Interlagos : man van de race?

Gestart door Sabai, 09 november 2014 - 19:03:08

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Rosberg
10 (62.5%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
3 (18.8%)
Button
2 (12.5%)
Vettel
0 (0%)
Räikkönen
1 (6.3%)
Alonso
0 (0%)
Iemand andere namelijk. .....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Sabai


0634

Ik heb werkelijk waar geen enkel idee. Massa was leuk, maar wel twee foutjes natuurlijk. Button voor de leuke duels...

Geen idee eigenlijk.

Kootje

Kimi

Bij gebrek aan beter, want ondanks dat hij z'n gevechten uiteindelijk verloor, was hij de enige waar ik nog iets van genoot.

Tuesday

de hele top 8. Waarom staat die er niet bij eigenlijk?

Tuesday


Sabai

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 19:27:48
de hele top 8. Waarom staat die er niet bij eigenlijk?

Daar is de laatste optie voor die je kan kiezen.

0634

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:19:06
Kimi

Bij gebrek aan beter, want ondanks dat hij z'n gevechten uiteindelijk verloor, was hij de enige waar ik nog iets van genoot.

Ook wel, maar Button won dan tenminste nog zijn duels ;)

Kootje

Klopt, maar van Kimi heb ik twee duels gezien en van Jenson maar één, notabene met Räikkönen. De overige "duels" die ik van Button zag verdienen imo die titel niet. Maar goed, ik keek op RTL+ en heb dankzij die &€%@$werbung wellicht het eea gemist.

0634

Met Alonso had hij nog een leuk duelletje. Kimi verloor alleen maar. Kon hij niks aan doen, maar om hem dan tot Man van de race uit te roepen...

Maar goed, Button is ook mager hoor. Ik onthou me denk ik maar van stemmen.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:19:06
Kimi

Bij gebrek aan beter, want ondanks dat hij z'n gevechten uiteindelijk verloor, was hij de enige waar ik nog iets van genoot.
tja, als 2 stopper ben je normaal gesproken altijd kansloos in gevechten tegen 3 stoppers. Jammer dat hij weer de verkeerde strategie had; de top 6 stond op deed een 3 stopper. Maar zoals gezegd, ik vond de hele top 8 wel ok vandaag. McLaren moet misschien toch Button maar overwegen voor volgend jaar.

Jehoentelaar


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:44:34
Met Alonso had hij nog een leuk duelletje. Kimi verloor alleen maar. Kon hij niks aan doen, maar om hem dan tot Man van de race uit te roepen...

Maar goed, Button is ook mager hoor. Ik onthou me denk ik maar van stemmen.
hoezo mager? wat mij betreft allemaal een dikke 8. Kimi finisht met een (in mijn ogen) minder strategie nog geen 2 seconden achter Alonso, terwijl Raikkonen tijdens een stop zo'n 5 seconden verloor.

0634

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 19:46:31
Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:19:06
Kimi

Bij gebrek aan beter, want ondanks dat hij z'n gevechten uiteindelijk verloor, was hij de enige waar ik nog iets van genoot.
tja, als 2 stopper ben je normaal gesproken altijd kansloos in gevechten tegen 3 stoppers. Jammer dat hij weer de verkeerde strategie had; de top 6 stond op deed een 3 stopper. Maar zoals gezegd, ik vond de hele top 8 wel ok vandaag. McLaren moet misschien toch Button maar overwegen voor volgend jaar.

Volgens Sky betalen zo'n astronomisch bedrag voor Alonso dat Button erbij ook wel aan de dure kant is. Maar hij rijdt nog altijd prima inderdaad. Puur cijfermatig bekeken, een klasse beter dan Magnussen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:51:25
Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 19:46:31
Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:19:06
Kimi

Bij gebrek aan beter, want ondanks dat hij z'n gevechten uiteindelijk verloor, was hij de enige waar ik nog iets van genoot.
tja, als 2 stopper ben je normaal gesproken altijd kansloos in gevechten tegen 3 stoppers. Jammer dat hij weer de verkeerde strategie had; de top 6 stond op deed een 3 stopper. Maar zoals gezegd, ik vond de hele top 8 wel ok vandaag. McLaren moet misschien toch Button maar overwegen voor volgend jaar.

Volgens Sky betalen zo'n astronomisch bedrag voor Alonso dat Button erbij ook wel aan de dure kant is. Maar hij rijdt nog altijd prima inderdaad. Puur cijfermatig bekeken, een klasse beter dan Magnussen.
maar hoezo is Button duurder dan? beiden hebben niks voor volgend jaar

0634

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 19:49:59
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:44:34
Met Alonso had hij nog een leuk duelletje. Kimi verloor alleen maar. Kon hij niks aan doen, maar om hem dan tot Man van de race uit te roepen...

Maar goed, Button is ook mager hoor. Ik onthou me denk ik maar van stemmen.
hoezo mager? wat mij betreft allemaal een dikke 8. Kimi finisht met een (in mijn ogen) minder strategie nog geen 2 seconden achter Alonso, terwijl Raikkonen tijdens een stop zo'n 5 seconden verloor.

Dat zei ik inderdaad erg lullig... ik bedoelde meer: mager tov de rest om er bovenuit te steken en hem Man van de Race te maken.

Ze reden inderdaad, van Rosberg tot Raikkonen allemaal prima.