Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

FolkertE

Jep, dat heb ik ook gehoord. Ferrari ziet er goed uit en hebben zeker een stap gemaakt. Maar is die stap groter dan  Mclaren en RBR en Williams? Anders is het ook nutteloos.
Ferrari zou behoorlijk goed paket hebben.

Redelijk korte run, maar was Kimi's tijd nu op zacht of medium?

robbert

volgens mij willen de mercedesmotoren hun ware aard nog niet laten zien, zodat de concurrentie mss te vroeg zullen juichen. Het is trouwens toch verrassend dat ook sauber telkens vooraan te zien is. Trouwens, bij ferrari zeiden ze toch enkele weken terug, dat ze vertragingen hadden? Ik zie ze toch terugvallen in de 2de test. Dan zullen we de ware aard van mercedes zien, en zal ferrari terug met beide voeten op de grond staan.

Sabai

#122
Ferrari verrast me echt positief.  Ik hoop dat ze het waar maken. RBR valt me erg tegen. Ze bungelen  onderaan en ik vraag me echt af Kvyat een goede keuze is geweest.

Maikel0230

#123


;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

vorig jaar deed mercedes ook niet mee voor de snelste tijd, maar reden ze ook de snelste rondes, maar vanaf de 2de testweek stonden ze opeens er, en was iedereen verrast ;)

FolkertE

Citaat van: robbert op 04 februari 2015 - 20:17:49
vorig jaar deed mercedes ook niet mee voor de snelste tijd, maar reden ze ook de snelste rondes, maar vanaf de 2de testweek stonden ze opeens er, en was iedereen verrast ;)
Ik vraag me al een tijdje af, als Ferrari ineens toch de snelste blijkt te zijn, hoe lang het duurt voor dat je door hebt dat Ferrari echt aan het winnen is. En of we je dan van het plafond moeten schrappen ;D

(niet lullig bedoelt overigens, maar had jou wel eens willen zien in de tijden van Schumacher.) ;)

robbert

hehe, dat wil je niet zien. Nee ik keek maar pas toen schumacher gestopt was. Dus ik zou het niet weten. En ja, ferrari is sterk bezig, ze zijn mss toch topfavoriet :D ;D ;D

janke

Ik kan niet anders zeggen dat Verstappen het in de tests gewoon goed doet. Geen blunders of wat dan ook. Daar heb ik best wel respect voor, moet ik toegeven.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 04 februari 2015 - 21:31:27
Ik kan niet anders zeggen dat Verstappen het in de tests gewoon goed doet. Geen blunders of wat dan ook. Daar heb ik best wel respect voor, moet ik toegeven.

Erg netjes, en snel ook!
Hij draait netjes zijn rondjes.

Ik hoop dat het aero-pakket waarmee Toro Rosso nog komt goed is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Zekers, Toro Rosso is goed bezig. Ook Sainz doet het goed. Qua rondetijden valt er niks te zeggen. Max was deze week wel het snelste, maar geen idee met hoeveel benzine en met wat voor banden die tijden gereden zijn.

Hamilton zei ook dat Ferrari wss met weinig benzine heeft gereden :D

Zoals elk jaar valt er niks te zeggen hoe het er in Australië uit gaat zien.

0634

laatste twee dagen heeft STR met de zachte band gereden. Brandstof weet ik niet.

robbert

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 04 februari 2015 - 23:59:47
Zekers, Toro Rosso is goed bezig. Ook Sainz doet het goed. Qua rondetijden valt er niks te zeggen. Max was deze week wel het snelste, maar geen idee met hoeveel benzine en met wat voor banden die tijden gereden zijn.

Hamilton zei ook dat Ferrari wss met weinig benzine heeft gereden :D

Zoals elk jaar valt er niks te zeggen hoe het er in Australië uit gaat zien.

voila dat wil ik ook altijd al zeggen. Die tijden zeggen niks, en in melbourne mag ferrari weer strijden om de 3de podiumplek te krijgen. Maar ik zie ze wel wat dichter gekomen zijn bij mercedes, maar echt strijden om de overwinningen dat zie ik niet gebeuren.

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2015 - 21:37:13
Citaat van: janke op 04 februari 2015 - 21:31:27
Ik kan niet anders zeggen dat Verstappen het in de tests gewoon goed doet. Geen blunders of wat dan ook. Daar heb ik best wel respect voor, moet ik toegeven.

Erg netjes, en snel ook!
Hij draait netjes zijn rondjes.

Ik hoop dat het aero-pakket waarmee Toro Rosso nog komt goed is.

Toro Rosso heeft het qua betrouwbaarheid al aardig voor elkaar zo lijkt het. Slim ook dat ze het conservatief aanpakken met twee rookies. Verstappen rijdt volgens mij heel volwassen de eerste tests, heb ik ook bewondering voor.

Maar snel? Nee dat is Toro Rosso nog niet. Ja, alleen een keer op zachte banden. Maar de vraag is of dat erg is en of er überhaupt iets over de tijden te zeggen is. Bekijk eens de wintertests van Toro Rosso van 2014 en je ziet dat ze goed bezig zijn.

FolkertE

Als ik me niet vergis rewd Verstappen zijn tijd wel in een serie van 10 rondjes of zo. Maar str is goed bezig en gaat stappen maken denk ik.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 05 februari 2015 - 09:00:26
Citaat van: gloudiesaurus op 04 februari 2015 - 21:37:13
Citaat van: janke op 04 februari 2015 - 21:31:27
Ik kan niet anders zeggen dat Verstappen het in de tests gewoon goed doet. Geen blunders of wat dan ook. Daar heb ik best wel respect voor, moet ik toegeven.

Erg netjes, en snel ook!
Hij draait netjes zijn rondjes.

Ik hoop dat het aero-pakket waarmee Toro Rosso nog komt goed is.

Toro Rosso heeft het qua betrouwbaarheid al aardig voor elkaar zo lijkt het. Slim ook dat ze het conservatief aanpakken met twee rookies. Verstappen rijdt volgens mij heel volwassen de eerste tests, heb ik ook bewondering voor.

Maar snel? Nee dat is Toro Rosso nog niet. Ja, alleen een keer op zachte banden. Maar de vraag is of dat erg is en of er überhaupt iets over de tijden te zeggen is. Bekijk eens de wintertests van Toro Rosso van 2014 en je ziet dat ze goed bezig zijn.
vergelijken met 2014 lijkt me vrij zinloos eerlijk gezegd. Alle auto's zijn sneller en veel betrouwbaarder dan een jaar geleden. Behalve McLaren dan. STR kan zometeen zo maar het laatste team zijn op de grid.