WEC + 24 uren van Le Mans 2015

Gestart door gloudiesaurus, 31 december 2014 - 15:44:22

« vorige - volgende »

Sphinx

Citaat van: Matthijs op 14 juni 2015 - 18:55:04
De commentator was gisteren de F1 aan het bashen: Formulle 1 is niet voor echte mannen... Beetje kansloze opmerking nu Hülkenberg en Webber twee grote smaakmakers waren en uiteindelijk als 1 en 2 finishen.

Is wat cru geformuleerd, maar ik begrijp wel zn punt. De manier waarop Hulkenberg en Webber er tegenaan gingen 's nachts, volgas rijdend alsof ze de GP van Frankrijk Formule 1 aan het rijden waren, is stukken leuker dan elke F1-race die ik tot nu toe gezien heb dit seizoen. Ik vond het jammer dat Freitas zich ermee bemoeide om Webber een drivethrough. Terecht dat wel, omdat Hartley onder geel had ingehaald, maar op dat moment had ik liever dat die twee nog even door waren gegaan. Wat mij betreft neemt Porsche Hulkenberg maar permanent in dienst. [overdrijfmodus aan]Wat staat er nou tegenover in de F1, beetje dom rondkrabbelelen in de middenmoot bij een middenmoter terwijl Mercedes tot in 2017 toch alles wint [/overdrijfmodus uit]
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

CitaatAlle 3 rookies en part time WEC rijders

Tandy is trouwens geen rookie, is al twee keer in Le Mans gestart en één keer gefinished, namelijk vorig jaar in de GTE-Pro
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

janke

Citaat van: Matthijs op 14 juni 2015 - 18:55:04
De commentator was gisteren de F1 aan het bashen: Formulle 1 is niet voor echte mannen... Beetje kansloze opmerking nu Hülkenberg en Webber twee grote smaakmakers waren en uiteindelijk als 1 en 2 finishen.

Daar prik ik doorheen. Die Mark Koense van RTLGP magazine net zo.  De 50ste ook weer. Maar nu Verstappen jr het redelijk doet krijgt ie een dikke p.k. Koense komt dan wel uit de racewereld oa met Barron Racing (Ferrari 550 Maranello, John Bosch en Mike Hezemans, Le Mans) en heeft gewerkt voor meerdere teams, maar hij is net als het weer. Onbetrouwbaar om zijn eigen ik/ego. Vroeger was alles beter in de F1.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#183
Citaat van: Sphinx op 14 juni 2015 - 19:33:53
CitaatAlle 3 rookies en part time WEC rijders

Tandy is trouwens geen rookie, is al twee keer in Le Mans gestart en één keer gefinished, namelijk vorig jaar in de GTE-Pro

Rookie LMP1. ;) Porsche Le Mans heeft ie inderdaad gedaan. RSR?? Tijdje bij Konrad Motorsport gezeten. Ja, geen rookie in de racewereld.

Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 14 juni 2015 - 16:11:48
Citaat van: Jehoentelaar op 14 juni 2015 - 15:36:24
Fraaie race, leuke uitslag. Genoten van uiteindelijk 18,5 van de 24 uren van Le Mans. :)

Oei, dat is veel. Gisterenavond ook nog uit geweest, ik denk een uurtje of 12. Vanmorgen vanaf half zeven weer aan de buis gezeten met de nodige koffie en broodjes. Maarja ik ben dan ook een echte Le Mans fan hè.

Het tweede deel van de ochtend was het even afzien, zeker doordat de regen op de radar steeds meer om Le Mans heen lag i.p.v. dat het daadwerkelijk over het gebied trok. Niet dat regen nodig is maar als je er al dik twaalf uur op hebt zitten is wat extra actie links en rechts niet vervelend.

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 14 juni 2015 - 19:28:40
Citaat van: Matthijs op 14 juni 2015 - 18:55:04
De commentator was gisteren de F1 aan het bashen: Formulle 1 is niet voor echte mannen... Beetje kansloze opmerking nu Hülkenberg en Webber twee grote smaakmakers waren en uiteindelijk als 1 en 2 finishen.

Is wat cru geformuleerd, maar ik begrijp wel zn punt. De manier waarop Hulkenberg en Webber er tegenaan gingen 's nachts, volgas rijdend alsof ze de GP van Frankrijk Formule 1 aan het rijden waren, is stukken leuker dan elke F1-race die ik tot nu toe gezien heb dit seizoen. Ik vond het jammer dat Freitas zich ermee bemoeide om Webber een drivethrough. Terecht dat wel, omdat Hartley onder geel had ingehaald, maar op dat moment had ik liever dat die twee nog even door waren gegaan. Wat mij betreft neemt Porsche Hulkenberg maar permanent in dienst. [overdrijfmodus aan]Wat staat er nou tegenover in de F1, beetje dom rondkrabbelelen in de middenmoot bij een middenmoter terwijl Mercedes tot in 2017 toch alles wint [/overdrijfmodus uit]
Ik snap het ook wel, maar bash dan de F1 zelf, niet de coureurs.

