Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

FolkertE

hehe, ik had niet anders verwacht. Het zij je vergeven.  :D

Sabai

Ik moet echt wennen aan Vettel in zijn rode pakkie.  Vind de neus van de Ferrari nog steeds een beetje vreemd. Sauber vind wel ik wel mooi. Maar de McLaren vind ik tot nu toe de mooiste op de livery na dan , maar die word noganders :)

Jozef

Sauber heeft weer de echte Sauberkleur zoals ik hen ken van 10-15 jaar geleden. Kan het alleen maar toejuichen. De grote tegenvaller qua kleurenstelling is McLaren, die is echt compleet inspiratieloos. Ik hoop dat het inderdaad nog niet de definitieve livery is.


Tuesday

Citaat van: Jozef op 30 januari 2015 - 19:50:03
Sauber heeft weer de echte Sauberkleur zoals ik hen ken van 10-15 jaar geleden. Kan het alleen maar toejuichen. De grote tegenvaller qua kleurenstelling is McLaren, die is echt compleet inspiratieloos. Ik hoop dat het inderdaad nog niet de definitieve livery is.
k vind de Sauber ook wel erg gaaf idd. Verder zijn het vrijwel allemaal weer mooie auto's, dus dat wordt nog lastig kiezen wat dit jaar de mooiste is. Misschien maar wachten tot het einde van het seizoen ;) k wil ze iig eerst wel eens allemaal in actie zien.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 30 januari 2015 - 18:26:42
Ik moet echt wennen aan Vettel in zijn rode pakkie.  Vind de neus van de Ferrari nog steeds een beetje vreemd. Sauber vind wel ik wel mooi. Maar de McLaren vind ik tot nu toe de mooiste op de livery na dan , maar die word noganders :)
is idd ff wennen. Hij moet zelf ook nog ff wennen, want op de vraag naar welke races hij uitkijkt vergeet hij Monza gewoon te noemen. Maar goed, misschien is de Ferrari wel zo slecht dat ze juist erg opzien tegen de thuisrace ;)

0634

Citaat van: Jozef op 30 januari 2015 - 19:50:03
Sauber heeft weer de echte Sauberkleur zoals ik hen ken van 10-15 jaar geleden. Kan het alleen maar toejuichen. De grote tegenvaller qua kleurenstelling is McLaren, die is echt compleet inspiratieloos. Ik hoop dat het inderdaad nog niet de definitieve livery is.

De echte Sauberkleur? Die is toch donker, zoals in de beginjaren? Dat Petronaskleurtje dat is toch niet echt Sauber? En bovendien anders dan dit blauw. Ik zie die link met een echte Sauberkleur niet echt.

En inspiratieloze McLaren? Als er één livery zonder enige inspiratie is is het Sauber. Blauw met een geel sponsorvlak. Is niet echt heel veel creativiteit voor nodig.

Jozef

Voor grijs met een rood lijntje ook niet, zeker niet als ze al jaren rondrijden met een grijze auto met een rood lijntje.

0634

Nee dat zeker niet, maar geinspireerder imo dan blauw met een geel vlak. Lijkt me sterk dat iemand daar werkelijk langer dan vijf minuten over heeft nagedacht.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 31 januari 2015 - 00:10:29
Nee dat zeker niet, maar geinspireerder imo dan blauw met een geel vlak. Lijkt me sterk dat iemand daar werkelijk langer dan vijf minuten over heeft nagedacht.

Het zijn gewoon de kleuren van Banco de Brasil. Sponsor van Nasr. Maar ik vind de auto we mee.

Overigens de echte Sauber-kleuren? Het team begon in de Formule 1 met een wit- zwarte bolide.

Dat blauw destijds was van Petronas en een beetje van Red Bull...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 31 januari 2015 - 00:18:27
Citaat van: Jeroen op 31 januari 2015 - 00:10:29
Nee dat zeker niet, maar geinspireerder imo dan blauw met een geel vlak. Lijkt me sterk dat iemand daar werkelijk langer dan vijf minuten over heeft nagedacht.

Het zijn gewoon de kleuren van Banco de Brasil. Sponsor van Nasr. Maar ik vind de auto we mee.

Overigens de echte Sauber-kleuren? Het team begon in de Formule 1 met een wit- zwarte bolide.

Dat blauw destijds was van Petronas en een beetje van Red Bull...
Was het niet een zwarte auto met zilveren spikkels?

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

#236
93 keek ik nog niet. Ik bedoelde deze

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 31 januari 2015 - 00:18:27
Citaat van: Jeroen op 31 januari 2015 - 00:10:29
Nee dat zeker niet, maar geinspireerder imo dan blauw met een geel vlak. Lijkt me sterk dat iemand daar werkelijk langer dan vijf minuten over heeft nagedacht.

Het zijn gewoon de kleuren van Banco de Brasil. Sponsor van Nasr. Maar ik vind de auto we mee.

Overigens de echte Sauber-kleuren? Het team begon in de Formule 1 met een wit- zwarte bolide.

Dat blauw destijds was van Petronas en een beetje van Red Bull...

Ik snap dat het de sponsorkleuren zijn, heb er ook totaal geen moeite mee of zo. Maar als het gaat over geinspireerde ontwerpen, dan is dit er niet één van. Heel eenvoudige livery. Niks mis mee, maar wel eenvoudig.

Verder zei ik ook juist al dat blauw niet de originele kleur van Sauber is ;). Ik vind dit Sauber met de horloge erop nog altijd de fraaiste trouwens.

Fietser

Citaat van: FolkertE op 30 januari 2015 - 16:27:25
Citaat van: Matthijs op 30 januari 2015 - 16:16:37
Beetje fletse boel met al dat zwart, grijs en wit. Gelukkig hebben we Ferrari, Sauber, Red Bull en Toro Rosso nog.
Inderdaad. Ik moet zeggen(nogmaals) dat ik de Mercedes dit jaar toch niet meer de mooiste vind. Sauber en Ferrari hebben gelukkig nog kleur en Mclaren schijnt nog zijn defintieve livery te moeten laten zien. Maar RBR en STR zijn ook wel klein beetje donkere tinten. Maar iig wel iets meer kleur dan de rest. Maar ik moet zeggen dat ik echt heel positief verrast ben door Sauber. Mooie kleuren een mooie auto. Maar gelukkig zijn alle autos mooi qua design.

Geheel mee eens. Wat een kleurloze boel. Het lijkt wel het huidige straatbeeld! Gelukkig dat Sauber voor de frisse uitzondering zorgt. En dat Ferrari nog rood is.

Jehoentelaar

Deze pagina is best een beetje breed trouwens. Lijkt wel een voorvleugel.