Flop van het jaar 2014?

Gestart door gloudiesaurus, 23 november 2014 - 21:46:28

« vorige - volgende »

Wie is de flop van 2014?

Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Ricciardio
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vettel
6 (37.5%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Raikkonen
7 (43.8%)
Vergne
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Kvyat
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Sutil
2 (12.5%)
Guttierrez
1 (6.3%)
Chilton
0 (0%)
Ericcson
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Stevens
0 (0%)
Lotterer
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

gloudiesaurus

We hebben een man van het jaar dus ook een flop van het jaar.

Wie is dit voor jullie en waarom?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

2015? ;)

Ik vind Gutierrez de flop van het jaar. Kleurloos, zwak, gewoon slecht.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Ondanks dat ik fan van hem ben kies ik Raikkonen. Wat is hij me tegengevallen. Waar er ongetwijfeld meerdere coureurs moeite hadden met de nieuwe techniek. Heeft Raikkonen imo het minst aan verbetering laten zien en is gedegradeerd door Alonso dit jaar.

Perton

Kleurloze paydrivers vind ik geen flop om de doodsimpele reden dat ik ook niks van ze verwacht. Het gaat mij dan ook tussen Vettel en Raikkonen. En aangezien Vettel deels ook ontzettend veel technische mankementen had, kies ik Raikkonen.

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 23 november 2014 - 21:49:18
2015? ;)

Ik vind Gutierrez de flop van het jaar. Kleurloos, zwak, gewoon slecht.

Ben mijn tijd ver vooruit altijd  ;) Geintje. Heb het aangepast.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Heb voor Sutil gekozen. Hij is me dit jaar enorm tegen gevallen. Veel fouten, en regelmatig te langzaam. Had hem altijd hoog staan als betrouwbare/ snelle coureur.

En Raikkonen/ Vettel vielen me dit jaar natuurlijk ook enorm tegen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Vettel

Niet dat hij het echt slecht deed, maar het verschil tussen hem en z'n teamgenoot was toch wel erg groot. Veel te groot zelfs gezien zijn status van 4-voudig en regerend WK.


Met pijn in m'n hart zet ik Kimi op de 2e plek. Ook die kon geen potten breken dit seizoen, maar heeft als verzachtende omstandigheid dat hij het op moest nemen tegen de door velen als allerbeste bestempelde coureur, daar waar Vettel het tegen 'n op dat moment nog niet echt hoog aangeslagen teamgenoot moest opnemen.


Op P3 de gebruikelijk flops, Guttiérez, Maldonado, Chilton, Ericsson. Ook zij konden geen moment indruk wekken, maar kunnen dat eigenlijk nooit door A) Een chronisch gebrek aan talent, en B) Een waardeloze auto.



Overigens mis ik Lotterer in het lijstje keuzemogelijkheden. Niet dat hij het zo slecht deed, integendeel zelfs, maar als Stevens erein staat hoort hij er toch ook bij. ;)

gloudiesaurus

Scherp Kootje. Lotterer staat er nu ook bij  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Tsja toch Raikkonen. Had Maldonado verwacht, maar vond hem de laatste races toch een stuk foutlozer dan begin van het seizoen.

0634

Vettel. Raikkonen reed conform wat ik verwachtte. Seb is toch wel wat door het ijs gezakt. Ben erg benieuwd of hij de grote man is die Ferrari uit het slop kan trekken. Ferrari heeft nu twee rijders die ogenschijnlijk niet bijster goed schijnen te zijn met de moderne generatie auto's.

Pancake Shield

Vettel. Wat was die slecht. En ik kan mij niet zo 1-2-3 een race herinneren waarin hij heel duidelijk Ricciardo de baas was. Raikkonen is een goede tweede.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Ik denk dat het duidelijk is dat Vettel en Räikkönen de eerste twee plaatsen bezetten. Over de volgorde kan lang gediscussieerd worden. Ik kies voor Vettel omdat hij in een winnende auto reed en daarin toch weinig klaarmaakte (4 keer podium, Ricciardo 8 keer podium waarvan 3 overwinningen). Tegen een teamgenoot die nieuw is in het team en waarvan niemand eigenlijk veel verwachtte.

Räikkönen was ook abominabel maar ja, dat was ook in een auto waar alleen maar kruimeltjes mee te sprokkelen vielen en tegen Alonso in plaats van tegen Ricciardo.

Ik ga het niet betwisten als iemand anders Kimi op 1 wil zetten en Seb op 2, maar dit is in elk geval mijn keuze.

Franky R.

Sutil,


Grote mond. Hij zou wel even naar het podium rijden. De Sauber C33 was pet, dat is waar...maar Sutil kreeg het team niet eens op sleeptouw. Maar wel een een flink salaris in zijn zak stoppen. Ik kan de ergernis van Kaltenborn goed begrijpen.

0634

Ik niet. Kalterborn geeft hem een kutauto. Hij deed zelf niet zoveel meer of minder dan in al zijn andere jaren.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 november 2014 - 06:15:08
Ik niet. Kalterborn geeft hem een kutauto. Hij deed zelf niet zoveel meer of minder dan in al zijn andere jaren.
nou, Sutil was wel heel erg matig hoor. Verder denk ik dat het vooral de Ferrari motor was die voor een kutseizoen zorgde. Vorig jaar had diezelfde Kaltenborn het een stuk beter voor elkaar.