Test 2 CIRCUIT DE CATALUNYA

Gestart door Leroy, 17 februari 2015 - 09:53:49

« vorige - volgende »

0634

Mwah, dat zou misschien nog kunnen, beiden kunnen gepaard gaan met misselijkheid, braken en bewusteloosheid bijvoorbeeld, maar waarom zouden ze daarover jokken dan? Om te voorkomen dat men erachter komt dat Alonso een schok kreeg? Dat zou de FIA dan toch wel onderzoeken, als dat vermoed wordt, denk ik.

Bovendien geloof ik dat niet. Daar zit echt wel een aardlekachtig systeem op. Bij een te grote lekstroom, slaat het uit, en daarmee vermoedelijk de motor ook. Dat chassis gaat echt niet zomaar onder stroom staan.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 februari 2015 - 21:18:44
Mwah, dat zou misschien nog kunnen, beiden kunnen gepaard gaan met misselijkheid, braken en bewusteloosheid bijvoorbeeld, maar waarom zouden ze daarover jokken dan? Om te voorkomen dat men erachter komt dat Alonso een schok kreeg? Dat zou de FIA dan toch wel onderzoeken, als dat vermoed wordt, denk ik.

Bovendien geloof ik dat niet. Daar zit echt wel een aardlekachtig systeem op. Bij een te grote lekstroom, slaat het uit, en daarmee vermoedelijk de motor ook. Dat chassis gaat echt niet zomaar onder stroom staan.
tja, wat mij betreft is er met de verklaring van McLaren niet veel veranderd. t is ook niet zo dat ik nou direct in een elektrische schok geloof oid, maar Alonso die laat verrassen door een windvlaag vind ik niet echt heel aannemelijk en past ook niet bij  de verklaringen van ooggetuigen.

0634

Sja, naja, wie weet heb je gelijk. Geen idee.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

daar kan je al zien dat Ferrari dus nog altijd een achterstand heeft. Die is wel verkleint tot een halve seconde. Lotus en Mercedes lijken toch de beste te zijn :)

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 23 februari 2015 - 22:38:43
daar kan je al zien dat Ferrari dus nog altijd een achterstand heeft. Die is wel verkleint tot een halve seconde. Lotus en Mercedes lijken toch de beste te zijn :)

Lotus rijdt ook op supersofts he.

Mercedes lijkt me nog steeds het sterkst.

Ferrari is wel wat dichterbij gekomen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2015 - 22:07:14
Voor het overzicht van de tijden: http://www.gppits.net/nieuws/overzicht_testsessie_barcelona/
Of het ligt aan mijn telefoon, of het klopt idd niet. Maar de kopjes van de kolommen kloppen niet.  Boven de banden staat tojd en boven de tijd staat verschil.

Perton

Verkeerde uitlijning inderdaad.

Leroy

Citaat van: robbert op 23 februari 2015 - 22:38:43
daar kan je al zien dat Ferrari dus nog altijd een achterstand heeft. Die is wel verkleint tot een halve seconde. Lotus en Mercedes lijken toch de beste te zijn :)

gek raikonen zat er de dag 2 met 0.2 seconden bij mercedes vandaan op medium...

Matthijs

Citaat van: Leroy op 24 februari 2015 - 08:23:37
Citaat van: robbert op 23 februari 2015 - 22:38:43
daar kan je al zien dat Ferrari dus nog altijd een achterstand heeft. Die is wel verkleint tot een halve seconde. Lotus en Mercedes lijken toch de beste te zijn :)

gek raikonen zat er de dag 2 met 0.2 seconden bij mercedes vandaan op medium...
En daarom heet het testen, je weet nooit hoeveel marge er nog in de tijd zit. Denk dan niet alleen aan kwaliteit van de banden en de hoeveelheid benzine, maar ook hoe rijk de brandstof staat en of de ERS volledig was opgeladen.

Miguel

Citaat van: Tuesday op 23 februari 2015 - 20:23:16
nee, maar van een crash met een F1 auto ook niet snel, zeker niet op relatief lage snelheid onder deze hoek. Verder was het ongeluk ook ruim na bocht drie en op de foto's kun je volgens mij ook zien dat Alonso vrij snel stil stond. En tja, wat is een hersenschudding nou precies. Al met al is het nogal vaag en onwaarschijnlijk. Ik zal niet zeggen dat het absoluut niet waar is, maar ik heb ernstige twijfels.
ILLUMINATIE!
Peace out yo.

FolkertE

Als het aan Lauda ligt, gaat Mercedes de laatste test dag(en) voor de snelle rondjes. Hij is niet zo van het verstoppertje spelen dus. Ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren, want iedereen weet al dat Mercedes bloedsnel is.

Tuesday

Citaat van: Miguel op 24 februari 2015 - 09:42:47
Citaat van: Tuesday op 23 februari 2015 - 20:23:16
nee, maar van een crash met een F1 auto ook niet snel, zeker niet op relatief lage snelheid onder deze hoek. Verder was het ongeluk ook ruim na bocht drie en op de foto's kun je volgens mij ook zien dat Alonso vrij snel stil stond. En tja, wat is een hersenschudding nou precies. Al met al is het nogal vaag en onwaarschijnlijk. Ik zal niet zeggen dat het absoluut niet waar is, maar ik heb ernstige twijfels.
ILLUMINATIE!
pas maar op, het kan besmettelijk zijn ;)

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 24 februari 2015 - 12:59:27
Als het aan Lauda ligt, gaat Mercedes de laatste test dag(en) voor de snelle rondjes. Hij is niet zo van het verstoppertje spelen dus. Ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren, want iedereen weet al dat Mercedes bloedsnel is.
dat riep ie al voor de laatste testdag hoor ;)

robbert

Citaat van: FolkertE op 24 februari 2015 - 12:59:27
Als het aan Lauda ligt, gaat Mercedes de laatste test dag(en) voor de snelle rondjes. Hij is niet zo van het verstoppertje spelen dus. Ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren, want iedereen weet al dat Mercedes bloedsnel is.
dan gaan we zien hoeveel ze voorsprong hebben op de rest