Force India test de "info wing"

Gestart door Maikel0230, 26 november 2014 - 13:39:44

« vorige - volgende »

0634

Wilde ik net zeggen: je hebt echt lang niet overal beeld op Spa en het geluid is nauwelijks te verstaan, al zal dat iets beter zijn nu de auto's zelf minder herrie maken. Ik heb het ervaren hoe dat is, alleen met speakers, en je hebt geen idee meer waar iedereen rijdt naar verloop van tijd.

wel vraag ik me af, of je dit gaat zien. Zo groot is het niet, en met zonlicht, de stand van de wagen tov jouw zitplek en alles... ik denk dat het lastig wordt.

Jozef

Ledschermen zijn verbazingwekkend goed zichtbaar in vol zonlicht!

Ik hoop inderdaad wel dat ze dit verwerken in de endplates van de achtervleugel in plaats van zo'n lomp apparaat te monteren. Maar ik neem aan dat dit apparaat alleen maar was om het idee te testen en dat het nog geen definitieve uitvoering is.

Perton

Ik kwam er pas na de race in Spa achter dat een speaker was, bij wijze van spreken, dus knappe jongen die die speakers weet te verstaan inderdaad. Maar goed, voor die 99,99% van de mensen zonder supersonisch gehoor heeft het dus wel nut.

0634

Dat weet ik wel zeker, mits goed zichtbaar uiteraard.

Tuesday

Dus op de auto die vooraan rijdt komt dan een 1 te staan? handig zeg ;)  van mij hoeft het niet, maar als er behoefte aan is, prima. Qua techniek zou het geen probleem moeten zijn, k vind het eerlijlk gezegd zelfs een wat ouderwetse oplossing.

gloudiesaurus

Ik vind het wel wat hebben. Zeker als je op het circuit zit.
Dan is lang niet altijd te volgen wie waar ligt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 27 november 2014 - 18:30:45
Ik kwam er pas na de race in Spa achter dat een speaker was, bij wijze van spreken, dus knappe jongen die die speakers weet te verstaan inderdaad. Maar goed, voor die 99,99% van de mensen zonder supersonisch gehoor heeft het dus wel nut.

Blijkbaar heb ik supersonische gehoor dan.  ;) Of een dikkere portemonnee dan jou.  :P

Op de schermen kan je trouwens ook prima de posities zien.

Perton

Ik weet dat je dat van de portemonnee als grapje bedoelt, maar dat is natuurlijk juist het idee van dit systeem. Mensen die de dure kaartjes niet kunnen/willen betalen, die wil je juist van deze info voorzien. En dat zijn juist ook vaak de plekken waar je geen schermen hebt. Misschien dat dat tegenwoordig wat beter is geregeld, dat zou kunnen. Maar nogmaals, het gaat niet alleen om posities lijkt me (want als dat echt de enige meerwaarde van de wing is, dan zie ik het nut er ook niet van in). Het lijkt mij dat je er juist veel meer informatie op kunt laten zien. Als ik (en ik gok met mij nog anderen) de race voortaan zo zou kunnen volgen zonder dat ik me niet met Twitter/Live-verslagen en weet ik het wat hoef bezig te houden om te weten welke coureur nog niet beide compounds heeft gebruikt, heb je al een voordeel te pakken met het systeem.

PS. Maak je maar geen zorgen over de portemonnee hoor. Tegenover de Silver-tribune bij Pouhon was inderdaad een tv-scherm ;)