Round 18: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos, São Paulo

Gestart door Maikel0230, 04 november 2014 - 15:12:11

« vorige - volgende »

Kootje

Tsja ... we kunnen alles wel gaan overanalyseren, maar het ging om het gevoel dat hij had, staande op dat podium. De reden waarom hij daar zo chagrijnig stond te wezen. En ik denk dat dat de reden was. Dat hij het gevoel had 'n zekere overwinning verspeeld te hebben door zijn uitglijder. That's it, daar reageerde ik op en niets anders. De discussie of dat gevoel terecht was of niet, heb ik verder geen enkele behoefte aan.

0634

Hij had uiteraard een goede kans gehad, veel beter dan met die fout, maar een zekere overwinning... naah, hij mag dat dan misschien zelf wel zo vinden, ik vind 'zeker' veel te ver gaan. Hij zat nu ook 15-20 ronden aan de staart van Rosberg maar heeft geen poging kunnen wagen. Als hij er 40 ronden achter had gezeten had hij dat wellicht ook nooit gekund.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 20:50:07
Tsja ... we kunnen alles wel gaan overanalyseren, maar het ging om het gevoel dat hij had, staande op dat podium. De reden waarom hij daar zo chagrijnig stond te wezen. En ik denk dat dat de reden was. Dat hij het gevoel had 'n zekere overwinning verspeeld te hebben door zijn uitglijder. That's it, daar reageerde ik op en niets anders. De discussie of dat gevoel terecht was of niet, heb ik verder geen enkele behoefte aan.
volgens mij kwam dat toch echt door Piquet, ik vond m daarvoor helemaal niet chagrijnig eigenlijk (voor zijn doen). Maar ok, met die fout verspeelde hij wel zn beste kans op de overwinning. Maar goed, t is niet voor niks dat hij nog een extra rondje doorging, hij had nog niet genoeg marge en ging in het volgende rondje net te ver. Blijkbaar zat er gewoon niet meer in de banden.

0634

Vond het trouwens een hele mooie slide. Die van Max was nog mooier, maar deze was ook leuk.

rafael25

het circuit van Abu Dhabi past heel goed bij de Mercedes. Die zullen dominant de 1-2 pakken en daarmee wordt Hamilton kampioen.

0634


Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 20:54:21
Hij had uiteraard een goede kans gehad, veel beter dan met die fout, maar een zekere overwinning... naah, hij mag dat dan misschien zelf wel zo vinden, ik vind 'zeker' veel te ver gaan. Hij zat nu ook 15-20 ronden aan de staart van Rosberg maar heeft geen poging kunnen wagen. Als hij er 40 ronden achter had gezeten had hij dat wellicht ook nooit gekund.

Dus als ik het woordje zeker niet had gebruikt had je geen probleem gehad met m'n post? ???

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 21:05:09
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 20:54:21
Hij had uiteraard een goede kans gehad, veel beter dan met die fout, maar een zekere overwinning... naah, hij mag dat dan misschien zelf wel zo vinden, ik vind 'zeker' veel te ver gaan. Hij zat nu ook 15-20 ronden aan de staart van Rosberg maar heeft geen poging kunnen wagen. Als hij er 40 ronden achter had gezeten had hij dat wellicht ook nooit gekund.

Dus als ik het woordje zeker niet had gebruikt had je geen probleem gehad met m'n post? ???
ja, dat maakt nogal een verschil zeg  ???

Kootje

voor Jeroen blijkbaar wel en ik reageerde op hem ::)

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 20:16:09
En dan met name het woord 'zekere'.
Citaatik vind 'zeker' veel te ver gaan.


Overigens lees ik nu net op GPUpdate dat Piquet idd nogal onbeschoft deed door allemaal flauwe grappen over Lewis' vriendin te maken, dus ja .... die chagrijnigheid kan idd ook daardoor komen.

0634

Klopt ja. Ik vind 'hij laat een kans op een zege liggen' of 'hij laat een zekere zege liggen' inderdaad een huge verschil. Met het eerste ben ik het eens, met het tweede niet.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 21:17:00
voor Jeroen blijkbaar wel en ik reageerde op hem ::)
ik zei eerder precies hetzelfde als Jeroen. Zekere overwinnig slaat gewoon nergens op, als je er mogelijk van had gemaakt had je niemand gehoord.

Kootje

Ach ja ... als je je druk wilt maken over 'n woordje ::)

Ik iig niet en zeker nu niet. Nu ga ik naar bed, want morgen gaat de wekker weer om 5 uur. >:(
Welterusten! :)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 21:34:07
Ach ja ... als je je druk wilt maken over 'n woordje ::)

Ik iig niet en zeker nu niet. Nu ga ik naar bed, want morgen gaat de wekker weer om 5 uur. >:(
Welterusten! :)
zo maar een woordje ja. Waar hebben we het dan uberhaupt over hier, wel of geen kampioen, wat maakt het uit, het is maar 1 woordje. Gaan we niet moeilijk over doen. Enkele of dubbele punten, wat maakt het uit? het is maar 1 woordje verschil... zet morgen gewoon lekker de wekker om elf uur, verschilt maar 1 woordje met vijf, daar doet je baas vast niet moeilijk over.

Tuesday

volgens twitteraars was ook Rosberg niet erg blij met Piquet en noemde hij m een 'fucking bastard' (zie filmpje)