alleen dat ie het wat rustiger aan zou doen wat betreft wisselen.

0634

Ik dacht dat ie het met 1 ontwerp wilde doen dit jaar maar nu weet ik het eigenlijk ook niet meer precies.  :-\

Kootje

Dat heeft hij min of meer wel gezegd ja, maar omdat hij er 'n misschien aan vast plakte bleef het 'n vrijblijvende uitspraak.

0634

Inderdaad. Zo ga ik dit jaar misschien wel piemelnaakt met Silvie Meis op de Mount Everest paragliden.

Kootje

Beetje koud voor mijn smaak, maaruh ... veel plezier  :)

Tuesday

om nog ff op Vettel terug te komen. Volgens mij was het niet 'misschien', maar 'more or less'. Zoals ik het begreep een basisdesign waarop af en toe gevarieerd wordt. Dr staat wel ergens een filmpje op youtube waarin Vettel, rijdend in een Ferrari, vragen van fans beantwoord. Oa over helmdesigns dus.