Round 19: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Maikel0230, 18 november 2014 - 11:27:39

« vorige - volgende »

Wie zal zondag Wereldkampioen Formule 1 gekroond worden?

Lewis Hamilton - 334 punten
14 (73.7%)
Nico Rosberg - 317 punten
5 (26.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Breaktest

Citaat van: Kootje op 19 november 2014 - 18:56:57
@Tuesday,

Ga je toevallig? ??? Dan heb ik nog wel 'n betonschaar voor je liggen. :D
Bidden om een zware woestijnstorm mag natuurlijk ook.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 november 2014 - 18:55:52
Citaat van: Franky R. op 19 november 2014 - 18:46:37
http://www.gppits.net/nieuws/poll_hamilton_vs_rosberg._wie_wordt_kampioen/
:) :) :)

Ik ben wel fan van Hamilton, ik kan het niet weerstaan. ;D Ben in de eerste plaats McLaren-fan maar aangezien die al twee jaar lang troosteloos rondrijden (precies sinds het vertrek van Hamilton), heb ik mijn voorliefde voor Hamilton behouden. Ik vind dat hij de titel veel meer verdient dan Rosberg, dus ik hoop erg hard dat hij het ook afmaakt zondag.


Ok, ik wist het niet zeker... ;)

rafael25



rafael25



SDG

Citaat van: rafael25 op 20 november 2014 - 00:21:50
REMEMBER!

In de race zelf viel Hamilton uit door een technisch defect (was overigens pas de eerste keer in zijn F1-carrière dat dit gebeurde).

Dus best niet té veel op een herhaling van de geschiedenis hopen...  :P

0634

Vorig jaar versloeg Rosberg Hamilton overigens redelijk ruim op zowel zaterdag als zondag in Abu Dhabi.  Dus who knows.

Jozef

Tja, al rijdt Rosberg hem op een minuut. Zal Hamilton worst wezen...

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 20 november 2014 - 06:14:28
Vorig jaar versloeg Rosberg Hamilton overigens redelijk ruim op zowel zaterdag als zondag in Abu Dhabi.  Dus who knows.
Was volgens mij ook toen Hamilton een scheur in zijn Chassis had geloof ik. Maar Rosberg gaat altijd goed in Abu Dhabi, maar Hamilton ook. Dus word saai. Of Rosberg wint de race met 10 ronde voorsprong en Hamilton word 2de, of Hamilton wint met een tiende voorsprong en Rosberg word 2de.

Perton

Citaat van: FolkertE op 19 november 2014 - 21:54:39
Citaat van: Kootje op 18 november 2014 - 18:49:31
Ik verwacht dat Hamilton de titel in stijl wint en z'n 11e seizoenszege pakt. Althans ... ik hoop het, maar stiekem zit ik hier nu al peentjes te zweten en te hopen dat er niets mis gaat, want Lewis verdient imo de titel gewoon het meest. En dat is niet omdat ik toevallig fan van hem ben, maar wel omdat hij de meeste overwinningen heeft, het meeste puntverlies heeft geleden door zaken buiten z'n schuld om en zonder dubbele punten aan 'n 6e plek al genoeg zou hebben, wat gezien de auto waar hij in rijd normaliter 'n makkie zou zijn.
Nou dat heb ik dus ook.  Uitvalbeurt van Hamilton zou wel een dooddoener voor het seizoen zijn. Het kan nog altijd en Hamilton wilt soms nog wel eens zijn koppie thuis laten. (niet dat hij dat vaak heeft gedaan, maar soms heeft hij van die "WTF doe je nu nou weer. " momenten. Maar goed, die heeft Rosberg ook dus het kan alle kanten op.
Maar ik kan weer rustig ademhalen als Hamilton WK is ;D
Tsja als Hamilton uitvalt en Rosberg wint of wordt tweede, dan is dat jammer, maar lig ik er niet gigantisch wakker van. Uiteraard zou ik wel flink balen, maar da's niet zo gek.

0634

Citaat van: Jozef op 20 november 2014 - 16:50:37
Tja, al rijdt Rosberg hem op een minuut. Zal Hamilton worst wezen...

Ligt eraan of er iemand in midden in die minuut rijdt.

Tuesday


Tuesday

wel wat steekjes onder water hier en daar. Kan nog leuk worden (heel misschien)

Citaat
Q: (Jon McEvoy - Daily Mail) Lewis, will you speak together before the race to ensure that there's no argy-bargy out there?
LH: No.

Q: (Jon McEvoy - Daily Mail) You don't need to or you have an understanding already....
LH: We don't need to. It's already been discussed at the beginning of the season and several times through the season and particularly after Spa, so there's no reason to revisit it. We're not children, we should know what is wrong and what is right.

Q: Nico, do you have anything to add?
NR: No, just that yes, Lewis can do something to keep it clean which is drive cleanly himself. So it's not like he can't do anything.

FolkertE

Hahaha, oh Lewis en Nico, dat gaat nooit meer goed komen ;D. Nog maar zo'n jaar als dit. Al zal ik tussentijds behoorlijk tieren en foeteren :P ;D