Round 19: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

Gestart door Maikel0230, 18 november 2014 - 11:27:39

« vorige - volgende »

Wie zal zondag Wereldkampioen Formule 1 gekroond worden?

Lewis Hamilton - 334 punten
14 (73.7%)
Nico Rosberg - 317 punten
5 (26.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Perton

Wat een verschrikkelijke start had Rosberg toch ;)

Maar goed, bij Mercedes was het toch zo dat er één strateeg was die voor beiden de beste optie bepaalde? Dat was tenminste het argument na alle Monaco-commotie, dat Hamilton niet naar binnen werd gehaald. Is dat inmiddels veranderd, dat voor elke coureur apart nu een strateeg is of is het nog net als altijd, want in dat geval is het niet meer dan logisch dat Hamilton de betere optie krijgt.

Of bedoelde je dat niet qua race-engineer, want dan slaat mijn post nergens op.

Perton


Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

KVDracer


Perton

ERS kapot begrijp ik uit de radio of verstond ik het verkeerd? Mijn tv staat of verkeerd afgesteld, of het geluid van de BBC is naar, maar ik versta die team radio's vandaag heel slecht.

Perton

Maar Rosberg krijgt wat hij voor de race hoopte. Er komt straks een Williams op de tweede plaats te liggen. Er valt dus niks te klagen.


Perton

Hamilton nu ook erg langzaam, maar die zal wel aan het cruisen zijn, gok ik zo.

Perton

wtf Mercedes, hoezo ga je nu nog tegen Rosberg zeggen dat ie moet stoppen. Gelukkig dat ie er tegenin ging. Dat had meteen al zijn eigen keuze moeten zijn.

Tuesday

mooi man. Een nederige Hamilton maakt het voor mij ook veel makkelijker, eigenlijk totaal geen probleem zelfs. Terechte WK, geen twijfel over mogelijk.

0634

Diepe buiging voor Hamilton. Groots kampioen vandaag en het hele jaar. Terechte titel. Prachtig om de emotie bij hem te zien. Het lange ophouden van de helm. Met de rug naar de camera blijven staan. Niks hard as a motherfucker, gewoon tranen. Emotie. Mooi hoor.

Jammer voor Rosberg. Wel stoer dat hij al strompelend per se die laatste paar ronden wilde doen en chapeau dat hij Hamilton na afloop meteen opzocht en feliciteerde. Ware sportman. Zo hoort het.

Volgend jaar, wie weet.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 16:03:00
Diepe buiging voor Hamilton. Groots kampioen vandaag en het hele jaar. Terechte titel. Prachtig om de emotie bij hem te zien. Het lange ophouden van de helm. Met de rug naar de camera blijven staan. Niks hard as a motherfucker, gewoon tranen. Emotie. Mooi hoor.

Jammer voor Rosberg. Wel stoer dat hij al strompelend per se die laatste paar ronden wilde doen en chapeau dat hij Hamilton na afloop meteen opzocht en feliciteerde. Ware sportman. Zo hoort het.

Volgend jaar, wie weet.
Zoals ik al zei, op deze manier kan ik er zelfs van genieten. Pure nederigheid.
Wat betref Rosberg, hij moet zn starts verbeteren, dan is ie al een heel eind. Dit was iig geen knock out zoals bij Webber in 2010, ik denk dat Rosberg volgend jaar nog beter zal zijn. Maar Hamilton wellicht ook.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 23 november 2014 - 07:54:10
Citaat van: Tuesday op 22 november 2014 - 23:02:31
Citaat van: FolkertE op 22 november 2014 - 22:48:45
@Tuesday: Rosberg is niet gewaagd aan Hamilton, anders had hij wel meer races gewonnen. En dan te bedenken dat Hamilton 3 keer is uitgevallen en Rosberg daar slechts 1 van wist te winnen.
hou aub op met dat kinderachtige gedoe, als ik de 1e keer niet reageerde, doe ik het nu ook echt niet. Jeroen hapte wel, reageer daar maar lekker op.
Welk kinderachtige gedoe? Ik antwoord op iets wat jij zegt, dat jij het er niet mee eens bent maakt mijn mening niet kinderachtig. Stop eens met dat kleinzerige gedrag aub.
je hoeft mij niet 2x uit te dagen. Ik weet precies hoe dat verder gaat, daar bedank ik graag voor. En  ja, ik vind dat kinderachtig, maar als jij er een beter woord voor weet dan vind ik het ook prima.

0634

Citaat van: Tuesday op 23 november 2014 - 16:10:37
Citaat van: Jeroen op 23 november 2014 - 16:03:00
Diepe buiging voor Hamilton. Groots kampioen vandaag en het hele jaar. Terechte titel. Prachtig om de emotie bij hem te zien. Het lange ophouden van de helm. Met de rug naar de camera blijven staan. Niks hard as a motherfucker, gewoon tranen. Emotie. Mooi hoor.

Jammer voor Rosberg. Wel stoer dat hij al strompelend per se die laatste paar ronden wilde doen en chapeau dat hij Hamilton na afloop meteen opzocht en feliciteerde. Ware sportman. Zo hoort het.

Volgend jaar, wie weet.
Zoals ik al zei, op deze manier kan ik er zelfs van genieten. Pure nederigheid.
Wat betref Rosberg, hij moet zn starts verbeteren, dan is ie al een heel eind. Dit was iig geen knock out zoals bij Webber in 2010, ik denk dat Rosberg volgend jaar nog beter zal zijn. Maar Hamilton wellicht ook.

Dat laatste van Mol snapte ik ook niet 'misschien wel Nico's enige kans op een titel'.

Hoezo dan? Volgend jaar rijdt hij toch ook bij Merc? De man heeft zojuist het beste jaar uit zijn loopbaan gereden, zat er het hele jaar dichtbij, kwam wel net te kort, maar waarom zou hij het volgend jaar niet weer spannend kunnen maken? Ik zou het niet weten.

0634

En Kootje: op pechgebied is het zo wel ongeveer gelijk geëindigd, toch?  ;)