Round 18: Grande Prêmio do Brasil, Interlagos, São Paulo

Gestart door Maikel0230, 04 november 2014 - 15:12:11

« vorige - volgende »

Fietser

Citaat van: Tuesday op 09 november 2014 - 22:43:23
Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 22:31:16
;D

Dat is Piquet ook. Heb mijn hele leven lang al een ontiegelijke hekel aan die dweil. Vandaag was weer eens een staaltje idioterie van heb ik jou daar. Tjonge, doe toch normaal op dat podium.
heb ik nooit last van gehad, ook omdat ik m nooit echt mee heb gemaakt. Maar idd, dit leek echt nergens op. Wat mij betreft mogen ze trouwens wel weer stoppen met die podium interviews, al is het natuurlijk voor de fans op het circuit wel leuk zo. Misschien moeten ze het gewoon door die gast laten doen die ook de normale persco's doet. Die oud coureurs eisen toch vaak ook graag zelf de aandacht op.

Ben het met je eens. Die oud-coureurs en/of andere celebrities (als een Eddy Jordan) voeren een aanstellerig toneelstukje op. Piquet was daar een heel goed voorbeeld van. Maar laten we ook niet vergeten dat de prijswinnaars er ook lekker vet aan meedoen. Zo stelde Piquet toch een redelijk normale vraag aan Rosberg, waar de Duitser nauwelijks serieus op antwoordde. In plaats daarvan stak de winnaar een mechanische riedel af hoe geweldig het allemaal is om op Interlagos te rijden tussen deze geweldige fans bla, bla, bla. Kortom, het is een aanstellerige farce die er (treurig maar waar) een beetje bijhoort.

Gerard

Ach, dat is al jaren zo..
als je je daar druk over maakt gaat het dus eigenlijk helemaal niet zo slecht....