Round 18: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos, São Paulo

Gestart door Maikel0230, 04 november 2014 - 15:12:11

« vorige - volgende »

0634

 ;D

Dat is Piquet ook. Heb mijn hele leven lang al een ontiegelijke hekel aan die dweil. Vandaag was weer eens een staaltje idioterie van heb ik jou daar. Tjonge, doe toch normaal op dat podium.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 22:31:16
;D

Dat is Piquet ook. Heb mijn hele leven lang al een ontiegelijke hekel aan die dweil. Vandaag was weer eens een staaltje idioterie van heb ik jou daar. Tjonge, doe toch normaal op dat podium.
heb ik nooit last van gehad, ook omdat ik m nooit echt mee heb gemaakt. Maar idd, dit leek echt nergens op. Wat mij betreft mogen ze trouwens wel weer stoppen met die podium interviews, al is het natuurlijk voor de fans op het circuit wel leuk zo. Misschien moeten ze het gewoon door die gast laten doen die ook de normale persco's doet. Die oud coureurs eisen toch vaak ook graag zelf de aandacht op.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 22:31:16
;D

Dat is Piquet ook. Heb mijn hele leven lang al een ontiegelijke hekel aan die dweil. Vandaag was weer eens een staaltje idioterie van heb ik jou daar. Tjonge, doe toch normaal op dat podium.


Piquet sr.? Vraag het eens aan Nigel Mansell.  ;D

0634

Mijn eerste F1-held als jochie was medio jaren 80 Nigel Mansell. Piquet was zijn aartsrivaal en nogal een blaaskaak (mijn mening). Dus vandaar mijn hekel ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 22:51:42
Mijn eerste F1-held als jochie was medio jaren 80 Nigel Mansell. Piquet was zijn aartsrivaal en nogal een blaaskaak (mijn mening). Dus vandaar mijn hekel ;) .


Daarom toch? ;D

0634

Yup. En dan zie ik hem vandaag daar weer als een mongool over Lewis' vriendin beginnen... mijn hemel wat een dwaas. Doe normaal. Ik zou ook geirriteerd zijn als ik Lewis was.

FolkertE

Ik ben het met Kootje eens, het was toch echt wel een zekere zege die vergooid werd. Hij was op een gegeven moment een seconde sneller en liep zelfs uit/in op zijn oude banden. Was het niet op de baan, was hij er bij de volgende stop voor bij gegaan. Hij was bloed snel vandaag, maar maakte domme fout.

0634

Echt? Nou, dat had ik nou niet verwacht van jou zeg.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 09 november 2014 - 23:03:14
Ik ben het met Kootje eens, het was toch echt wel een zekere zege die vergooid werd. Hij was op een gegeven moment een seconde sneller en liep zelfs uit/in op zijn oude banden. Was het niet op de baan, was hij er bij de volgende stop voor bij gegaan. Hij was bloed snel vandaag, maar maakte domme fout.
had ie beter iets rustiger aan kunnen doen. Of was het puur toeval dat dat foutje net toen gebeurde?

0634

Sja, als het zo zeker was dat hij zou gaan winnen, had hij ook net even iets rustiger aan kunnen doen lijkt me.

Perton

Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 19:00:06
Vond dat hij vandaag al weer teveel risico nam. Hij heeft geluk gehad dat het met een sisser afliep.
Ben pas net thuis, dus heb nog niet alle reacties gelezen. Maar ik vind het niet gek dat Hamilton risico nam. Hij wil natuurlijk zoveel mogelijk punten uitlopen met het oog op de dubbele punten van Abu Dhabi. En eigenlijk liet Hamilton ook zien dat ie, net als voorgaande races, Rosberg had kunnen pakken. Alleen in tegenstelling tot de vorige paar keer is het ditmaal een keer niet gelukt.

0634

Hij kwam overigens in 15 of 20 rondjes niet eens tot ook maar 1 poging. Vond ik opmerkelijk. Kon alleen volgen. Daarmee stopte het.

Perton

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 22:43:23
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 22:31:16
;D

Dat is Piquet ook. Heb mijn hele leven lang al een ontiegelijke hekel aan die dweil. Vandaag was weer eens een staaltje idioterie van heb ik jou daar. Tjonge, doe toch normaal op dat podium.
heb ik nooit last van gehad, ook omdat ik m nooit echt mee heb gemaakt. Maar idd, dit leek echt nergens op. Wat mij betreft mogen ze trouwens wel weer stoppen met die podium interviews, al is het natuurlijk voor de fans op het circuit wel leuk zo. Misschien moeten ze het gewoon door die gast laten doen die ook de normale persco's doet. Die oud coureurs eisen toch vaak ook graag zelf de aandacht op.
In het begin vond ik het wel leuk, maar tegenwoordig nodigen ze alleen maar dwazen uit die zichzelf graag horen praten en verder niet doorvragen. Verder ben ik vandaag direct na de race weggegaan, dus geen idee wat er op het podium is gebeurd. Ik heb blijkbaar iets gemist.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 23:04:29
Echt? Nou, dat had ik nou niet verwacht van jou zeg.
Niet verwacht dat ik het met Kootje eens ben of dat ik vond dat Hamilton domme fout maakte?

@Tuesday: Ja tuurlijk had hij gewoon rustiger aan moeten doen. Hij vroeg in zijn eerste rondje net iets te veel om nog een 2de rondje vol te pushen. Wat ik begrepen had was dat zijn achterbanden er helemaal door heen zaten en daarom spinde. Nog steeds een fout van hem. Al had het team hem geen 2 ronden moeten vragen, maar Hamilton had ook gewoon of naar binnen kunnen gaan of rustiger rijden.
Snap dat laatste niet helemaal. Toeval? Wat is er toeval?

Fietser

Een van de mooiste momenten van het GP-weekend was - als altijd - toen de drie podiumcoureurs even tezamen kwamen om zich te verfrissen voor de prijsuitreiking. Het laat altijd weer zien dat deze 'helden', eenmaal achter het stuur vandaan, heel gewone, soms zelfs verlegen niet al te interessante jochies zijn met standaardverhaaltjes over ditjes en datjes. De meesten hebben gewoon heel weinig te vertellen, zo zonder microfoon. Op dat moment gloort heel even, tussen hun opgepompte beroemdheid, het gewone leven. Mooi wel.