Tijdperk Ecclestone zit er bijna op?

Gestart door Maikel0230, 09 december 2014 - 18:40:22

« vorige - volgende »

Maikel0230

Blijkbaar is CVC van plan Ecclestone te vervangen

http://www.managementtoday.co.uk/news/1325672/

Zou wat zijn als ze eindelijk die move maken.

Blijkbaar zou de VW-group wachten met toetreden totdat Ecclestone buiten vliegt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje


Sabai

Ondanks dat hij veel  voor de F1 betekent hheeft  woqrd het idd tijd voor hem om een stap terug  te doen.

Pancake Shield

Ik vraag mij dan vooral twee dingen af: 1. Wie zou hem moeten vervangen? en 2. Met hoeveel bedrijven zou Ecclestone een persoonlijk contract hebben afgesloten? Zoiets als zolang ik bij de FIA blijf helpt bedrijf A de F1 etc.

Wel is het zo dat zijn tijd er inmiddels wel op zit. Hij heeft veel betekent voor de F1, maar voor iedereen is er een tijd van komen en gaan.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 09 december 2014 - 19:20:26
Ik vraag mij dan vooral twee dingen af: 1. Wie zou hem moeten vervangen? en 2. Met hoeveel bedrijven zou Ecclestone een persoonlijk contract hebben afgesloten? Zoiets als zolang ik bij de FIA blijf helpt bedrijf A de F1 etc.

Wel is het zo dat zijn tijd er inmiddels wel op zit. Hij heeft veel betekent voor de F1, maar voor iedereen is er een tijd van komen en gaan.

Zoals het artikel stelt wordt Paul Walsh naar voren geschoven, voormalig topman bij Diageo

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diageo

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Bernie is al wat op leeftijd, dus zijn tijd zal er sowieso bijna wel op zitten. Er zullen dingen beter gaan met nieuw bloed, en een nieuwe visie. Maar toch vrees ik er ook altijd een beetje voor. Op een of andere manier was Bernie ook altijd wel de man waar naar werd geluisterd, het grote uithangbord van de sport.

F1 is een hele lastige sport om te regeren. Veel verschillende belangen. De teams, de FIA, de commerciele rechten, de circuits. Er is wel een sterke leider nodig met affiniteit met de sport. Ik ben heel erg benieuwd of er niet een soort van machtsvacuum zal ontstaan.

Het kan beter, maar zeker ook slechter. Over het algemeen heeft Ecclestone de sport veel meer goed dan kwaad gedaan. We zullen moeten afwachten hoe zijn opvolger het zal doen.

gloudiesaurus

Ecclestone was altijd zeer goed. Maar vooral in de jaren '80 en '90. Ik heb het idee dat zijn ideeën nu te verouderd zijn...

Ik vind het niet erg als hij vervangen wordt. Ik hoop zelf op Toto Wolff, een bekwaam manager die de Formule 1 snapt. Maar goed hij zit nog lekker op zijn plek bij Mercedes. Vroeger dacht ik aan Briatore maar dat gaat niet meer sinds crash-gate...

Net zoals Jeroen zegt, met al die belangen is het een slangenkuil, een piranha-club. Je moet wel van hele goede huize zijn om je daarin staande te houden.

Maar dat de top van de Formule 1 wel nieuw jong bloed kan gebruiken lijkt me duidelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Briatore mag volgens mij de rol van Ecclestone wel op zich nemen toch? Dat staat volgens mij los van de FIA.

Wat Bernie betreft, als hij gaat is hij het zelf ook zat, anders laat hij dat echt niet gebeuren.  ;D

0634

Briatore mag alles doen wat hij wil, ook voor de FIA.

Perton

Klopt, die schorsing was niet rechtsgeldig meen ik, omdat teambazen niet een licentie hebben zoals coureurs. Briatore kan doen wat ie wil.

0634

Yup. Pat Symonds is ook allang weer aan het werk. Williams vaart er wel bij.

Maikel0230

Tuurlijk mag Briatore meteen beginnen, zoals Perton zij is de schorsing nietig verklaart door het Franse gerecht.

Maarja, dan ben je een crimineel voor een andere aan het inruilen....

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 10 december 2014 - 18:44:46
Tuurlijk mag Briatore meteen beginnen, zoals Perton zij is de schorsing nietig verklaart door het Franse gerecht.

Maarja, dan ben je een crimineel voor een andere aan het inruilen....
volgens wikipedia is de schorsing idd nietig verklaard, maar mocht Briatore desondanks toch tot 2013 niet actief zijn in de F1. Geen officiele schorsing meer dus, maar blijkbaar zijn ze dat wel zo overeengekomen.

NielsD

Ik weet dat het niet gebeurt, maar ik zie het liefst Ross Brawn de leiding overnemen van Ecclestone.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Waarom dan? Uitstekend technisch directeur en later ook teambaas, maar of hij een goed politicus en onderhandelaar is (wat je voor deze functie moet zijn), lijkt me een heel ander paar mouwen.