Test 2 CIRCUIT DE CATALUNYA

Gestart door Leroy, 17 februari 2015 - 09:53:49

« vorige - volgende »

Kootje

Hoewel ik niets met Red Bull en zelfs een schurfthekel aan Ferrari heb, Mercedes en McLaren me alleen maar bekoren omdat m'n favoriete coureur er rijd/reed, hoop ik toch echt op 'n seizoen waar al deze teams inclusief mijn favoriet Williams er met 'n X-aantal zeges vandoor gaan en we 'n strijd tot het bittere eind krijgen, zo een die zijn weerga niet kent, en waarbij uiteindelijk Williams en Hamilton aan het langste eind zullen trekken.

Jehoentelaar

En toen zette je je Playstation uit? ;)

Kootje

#272
Het is geen verwachting hè? Slechts hoop.

Mijn verwachting is iets anders, namelijk:

  1- MERCEDES - Gaan het seizoen wederom domineren.
  2- WILLIAMS, RED BULL en FERRARI - Mogen de kruimels oprapen. Wie er het meeste opraapt? Geen idee, ik hoop Williams.
  3-                       "                                                                      "
  4-                       "                                                                      "
  5- LOTUS - Dankzij de Mercedes krachtbron, de verrassing van het seizoen.
  6- FORCE INDIA - Ondanks hun afwezigheid tijdens de wintertests, toch solide genoeg om regelmatig punten te pakken.
  7- MCLAREN - Wel snel, maar laat 't qua betrouwbaarheid te vaak afweten.
  8- TORO ROSSO - Max maakt het verschil.
  9- SAUBER - Heeft wel de auto, maar niet de coureurs.
10- MANOR GP - Enige strijd die we van hen mogen verwachten is de strijd om te overleven.

Jehoentelaar

Ja, ik heb het woord 'hoop' in je bericht zien staan, en naar aanleiding van je volledige bericht plaatste ik mijn reactie.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 26 februari 2015 - 13:25:09
Het is geen verwachting hè? Slechts hoop.

Mijn verwachting is iets anders, namelijk:

  1- MERCEDES - Gaan het seizoen wederom domineren.
  2- WILLIAMS, RED BULL en FERRARI - Mogen de kruimels oprapen. Wie er het meeste opraapt? Geen idee, ik hoop Williams.
  3-                       "                                                                      "
  4-                       "                                                                      "
  5- LOTUS - Dankzij de Mercedes krachtbron, de verrassing van het seizoen.
  6- FORCE INDIA - Ondanks hun afwezigheid tijdens de wintertests, toch solide genoeg om regelmatig punten te pakken.
  7- MCLAREN - Wel snel, maar laat 't qua betrouwbaarheid te vaak afweten.
  8- TORO ROSSO - Max maakt het verschil.
  9- SAUBER - Heeft wel de auto, maar niet de coureurs.
10- MANOR GP - Enige strijd die we van hen mogen verwachten is de strijd om te overleven.
Kootje, volgens mij was het gewoon grappig bedoelt. Moest er zelf wel om lachen.

Anyhoe. Ik denk dat STR misschien toch nog wel leuke verrassing kan worden. Ze hebben volgens Anderson een compleet nieuwe auto. En met Max kunnen ze nog wel eens leuke stuntjes gaan uitvoeren.
Ik gok op 1 podium voor Max dit jaar. (met een gelukje dat wel.)

Perton

Geen idee in welk topic het moet, dus dan maar hier. Maar Alonso is nu plotseling onzeker voor Melbourne. Right McLaren, het was inderdaad een "normaal" testongeval... Ze kunnen me veel wijsmaken, maar niet dat iemand na een "normale" testcrash onzeker zou zijn voor een race van 3 weken later.


rafael25


FolkertE

Ha, Alonso heeft gewoon geen zin om in dat Barrel te rijden.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 26 februari 2015 - 15:15:37
Op GPUpdate staat echter iets heel anders.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322433/dennis-benadrukt-alonso-is-helemaal-in-orde/
Apart, want op autosport staat weer dat Dennis juist onzeker is of Alonso zal deelnemen aan Australië. Ik blijf het maar vreemd vinden wat er gebeurt is en wat er zich nu allemaal in de media afspeelt.

rafael25

Citaat van: FolkertE op 26 februari 2015 - 16:08:19
Ha, Alonso heeft gewoon geen zin om in dat Barrel te rijden.
Hahahahhahahhaha

Sphinx

grinnik, zou wat zijn. Alonso die zijn eigen crashgate veroorzaakt om maar niet voor Mclaren te hoeven starten  :)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

robbert

Citaat van: Sphinx op 26 februari 2015 - 20:22:43
grinnik, zou wat zijn. Alonso die zijn eigen crashgate veroorzaakt om maar niet voor Mclaren te hoeven starten  :)

zou een grote dommerik zijn, heeft zelf getekend bij mclaren. Ja, spanjaarden é ;D ;D

Perton

Citaat van: Kootje op 26 februari 2015 - 15:15:37
Op GPUpdate staat echter iets heel anders.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322433/dennis-benadrukt-alonso-is-helemaal-in-orde/
Klinkt wat genuanceerder dan het Autosport-artikel inderdaad. Afijn, desondanks blijf ik het apart vinden dat Dennis zo'n slag om de arm blijft houden voor een race die drie weken nadat de crash heeft plaatsgevonden wordt gehouden. Iets dergelijks heb ik volgens mij nog niet meegemaakt in de bijna 20 jaar dat ik F1 kijk. Bij een normaal testongeval in ieder geval, zoals Boullier het omschreef.

Maar het stuk van GPUpdate maakt het verhaal inderdaad wat logischer en geloofwaardiger dan hoe Autosport het brengt, dus ik zal het dan voorlopig maar allemaal geloven wat McLaren allemaal zegt.

Jozef

Ik heb dat Autosport-artikel ook gelezen gisteren en ik vond de titel ervan echt ronduit belachelijk. Dennis zei zo ongeveer letterlijk, als antwoord op de vraag of Alonso in Melbourne rijdt: "ik zou niet weten waarom niet, maar ik ben geen dokter". Dat stond ook in het Autosport-artikel. Alleen de titel was sensationeel, "Alonso onzeker voor Melbourne". Heb ik juist betaald voor lidmaatschap bij die site omdat ik vind dat ze doorgaans hoge kwaliteit hebben, komen ze met zoiets. ::) ::)

Gary Andersons artikel over McLaren-Honda sloeg ook al nergens op, maar Gary Anderson is nu ook wel iemand die ik al langer niet meer serieus neem.