Round 18: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos, São Paulo

Gestart door Maikel0230, 04 november 2014 - 15:12:11

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 19:39:43
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:37:48
Overigens stond onze Lewis nou niet bepaald vrolijk te wezen, daar op dat podium. Zo erg is het toch niet om eens een keertje tweede te worden, zeker niet onder deze omstandigheden qua wk stand? Of keek hij met een schuin oog al naar het record van Vettel/Ascari?

Dat weet ik wel zeker.

Hmm ... ik denk eerder dat hij gewoon kwaad op zichzelf was omdat hij dankzij z'n uitglijder 'n zekere zege weggooide.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 09 november 2014 - 19:41:34
Weet niet in hoeverre Hamilton met die statistieken bezig is. Vond de heren vooral weer erg sociaal naar elkaar na de race. Tjonge jonge.

Aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit. Webber en Vettel was niet anders.

Sabai

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:44:22
Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 19:39:43
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:37:48
Overigens stond onze Lewis nou niet bepaald vrolijk te wezen, daar op dat podium. Zo erg is het toch niet om eens een keertje tweede te worden, zeker niet onder deze omstandigheden qua wk stand? Of keek hij met een schuin oog al naar het record van Vettel/Ascari?

Dat weet ik wel zeker.

Hmm ... ik denk eerder dat hij gewoon kwaad op zichzelf was omdat hij dankzij z'n uitglijder 'n zekere zege weggooide.

Ik denk niet zo zeker als je denkt anders was hij Nico in de laatste stint wel voorbij gegaan. Bij de tweede stop was hij er ook niet voor gekomen.

0634

Zekere zege? Het gat was 22 sec en hij had 23 nodig om safe te pitten, dus het had erom gehangen. Zeker was het iig niet.

Ik weet ook niet hoeveel sneller hij was. Hij reed het gat tamelijk easy dicht, maar kon daarna eigenlijk ondanks DRS totaal geen vuist maken. Had Rosberg nog over? Geen idee.

Maar een zekere zege? Hm. Hij had zeker een kans gehad. Dat wel. Maar ja, moet je wel op de baan blijven natuurlijk.

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 19:45:29
Citaat van: Jehoentelaar op 09 november 2014 - 19:41:34
Weet niet in hoeverre Hamilton met die statistieken bezig is. Vond de heren vooral weer erg sociaal naar elkaar na de race. Tjonge jonge.

Aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit. Webber en Vettel was niet anders.

Nou ja, dat iedereen zo lichtelijk autistisch is in de Room of Awkwardness wil niet zeggen dat het mij niet uitmaakt.

0634

Na al die jaren vind ik Nelson Piquet senior nog steeds een onnoemelijk grote paardenlul.

Nutteloze info verder, maar ik wilde het gewoon even kwijt.

Tuesday

was dat ook niet de schuld van Piquet? die begon over Nicole en ging daarna direct verder naar Massa. Of je dan moet weglopen weet ik niet, maar ik denk wel dat dat de reden of de druppel was.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 19:44:22
Citaat van: Sabai op 09 november 2014 - 19:39:43
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 19:37:48
Overigens stond onze Lewis nou niet bepaald vrolijk te wezen, daar op dat podium. Zo erg is het toch niet om eens een keertje tweede te worden, zeker niet onder deze omstandigheden qua wk stand? Of keek hij met een schuin oog al naar het record van Vettel/Ascari?

Dat weet ik wel zeker.

Hmm ... ik denk eerder dat hij gewoon kwaad op zichzelf was omdat hij dankzij z'n uitglijder 'n zekere zege weggooide.
een zekere zege?



Sabai

Wat ik wel apart vond dat de Mercedesen in hun laatste stint totaal geen last van hun banden meer hadden.


0634


Kootje

Zo ver zat hij niet achter Nico toen deze z'n 2e stop maakte, volgens mij zelfs binnen DRS afstand. Lewis reed daarna 2 zéér snelle rondjes, 1x de snelste ronde van dat moment en 'n (uiteindelijk iets te) snelle 2e, en was daarmee hoogstwaarschijnlijk Nico al gepasseerd. Mocht dat onverhoopt niet gebeurd zijn, dan nog was hij die 3e stint ruimschoots sneller dan Nico. Het feit dat hij de door z'n uitglijder opgelopen achterstand van ruim 7 seconden dicht wist te rijden bewijst dat. Daarom ben ik ervan overtuigd dat hij normaliter Rosberg wel verslagen zou hebben en ik denk dat hij dat ook zo voelt.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 09 november 2014 - 20:16:31
Zo ver zat hij niet achter Nico toen deze z'n 2e stop maakte, volgens mij zelfs binnen DRS afstand. Lewis reed daarna 2 zéér snelle rondjes, 1x de snelste ronde van dat moment en 'n (uiteindelijk iets te) snelle 2e, en was daarmee hoogstwaarschijnlijk Nico al gepasseerd. Mocht dat onverhoopt niet gebeurd zijn, dan nog was hij die 3e stint ruimschoots sneller dan Nico. Het feit dat hij de door z'n uitglijder opgelopen achterstand van ruim 7 seconden dicht wist te rijden bewijst dat. Daarom ben ik ervan overtuigd dat hij normaliter Rosberg wel verslagen zou hebben en ik denk dat hij dat ook zo voelt.
ik zag 22 seconden staan op een gegeven moment, na de fout van Hamilton was dat 16 seconden en het verschil na de pitstop was dik 7 seconden. Was spannend geworden, maar als je kijkt naar de 1e en de 3e stop was dat het ook, maar kwam Rosberg er toch steeds weer voor. En de 3e stint was op precies dezelfde banden als de 4e stint en daarin was Lewis ook kansloos. Dus nee, helemaal niks zekere overwinning.