De beste jaarclips van 2014

Gestart door Hamilton#44, 25 november 2014 - 11:58:25

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Hallo,

heb gisteren wat lopen te zoeken op youtube maar kwam er nog niet veel tegen. Hebben jullie nog goede gezien?

Post ze hier dan.  :)

Perton

Die van de BBC staat op Dumpert. Ik vind hem vrij saai en vind het persoonlijk een beetje matig hoe ze Bianchi er in hebben verwerkt. Niet dat ze er nou een volle minuut aan hadden moeten besteden, maar ergens halverwege het filmpje zijn hoofd met ForzaJules in beeld kwam heel erg gemaakt en raar op me over. Zo van: dit moet ergens tussendoor gestopt worden.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6627221/2f6dc972/compilate_f1_seizoen_2014.html

Hamilton#44

ja klopt, dat is ook de enige die ik gezien heb.

Pancake Shield

Dat is ook de enige die ik heb gezien. Maar ik vind het zomaar zwakjes. Weinig inhaalacties erin, Bianchi inderdaad maar iets van twee secondes ofzo erin. Ook de weergave was ook zomaar iets 'wtf'. Alsof het geprojecteerd werd op een muur. Deed mij een beetje denken aan die rare jaarclip van RTL een paar jaar geleden.

RTL Deutschland had overigens aan het einde van de uitzending niks.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

SDG

Ik wacht wel op de enige échte jaarclip, nl. de officiële seizoensreview van Dukevideo.  8)

Jehoentelaar

Het jaaroverzicht wil ik dit jaar ook wel weer hebben. Heb het sinds 2011 niet meer gekocht (december is al duur zat) en heb toen gezien het seizoensverloop ook niet echt de motivatie gehad, maar dit was in veel opzichten een boeiend jaar dus dan mag het wel weer eens.

robbert

ja ik zal hem ook bestellen. Hij komt blijkbaar maar op 15 december uit volgens amazone

Hamilton#44

OK maar blijkbaar niet veel jaarclips dit jaar?  :-\


Maikel0230

Denk het wel maar de meesten worden van Youtube gesmeten :P

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44

Ja dankzij Bernie.  >:(

Heeft nog niet genoeg geld op zijn 83e.  :-\

Jehoentelaar

Dat heeft gewoon met rechten te maken. Je mag niet zomaar andermans content elders uploaden.

Perton

Bernie is tenminste nog lang niet zo erg als Activision.

gloudiesaurus

Vroeger hadden we de RTL-clips. Die waren het mooist...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 25 november 2014 - 15:13:13
Het jaaroverzicht wil ik dit jaar ook wel weer hebben. Heb het sinds 2011 niet meer gekocht (december is al duur zat) en heb toen gezien het seizoensverloop ook niet echt de motivatie gehad, maar dit was in veel opzichten een boeiend jaar dus dan mag het wel weer eens.

Is dat met commentaar van Ben Edwards?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

weet niet hoe die commentator van de dvd heet, maar weet wel dat het jaaroverzicht van seizoen 2013 stukken beter was dan 2012. De review van 2013 toonden ook eens enkele voor- en nabeschouwing van meerdere races, alsook het testen van van in silverstone. Ook heel de historie van de geheime test van mercedes was in beeld gebracht. Terwijl de review van 2012 telkens gewoon de races toonden, en niks van andere beelden. Behalve op de bluray natuurlijk