WEC + 24 uren van Le Mans 2015

Gestart door gloudiesaurus, 31 december 2014 - 15:44:22

« vorige - volgende »

0634


janke

JP in een Porsche op Le Mans. Dat zou goed nieuws zijn. Ik vind die gast wel ok. Zag hem graag in de F1 en de Indy. Een rebelse rakker, maar een topcoureur. BMW terug op Le Mans zou ook tegek zijn. Wat heb ik genoten van hun race/overwinning in 1999. Was erbij en keer ernaar. Een van mijn mooiste Le Mans bezoeken.

Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Jep Montoya zou Le Mans in 2016 nog interessanter maken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

100%. Is een echte publiekstrekker. Nu Verstappen snr nog ;).

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 19 september 2015 - 12:39:59
100%. Is een echte publiekstrekker. Nu Verstappen snr nog ;).

Jep, een tijdje geleden waren er de geruchten over het Jumbo team met Lammers,  Bleekemolen, en Frits van Eerd. Ook Verstappen werd genoemd. Ze zouden willen rijden in de LMP2-klasse.

Heb er alleen de laatste weken/ maanden weinig meer over gehoord.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Montoya is vandaag ook in Austin bij de race. Als gast van...Porsche!

Perton

Citaat van: Edwin90 op 19 september 2015 - 21:11:38
Montoya is vandaag ook in Austin bij de race. Als gast van...Porsche!
Dat is juist de reden waarom het gerucht is gaan leven dat ie zou kunnen gaan testen voor ze. Het is niet zo dat het gerucht van de test eerst ontstond en hij nu toevallig ook gast is, dus zo bijzonder is het niet ;)

0634

Webber, JPM en Button in een en dezelfde Le Mans Porsche... t kan. Wow.

janke

Citaat van: Edwin90 op 19 september 2015 - 21:11:38
Montoya is vandaag ook in Austin bij de race. Als gast van...Porsche!

En Porsche won die race voor twee Audi's. Webber/Bernhard en Hartley.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Artikel over exceeding track limits in Austin
http://www.motorsport.com/tusc/news/track-limits-at-austin-where-is-the-line/

Ik zat vanmorgen te kijken naar de live-timing van de Formula Renault 3.5 in Le Mans: continu werden tijden geschrapt vanwege 'not respecting track limits'.

Is het nou echt zo moeilijk om iets te verzinnen dat het altijd langzamer is om buiten de baan te rijden, zonder dat het echt gevaarlijk wordt? Ik snap dat er voor MotoGP bijvoorbeeld andere veiligheidseisen zijn dan voor F1 en WEC, maar is er nou niks te verzinnen?

Perton

Ja. Ik heb ooit een artikel gelezen over iets dat ontwikkeld was dat je eerst een meter of wat een rare ribbelige run-off hebt, die vervolgens overgaat in asfaltstroken. Veilig, maar je verliest er wel tijd door. Ik meen dat het ooit op F1Fanatic stond. Dus het is al verzonnen, er wordt alleen niks mee gedaan.

Maikel0230

Zou mooi zijn als ie een kans krijgt van Porsche maar ik vraag me af hoeveel ervaring Montoya heeft met endurance racerij. Zover ik kan zien niet veel, misschien zelfs niets.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Nou en? Had Hulkenberg ook niet. Uiteindelijk is het autoracen. We moeten er allemaal ook weer niet zo heel moeilijk over doen. JPM kan ontzettend goed autoracen en ook Le Mans is gewoon autoracen.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2015 - 15:31:40
Zou mooi zijn als ie een kans krijgt van Porsche maar ik vraag me af hoeveel ervaring Montoya heeft met endurance racerij. Zover ik kan zien niet veel, misschien zelfs niets.
Niet veel? Drie keer de 24 uur van Daytona gewonnen en twee keer tweede geworden. Oké in totaal heeft ie maar 8 races gereden, in die zin is het maar een geringe ervaring, maar als je 7 van die 8 races in de top vier eindigt, dan denk ik dat je best een aardig potje endurance-auto's kan besturen ;)

Maikel0230

Ah daarom dat ik het in de groep gooide. Hij kan het dus wel. Ben overigs wel fan van hem en het WEC. Dus ik zie hem graag komen. Valt het te combineren met het Indycar seizoen? Want daar zie ik hem ook graag bezig.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25