Interlagos: Cijfer vd Race

Gestart door 0634, 09 november 2014 - 18:59:51

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
2 (10.5%)
8
3 (15.8%)
7
8 (42.1%)
6
3 (15.8%)
5
3 (15.8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Ik ga voor een 7. Had er om de leiding een écht gevecht ontstaan had ik een 8 gegeven.

Tuesday

Ook een 7. Door de dubbele puntenregel was het een beetje een wedstrijd om des keizers baard. Voor mij stond er totaal geen spanning op en ik heb zelfs voor het eerst sinds tijden de start gemist (opgenomen wedstrijden niet meegerekend). Wel veel leuke duels, wat dat betreft een prima wedstrijd, maar voor mijn gevoel ging het allemaal nergens om.

Kootje

#2
6

Maar dan ook alleen vanwege de laatste 15 rondjes, want voor die tijd vond ik er geen barst aan. Gelukkig werd het toen toch nog iets van spannend tussen Rosberg & Hamilton en kregen we nog wat leuke gevechtjes tussen Button, Räikkönen & Vettel, en Alonso & Räikkönen te zien. Daarvoor was er geen enkele strijd, geen enkele spanning en alle inhaalacties mochten die naam eigenlijk niet eens dragen. Race om snel te vergeten.

Arthur

Na Austin weer een saaie race voor mijn gevoel. Jammer dus weer...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Ik vond deze race leuker dan Austin. Er was teminste een gevecht om de leiding en daarachter ook een paar leuke duels. Een 8

rafael25


NielsD

Vond het voor een Interlagos-race bijzonder saai.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Citaat van: NielsD op 09 november 2014 - 21:47:30
Vond het voor een Interlagos-race bijzonder saai.

Kwam zeker doordat het droog was?

Franky R.

Mager zesje...het had inderdaad moeten regenen.

NielsD

Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 21:54:09
Citaat van: NielsD op 09 november 2014 - 21:47:30
Vond het voor een Interlagos-race bijzonder saai.

Kwam zeker doordat het droog was?

Nee dat niet eens. Wat me vooral opviel was dat bij de start weinig ingehaald werd en het daarna één lang uitgerekt veld werd. Dat maakte het saai. Normaal kloten ze de eerste ronde met z'n allen door alle bochten heen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

7, was niet heel bijzonder maar op zich wel vermakelijk.

Perton

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 19:04:49
Ook een 7. Door de dubbele puntenregel was het een beetje een wedstrijd om des keizers baard. Voor mij stond er totaal geen spanning op en ik heb zelfs voor het eerst sinds tijden de start gemist (opgenomen wedstrijden niet meegerekend). Wel veel leuke duels, wat dat betreft een prima wedstrijd, maar voor mijn gevoel ging het allemaal nergens om.
Dit heb ik ook (niet het missen van de start, maar de rest van het verhaal). Ik had niet de spanning die bij een dergelijke race hoort. En dat vind ik erg jammer.

Ik geef ook een 7.

Fietser

Een 7.
Best een fijne race. Spanning om de leiding en ook rondom plek 5. Geen nare ongelukken en geen regen. Veel beter krijg je het niet. Prima dus. Eigenlijk zou een dikke 8 op zijn plaats zijn, maar ik trek een punt af vanwege het geluid.
Over dat laatste:
Je zou verwachten dat het gaat wennen, maar op de een of andere manier begint het mij steeds meer te irriteren, dat gebrom. Ik wijs het niet echt af, want begrijp best dat de F1 mee dient te gaan met zijn (milieuvriendelijker) tijd. Maar het gemis aan rauwe (audio)belevenis doet toch behoorlijk wat afbreuk aan het (haast orgastische) plezier. Helaas zullen we het er mee moeten doen, maar een puntje aftrek geeft (mij) enige genoegdoening. Waarvoor dank aan dit platform.

FolkertE

7tje. Vond het nog wel leuk om te kijken. Jammer dat een echt gevecht uitbleef. Nico controleerde de boel wel redelijk door in sector 2 de snelste te zijn, maar echt safe kon hij niet rijden.
Al denk ik dat Hamilton ook wel een beetje op safe reed en als het echt had gemoeten hij op zijn minst paar pogingen had gewaagd.

Breaktest

Een zesje, vooral omdat het mooi in beeld was gebracht en omdat Raikkonen en Alonso elkaar op de baan weer eens tegen kwamen.