f1 op tv in 2015

Gestart door robbert, 24 november 2014 - 12:10:13

« vorige - volgende »

Sphinx

Ik hád Sport1 al in mn satelliet-pakket zitten (hadden ze samen gepakt met Eurosport2 en Motors TV), dus dat was mooi meegenomen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 16:57:21
En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Nee, sterker nog ... nadat ik m'n eerste proefabbo opgezegd had, kwamen ze 'n maand later zelf met de vraag of ik geen interesse in 'n proefabbo had. Ik heb ze toen nog verteld dat ik die al gehad had en weer had opgezegd, hun antwoord: "Maakt niet uit."

FolkertE

Meen je niet. Hahaha, nou bedankt voor de tip. Ga ik ook maar eens proberen.

Wallie

Sport 1 wordt heel wat interessanter want ze gaan IndyCar en Nascar  nu ook live uitzenden!

http://www.totaaltv.nl/nieuws/18802/nascar-en-indycar-live-op-sport1.html
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Top. Ik neem sowieso weer een abbootje vanaf maart. Dus die races pak ik dan ook af en toe mee.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 16:57:21
En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hamilton fans moeten gewoon de volle mep betalen en die krijgen (naar verwachting) ook waar voor hun geld. Vettel en Ferrari fans mogen dit jaar gewoon gratis kijken. Tenminste, zo zou het moeten zijn ;)

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 22 januari 2015 - 22:24:47
Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 16:57:21
En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hamilton fans moeten gewoon de volle mep betalen en die krijgen (naar verwachting) ook waar voor hun geld. Vettel en Ferrari fans mogen dit jaar gewoon gratis kijken. Tenminste, zo zou het moeten zijn ;)
Dan ben ik komende jaren maar Vettel fan op alle fora ;) Gratis kijken en onder tussen toch Hamilton fan zijn en genieten van zijn komende 3 titels :P .

Tuesday

#97
Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 22:56:32
Citaat van: Tuesday op 22 januari 2015 - 22:24:47
Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 16:57:21
En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hamilton fans moeten gewoon de volle mep betalen en die krijgen (naar verwachting) ook waar voor hun geld. Vettel en Ferrari fans mogen dit jaar gewoon gratis kijken. Tenminste, zo zou het moeten zijn ;)
Dan ben ik komende jaren maar Vettel fan op alle fora ;) Gratis kijken en onder tussen toch Hamilton fan zijn en genieten van zijn komende 3 titels :P .
kijk maar uit, straks ga je het nog leuk vinden.. Vettel fan zijn is nl doorgaans heel relaxed ;) in jouw geval zou ik gewoon alles op Kimi zetten, dan krijg je misschien nog wel geld toe van sport 1 ;)

Jehoentelaar

Dan zou ik ook nog wel wat geld toe mogen verwachten met al die frustraties van beperkt Ferrarimateriaal.

BMW.WilliamsF1

Dacht dat het maar 3 maanden voor 5 euro per maand was. Heb ook in de voorwaarden ooit gelezen dat er minstens een half jaar tussen moet zitten als je gebruik wilt maken van die actie.

Jehoentelaar

Dan moet je hopen dat één coureur het seizoen domineert, ben je na drie maanden wel weer klaar met de spanning. ;)

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 22 januari 2015 - 23:02:59
Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 22:56:32
Citaat van: Tuesday op 22 januari 2015 - 22:24:47
Citaat van: FolkertE op 22 januari 2015 - 16:57:21
En ze hebben helemaal niks gezegd over het feit dat je al keer eerder proef abbonement had afgesloten? Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hamilton fans moeten gewoon de volle mep betalen en die krijgen (naar verwachting) ook waar voor hun geld. Vettel en Ferrari fans mogen dit jaar gewoon gratis kijken. Tenminste, zo zou het moeten zijn ;)
Dan ben ik komende jaren maar Vettel fan op alle fora ;) Gratis kijken en onder tussen toch Hamilton fan zijn en genieten van zijn komende 3 titels :P .
kijk maar uit, straks ga je het nog leuk vinden.. Vettel fan zijn is nl doorgaans heel relaxed ;) in jouw geval zou ik gewoon alles op Kimi zetten, dan krijg je misschien nog wel geld toe van sport 1 ;)
Hehe, als het commentaar goed is, en ik dan gratis kan kijken is het me wel waard. En Kimi fan ben ik ook al dus. Al hoewel, Misschien is het toch beter Vettel fan te blijven en geen Kimi fan meer zijn ;)

gloudiesaurus

MotoGP is Sport1 kwijt toch? Dat is volgend jaar op Eurosport te zien.

Maar Indycar op Sport1 is weer een extraatje.
Nascar vind ik zelf niet zo interessant.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

GP2 en GP3 hadden ze ook toch?

gloudiesaurus

#104
GPPits.net: als Formule 1 een passie is