De beste jaarclips van 2014

Gestart door Hamilton#44, 25 november 2014 - 11:58:25

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

De jongens van pitspraat komen ook nog met een jaaroverzicht  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is





Sabai


robbert

voila, net mijn bestelling van de dvd geplaatst op amazone. Het is nu wachten tot 16 december :)

SDG

Citaat van: robbert op 29 november 2014 - 16:35:22
voila, net mijn bestelling van de dvd geplaatst op amazone. Het is nu wachten tot 16 december :)

Aangezien ik toch zo'n toestelletje heb, wacht ik tot de blu-ray uitkomt. En ik vermoed dat er nog wat extra's zullen op staan, zoals ook bij de vorige edities al het geval was.  ;)

Edwin90

Ik wacht ook op de Bluray...er gaat niets boven HD kwaliteit!  :)

robbert

ja moest ik zo'n toestelletje hebben, dan zou ik ook de bluray gekocht hebben. Maar je moet maar roeien met roeispanen die je hebt é. Maar op de vorige editie stond er toch op de bluray niet meer dan op de dvd? Heb het dus wel over het seizoen  2013 en niet over 2012

SDG

Citaat van: robbert op 30 november 2014 - 14:30:21
ja moest ik zo'n toestelletje hebben, dan zou ik ook de bluray gekocht hebben. Maar je moet maar roeien met roeispanen die je hebt é. Maar op de vorige editie stond er toch op de bluray niet meer dan op de dvd? Heb het dus wel over het seizoen  2013 en niet over 2012

Op de blu-ray van 2013 stonden er ook nog onboards van iedere race. Akkoord, langs de andere kant is dat natuurlijk niet echt zo bijzonder; als je die één keer gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.

Die van 2012 was uiteraard andere koek, een bijna anderhalf durende documentaire die eigenlijk gewoon in de standaardversie had moeten zitten.

Maikel0230

Tja een op een blue-ray kan je nu eenmaal veel meer kwijt dan op een standaard DVD.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 30 november 2014 - 16:33:29
Tja een op een blue-ray kan je nu eenmaal veel meer kwijt dan op een standaard DVD.

Uiteraard, maar de hele opzet van het jaaroverzicht van 2012 was nogal rommelig. De dvd-versie bevatte enkel de verslagen van de races, terwijl op de bonus-documentaire op de blu-ray sommige zaken die al in de gewone versie te zien waren nog eens herhaald werden. In 2013 hebben ze het wél meteen goed aangepakt, door de hele story en de raceverslagen tot één samenhangend geheel te bundelen.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

ja en waarom moet men op een bluray zoveel meer extra's zetten dan op een dvd. Akkoord er kan er meer op, maar voor de mensen die geen blu-ray speler hebben, is dat wel een groot nadeel. Ze doen dit toch niet met speelfilms ook?