Miguel

Citaat van: janke op 14 juni 2015 - 19:38:11
Citaat van: Matthijs op 14 juni 2015 - 18:55:04
De commentator was gisteren de F1 aan het bashen: Formulle 1 is niet voor echte mannen... Beetje kansloze opmerking nu Hülkenberg en Webber twee grote smaakmakers waren en uiteindelijk als 1 en 2 finishen.

Daar prik ik doorheen. Die Mark Koense van RTLGP magazine net zo.  De 50ste ook weer. Maar nu Verstappen jr het redelijk doet krijgt ie een dikke p.k. Koense komt dan wel uit de racewereld oa met Barron Racing (Ferrari 550 Maranello, John Bosch en Mike Hezemans, Le Mans) en heeft gewerkt voor meerdere teams, maar hij is net als het weer. Onbetrouwbaar om zijn eigen ik/ego. Vroeger was alles beter in de F1.

RTLGP lijkt wel het Max Verstappen Fanclub Magazine. Plotseling is F1 weer helemaal de shit daar. Weinig serieus meer te nemen na het jarenlange (terecht) afzeiken van de F1. En alle roeptoeters op hun facebook die je uitschelden als je enige kritiek levert op Verstappen.
Peace out yo.

gloudiesaurus

RTL GP Magazine kan iid. het fanclub magazine worden van Max Verstappen.
Max voor en na... allemaal geschreven door Mark Koense.

De verhalen zijn mooi, maar dat negatieve over het huidige vind ik niet leuk. Daar stoor ik me aan.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 15 juni 2015 - 22:09:20
RTL GP Magazine kan iid. het fanclub magazine worden van Max Verstappen.
Max voor en na... allemaal geschreven door Mark Koense.

De verhalen zijn mooi, maar dat negatieve over het huidige vind ik niet leuk. Daar stoor ik me aan.

Begint mij de laatste tijd ook meer en meer te storen. Een Mark Hughes van Motorsport bv. is ook zo iemand bij wie Lewis Hamilton weinig of niets verkeerd kan doen, maar die maakt dan tenminste niet de indruk dat de Formule 1 voor hem staat of valt met de aanwezigheid van één coureur.

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 15 juni 2015 - 22:09:20
RTL GP Magazine kan iid. het fanclub magazine worden van Max Verstappen.
Max voor en na... allemaal geschreven door Mark Koense.

De verhalen zijn mooi, maar dat negatieve over het huidige vind ik niet leuk. Daar stoor ik me aan.

Ik kijk het nog even aan, andres weg met mijn abo. Ik koop hem dan ook meer voor info over alles wat niks met F1 temaken heeft. Maar Koense begint een beetje naast zijn schoenen te lopen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 17 juni 2015 - 21:33:38
Citaat van: gloudiesaurus op 15 juni 2015 - 22:09:20
RTL GP Magazine kan iid. het fanclub magazine worden van Max Verstappen.
Max voor en na... allemaal geschreven door Mark Koense.

De verhalen zijn mooi, maar dat negatieve over het huidige vind ik niet leuk. Daar stoor ik me aan.

Ik kijk het nog even aan, andres weg met mijn abo. Ik koop hem dan ook meer voor info over alles wat niks met F1 temaken heeft. Maar Koense begint een beetje naast zijn schoenen te lopen.

Ik koop hem juist voor de oude verhalen over de Formule 1. Zoals het verhaal over het debuut van Schumacher en Jordan in het magazine van deze maand, schitterend  :)
Ik ben ook Max fan, maar je kan ook doorslaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 17 juni 2015 - 22:13:23
Citaat van: janke op 17 juni 2015 - 21:33:38
Citaat van: gloudiesaurus op 15 juni 2015 - 22:09:20
RTL GP Magazine kan iid. het fanclub magazine worden van Max Verstappen.
Max voor en na... allemaal geschreven door Mark Koense.

De verhalen zijn mooi, maar dat negatieve over het huidige vind ik niet leuk. Daar stoor ik me aan.

Ik kijk het nog even aan, andres weg met mijn abo. Ik koop hem dan ook meer voor info over alles wat niks met F1 temaken heeft. Maar Koense begint een beetje naast zijn schoenen te lopen.

Ik koop hem juist voor de oude verhalen over de Formule 1. Zoals het verhaal over het debuut van Schumacher en Jordan in het magazine van deze maand, schitterend  :)
Ik ben ook Max fan, maar je kan ook doorslaan...

Ik heb meer met de mooie verhalen van Gijs van Lennep/Hezemans sr/ Kees vd Grindt/Luyendyk/Lagaay/Lammers enz. Niet echt F1 gerelateerd. Maar een 50ste editie met de kop van Senna en Verstappen? Pff. Ook nog uitklapbaar??

Wat Schumacher/Jordan betreft: Die Moreno was wel een beetje de weg kwijt. Beurt een half miljoen en betaald 3 ton terug voor wat races, die was echt idioot.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Mijn tickets voor de 6 Uren van de Nürburgring zijn binnen.  :)

gloudiesaurus

Een cool gerucht, Porsche zou Montoya willen laten testen.
Montoya zou wel oren hebben om de 24 uur van Le Mans te rijden in 2016...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Niet heel gek, als het goed is kan hij na Graham Hill de tweede worden die de Triple Crown voltooit.