Interlagos: Cijfer vd Race

Gestart door 0634, 09 november 2014 - 18:59:51

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
2 (10.5%)
8
3 (15.8%)
7
8 (42.1%)
6
3 (15.8%)
5
3 (15.8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Tuesday

Citaat van: Fietser op 10 november 2014 - 09:26:28
Je zou verwachten dat het gaat wennen, maar op de een of andere manier begint het mij steeds meer te irriteren, dat gebrom. Ik wijs het niet echt af, want begrijp best dat de F1 mee dient te gaan met zijn (milieuvriendelijker) tijd. Maar het gemis aan rauwe (audio)belevenis doet toch behoorlijk wat afbreuk aan het (haast orgastische) plezier. Helaas zullen we het er mee moeten doen, maar een puntje aftrek geeft (mij) enige genoegdoening. Waarvoor dank aan dit platform.
ik vind het geluid eigenlijk wel mooi. Op tv althans, lekker rustig. Samen met het nieuwe uiterlijk van de auto's vind ik het het wel iets futuristisch hebben. Wat mij betreft mag het zo blijven. Heb alleen geen idee hoe het op het circuit is.

Gerard

ik heb genoten.. mooie gevechten gezien van oa Raikkonen die eindelijk weer eens kon racen, en Button

BMW.WilliamsF1

Ik heb een 8 gegeven. Vond het een leuke race met een paar leuke momenten. En Massa 3e :D

Breaktest

Nou, die pol ziet er weer eens uit als een opgestoken middelvingertje.

Matthijs

Het is dat ik de race geen 8 wil geven, anders was het nu het perfecte middelvingertje.
Iets te veel te makkelijke DRS-passes om een 8 te geven, maar een 7 was het wel.

Jozef

Citaat van: Fietser op 10 november 2014 - 09:26:28Over dat laatste:
Je zou verwachten dat het gaat wennen, maar op de een of andere manier begint het mij steeds meer te irriteren, dat gebrom. Ik wijs het niet echt af, want begrijp best dat de F1 mee dient te gaan met zijn (milieuvriendelijker) tijd. Maar het gemis aan rauwe (audio)belevenis doet toch behoorlijk wat afbreuk aan het (haast orgastische) plezier.

Wel, dat vind ik dus ook, en dat vind ik ook verbazend van mezelf. Toen de turbo's voor het eerst reden tijdens de wintertests, vond ik het geluid net zo leuk als de V8's. Maar nu zie ik onboardbeelden en denk ik: meh, ik zit net naar een DTM te luisteren of zo. Ik mis het oude geluid meer en meer.

Fabian

Zeventje. Niet saai en niet super leuk.

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 10 november 2014 - 10:20:33
Nou, die pol ziet er weer eens uit als een opgestoken middelvingertje.
;D

Sabai

Citaat van: Jozef op 10 november 2014 - 14:35:48
Citaat van: Fietser op 10 november 2014 - 09:26:28Over dat laatste:
Je zou verwachten dat het gaat wennen, maar op de een of andere manier begint het mij steeds meer te irriteren, dat gebrom. Ik wijs het niet echt af, want begrijp best dat de F1 mee dient te gaan met zijn (milieuvriendelijker) tijd. Maar het gemis aan rauwe (audio)belevenis doet toch behoorlijk wat afbreuk aan het (haast orgastische) plezier.

Wel, dat vind ik dus ook, en dat vind ik ook verbazend van mezelf. Toen de turbo's voor het eerst reden tijdens de wintertests, vond ik het geluid net zo leuk als de V8's. Maar nu zie ik onboardbeelden en denk ik: meh, ik zit net naar een DTM te luisteren of zo. Ik mis het oude geluid meer en meer.

Vooral nadat ik laatst een GP2 race gekeken had en ddaarna  de F1 viel het me ook erg tegen. Ik vond de GP2 indrukwekkender klinken  :-\ en dat zou niet mogen  imo

Maikel0230

Een 5 voor mij, niet goed, niet slecht

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25